اجتماعیبرترینهای کسب و کار

10 ابزار آنلاین برای کمک به یادگیری زبان انگلیسی

 

  1. فیلم ها، مستندها و برنامه های تلویزیونی را در +Disney تماشا کنید

همه ما عاشق تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی هستیم، اکنون شما تمام موارد دلخواه دیزنی خود را تماشا می‌کنید و زبان مقصد خود را نیز یاد می‌گیرید! Disney+ یک سرویس استریم درخواستی است که توسط شرکت والت دیزنی ایجاد شده و خانه جدید همه فیلم‌های مورد علاقه شما توسط دیزنی، پیکسار، مارول، جنگ ستارگان، نشنال جئوگرافیک و فاکس قرن بیستم است. حتی شامل تمام 30 فصل سیمپسون ها می شود.  Disney+ برای یادگیری زبان با هزاران نمایش، فیلم و مستند برای تماشای انواع زبان های خارجی عالی است. بهترین آموزشگاه آیلتس

  1. فرازبان

سال‌ها پیش زمانی که اپلیکیشن Ultralingua را کشف کردم، از گشتن در فرهنگ‌های لغت خودداری کردم. در حین یادگیری ایتالیایی، برنامه آنها را ضروری یافتم. دیکشنری ها به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی در دسترس هستند. به‌علاوه، قابلیت‌هایی مانند صرف هزاران فعل، مشاهده تمام زمان‌ها و فرم‌های استاندارد و انجام جستجوها را دریافت می‌کنید.

  1. Rocket Languages

برای کمک به یادگیری زبان فرانسه، شروع به استفاده از Rocket Languages کردم. یکی از ویژگی های مورد علاقه من، توانایی ضبط صدایم و دریافت نکاتی در مورد چگونگی بهبود تلفظ است. Rocket Languages به شما کمک می کند تا مکالمه داشته باشید و حجم زیادی از مطالب آموزشی را در بر داشته باشید، بیش از سایر دوره های زبان. حتی می توانید هر یک از دوره های آموزشی آنها را به صورت رایگان از جمله عربی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، هندی، ایتالیایی، روسی، ژاپنی و چینی و بسیاری دیگر امتحان کنید.

  1. حافظه خود را با زبان های روان تقویت کنید
  • فهرست کلمات خود را با تنظیم اهداف استراتژیک و یک سیستم قوی برای یادداشت برداری در چند ثانیه رشد دهید
  • هر کلمه ای را حفظ کنید، حتی آنهایی که همیشه فراموش می کنید، در کمتر از یک دقیقه
  • با روش‌های سرگرم‌کننده و آسان، نه فهرست‌ها و عرشه‌های کارت، مرور کنید
  1. 78 دیکشنری آنلاین رایگان

لغت نامه های معمولی نه تنها حجیم و گران هستند. آنها همچنین خیلی سریع قرار می گیرند. در حین یادگیری ایتالیایی و فرانسوی شروع به کشف یک سری فرهنگ لغت آنلاین رایگان کردم. من این منابع را آنقدر مفید دیدم که تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از فرهنگ‌های لغت آنلاین رایگان را که توسط زبانشناسان و چند زبانه‌ها به بیشترین زبان ممکن استفاده می‌شود گردآوری کنم.

  1. زبان های بی باک

برنامه ریزی یک سفر؟ با استفاده از روش 80/20 خود، تسلط بر زبان محلی را برای مسافران آسان‌تر کرده‌ام تا بتوانند خاطرات مادام‌العمر را در حین آمیزش با مردم محلی، دریافت راهنمایی‌های محلی، اجتناب از تله‌های توریستی و یافتن دوستان جدید ایجاد کنند. چه کسی شما را می شناسد، حتی ممکن است توسط یک خانواده دوست داشتنی سیسیلی مانند من برای صرف چای عصرانه دعوت شوید!

  1. با Speak Norsk (تخفیف انحصاری خواننده) از مبتدی مطلق به بلندگوی متوسط ​​بالا بروید

برای کامل‌ترین و جامع‌ترین راه برای یادگیری نروژی، نمی‌توانید Speak Norsk، بالاترین امتیاز آموزشگاه زبان نروژی در نروژ را پشت سر بگذارید. اگر قصد دارید به سطح بالایی در نروژی برسید، Speak Norsk رهبر مطلق و بهترین گزینه در بازار است. آنها یک مسیر کامل را ارائه می دهند تا بتوانید از مبتدی مطلق (A0-A2) به سطح متوسط (B1-B2) و پیشرفته (C1-C2) بروید.

  1. از NordVPN استفاده کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری زبان، دسترسی به محتوای آنلاین از سایت‌های پخش ملی در سراسر جهان است. سایت‌هایی مانند BBC در بریتانیا، Rai Italia در ایتالیا یا NRK در نروژ گاهی اوقات افرادی را که می‌توانند به محتوای آنلاین آنها مانند سریال‌ها، فیلم‌ها یا مستندها دسترسی داشته باشند محدود می‌کنند.

بهترین و تنها راه برای باز کردن قفل و دسترسی به محتوا در سراسر جهان استفاده از VPN (ارائه دهنده خدمات شبکه خصوصی مجازی) است. این همچنین هنگام گشت و گذار در اینترنت به شما یک لایه ایمنی اضافی می دهد زیرا از آدرس IP شما (یعنی مکان واقعی شما) محافظت می کند. بهترین کار این است که همیشه از VPN استفاده کنید، بنابراین سرمایه گذاری عالی است. بهترین VPN موجود در بازار NordVPN است که می توانید روی دسکتاپ، تبلت یا گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

  1. با LingoPie یاد بگیرید

آیا می خواهید زبان مورد نظر خود را با محتوای پر ارزش یاد بگیرید؟ پیدا کردن محتوایی که واقعاً از آن لذت می برید دشوار است، اما LingoPie با دسترسی شما به بهترین نمایش ها از سراسر جهان این کار را آسان می کند تا بتوانیدبه راحتی در خانه خود بیاموزید. از بین 1000 ساعت نمایش تلویزیونی، تله‌نوولا، کمدی، سفر و موارد دیگر انتخاب کنید. نمایش های جدید اضافه شد

ماهانه تا هرگز خسته نشوید.

فقط چیزی را برای تماشا انتخاب کنید و می توانید به 2 مجموعه زیرنویس، زبان مادری و زبان مقصد خود دسترسی داشته باشید. کلمه ای را می بینید که متوجه نمی شوید؟ مشکلی نیست! فقط روی هر کلمه ای کلیک کنید و ترجمه فوری دریافت خواهید کرد. یادگیری در اینجا متوقف نمی شود. پس از آن، می توانید واژگان جدید خود را با فلش کارت های متنی و مبتنی بر ویدیوی داخلی فوق العاده جالب LingoPie مرور کنید.  آموزش زبان انگلیسی

  1. تمرینات هفتگی آلمانی توسط دکتر پاپکینز

یادگیری آلمانی؟ اگر در سطح مبتدی خوب هستید، سطح متوسط را با آلمانی  شروع می کنید، یا دانش آموز متوسطی که به دنبال تحکیم است)، این شانس شماست که در عرض چند هفته با اعتماد به نفس بیشتر آلمانی صحبت کنید. Weekly German Workouts توسط چند زبانی استثنایی، دکتر گرت پاپکینز از How to Get Fluent ساخته شده است،. دکتر پاپکینز یکی از پرشورترین زبان آموزانی است که تا به حال ملاقات کرده ام. او تجربیات شخصی زیادی را در دوره های خود به ارمغان می آورد که یافتن آن سخت است.

 

دکمه بازگشت به بالا