ورزش و نشاط

عصفوری: دوچرخه‌سواران معلول حضور پررنگی در بازی‌های پارآسیایی چین خواهند داشت

رئیس انجمن پارا دوچرخه سواری با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پس از 2 سال ، گفت: تلاش می کنیم با شناسایی نیروهای مستعد در مسابقات قهرمانی کشور و دعوت از تیم ملی.”

فرهاد اسفوری در گفت وگو با مجله زنده خبری ، اظهار کرد: به منظور شناسایی جوانان با استعداد و ایجاد طبقه بندی پزشکی در زمینه دوچرخه سواری با حمایت فدراسیون دوچرخه سواری ، در تلاش هستیم تا مسابقات قهرمانی کشور را در پایان مهرماه پس از 2 برگزار کنیم. سالها افراد بیشتری را به تیم بیاورد. دعوت از یک تیم ملی و حضور قدرتمند در مسابقات و بازی های آینده چین در آسیا.

وی گفت: ما در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا با اعزام 5 ورزشکار به مدال رسیدیم اما این بار سعی داریم تعداد دوچرخه سواران خود را افزایش داده و حداقل دو مدال کسب کنیم.

اسفوری در مورد این سوال که آیا از نظر امکانات و تجهیزات با مشکل خاصی روبرو هستید یا خیر؟ وی افزود: پس از تغییرات در فدراسیون دوچرخه سواری از نظر تجهیزات و امکانات پشتیبانی خوبی داشتیم و شرایط راضی کننده است. به ویژه پس از حضور هاشم کندی در فدراسیون که خود مربی و یکی از قهرمانان سابق دوچرخه سواری ، این حمایت ها افزایش یافته است و ما دیگر از نظر تجهیزات و امکانات مشکلی نداریم.

وی در پایان افزود: علاوه بر افزایش تعداد دوچرخه سواران دارای معلولیت ، سعی می کنیم در مسابقات آینده حضوری با کیفیت داشته باشیم و تعداد مدال های خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا