اجتماعی

دشمن به دنبال اختلاف و راه‌اندازی خط برادرکشی است

مجله زنده خبری/ گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ذهنشان را تبدیل به مقاومت بدانند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین امشب در مراسم گرامیداشت شهدای روحانی و محکومیت اقدام تروریستی-تکفیری حمله به دانش آموزان در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی گفت: قرآن کریم انسان ها و خط انسان ها را به دو دسته تقسیم می کند. دسته سوم، ماه مبارک رمضان و قربانگاه خونین پروردگار مؤمنان (ع) نشان داده است که این تنها خطی است که برای مردم امنیت، عزت، عزت و هویت می آورد.

اسلام واقعی، ترس، ذلت و انزوا نیست

وی با بیان اینکه پیوند ناگسستنی عمامه‌های راستین، عدالت‌خواهان، صلح‌طلبان، خدادوستان، عابد، زاهدان و اسلام واقعی هرگز پیوند خونی آنان را قطع نکرده است، افزود: پاداش آنان شهادت است. : شهدای روحانی نشان دادند که اسلام واقعی اسلام مبارزه و دشمنی و دشمنی و شجاعت و حماسه و جهاد و مقاومت و خدمت است و اسلام انفعال و ترس و انزوا و سکوت و ذلت و ذلت و ظلم و ذلت و ذلت نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان می گوید خونریزی علما و روحانیون مجاهد در حرم مسجد کوفه، گودال قتلگاه، صحراهای شلمچه، حلب، سوریه، همدان، هش و حرم رضوی و آمریکای لاتین تنها یک پیام دارد. اسلام یک است و آن اسلام ناب اسلامی است، وقتی آنها را در کنار عمامه های آمریکایی و انگلیسی و پاریسی بگذاریم که ذره ای خاک بر آن ننشسته و هرگز مورد نفرت دشمن نبوده و نخواهد گرفت. باز هم روشن می کند که اسلام ناب تنها اسلام مبارزه و مقاومت و خدمت و جهاد است.

گرزین با اشاره به اینکه شهید دارای و اصلانی جان خود را در راه جهاد و خدمت به مردم تقدیم کردند، گفت: شهید اصلانی از رزمندگان دفاع مقدس بود و بعد از جنگ در پادگان مشهد مقدس به بندگان خدا خدمت کرد و بدین ترتیب. شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان را نمی شناخت.

تنها مشکل، تحقیر اسلام ناب محمدی است

وی با بیان اینکه عدم برخورد با عمامه های انگلیسی، آمریکایی و پاریسی و خون روحانیون مجاهد از محراب کوفه تا حرم مطهر رضوی نشان می دهد که تنها مشکل دشمن، تحقیر و آسیب رساندن به اسلام انقلابی و اسلام ناب محمدی است، یادآور شد: دشمن او تنها به دنبال براندازی اسلام جهادی و انقلابی است تا شیعه و سنی را هدف قرار دهد و بین آنها تفرقه و نفاق و نفرت ایجاد کند و به دنبال کشتن مردم بیگناه و ریختن خون آنها بر گردن سایر مسلمانان باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن با زیر سوال بردن کشتار مظلوم شیعه سنی و مظلوم شیعه سنی در صدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان است، گفت: در حالی که این یک خیال واهی است اما ما هرگز پشت سر آنها نیستیم. «فراموش نمی‌کنیم، کاملاً مشخص است که چه کسانی در پشت صحنه این اتفاقات عمل می‌کنند، عده‌ای نهضت و بیداری اسلامی را به عنوان یک حرکت ضد استکباری به سمت نسل‌کشی شیعه و سنی رهبری کردند.

گرزین با اشاره به اینکه چه دست هایی پشت این جریان آلوده، مسموم، مرموز، تکفیری، وهابی و استکباری نهفته است، افزود: عجیب نیست که همپیمانان و حامیان تکفیر و وهابیت و جریان های صهیونیستی در بیمارستان های رژیم صهیونیستی برای حمایت از این امر درمان می شوند. رژیم غاصب و خرید سلاح از آنها و در عین حال حمایت از جریان های تکفیر.

وی تاکید کرد: تحریف چهره اسلام به عنوان شخصیتی خشن، افراطی و تروریست، تخریب زیرساخت های کشورهای اسلامی، تضعیف قدرت کشورهای اسلامی و کشتار نخبگان این کشورها، تبدیل معادله جهاد و مقاومت به معادله تکفیر. و وحشت

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دو دانشجوی جهادگر و انقلابی دو روز بعد در حرم مطهر رضوی در قتل وحشیانه دو دانشجوی اهل سنت در گنبدکاووس به شهادت خواهند رسید. شیعه و سنی و اشغال مجاهدان شیعه و سنی با یکدیگر و راه انداختن خط برادرکشی و انحراف مبارزه با ظلم و کفر و شرک و آمریکا و انگلیس و اسرائیل و معطوف ساختن ذهن به جبهه مقاومت.

گرزین خاطرنشان کرد: دشمن در حرم مطهر رضوی روحانیانی را که در مناطق معاند مشهد مقدس در حال خدمت رسانی به مردم بودند به هلاکت رساند. مناطقی که دشمن از طریق وهابی ها سرمایه گذاری زیادی می کند تا آن را به پناهگاه وهابیت و ناآرامی تبدیل کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا