اجتماعی

بزرگ‌ترین طرح نخ‌نگاری دنیا به قطر ۳.۲ متر رونمایی شد

بزرگترین طرح خوشنویسی جهان با قطر 3.2 متر ارائه شد

مراسم افتتاحیه بزرگترین پروژه نقاشی نخ دنیا با موضوع امام زمان (عج) امروز پنجشنبه 26 اسفند 1392 در ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.

به گزارش مجله زنده خبری و به نقل از اداره ارتباطات و روابط بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مدیرعامل متروی تهران و حومه با تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، افزود: و در حالی که این مکان به عنوان ایوان انتظار ثبت شده است. پروژه ای انتخاب شده که در آن معنای انتظار منجی به نحوی نمایان می شود.
مهدی شایسته اصل با بیان اینکه 10 هنرمند به مدت چهار روز در این پروژه همکاری داشته و از مشارکت مردمی استفاده کرده اند، گفت: در نظر داریم با رویکرد مهدویت و انتظار در اینجا عناصر شناسایی دیگری داشته باشیم و در ایستگاه های دیگر آثار هنری در جهت شناسایی. «به طور خاص در هر ایستگاه انجام می شود. به همین دلیل از همه هنرمندان و علاقه مندان دعوت می کنیم تا در این پروژه ها همکاری کنند.
گفتنی است، بزرگترین سایز نخ ثبت شده در گینس به قطر دو متر است، در حالی که طرح نخ در ایوان انتظار به صورت دایره ای به قطر 3.2 متر است که رکورد جهانی این کار را شکست. همچنین در این کار از بیش از هشت کیلومتر نخ و 360 میخ استفاده شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا