ورزش و نشاط

سرعت حلقه گمشده والیبال زنان ایران است

بلوری زاده: سرعت حلقه مفقوده والیبال بانوان ایران

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با تاکید بر اینکه سرعت یونیت غایب در والیبال بانوان ایران با تیم های آسیایی قابل مقایسه است، گفت: حل این مشکل در اولویت اردوهای آماده سازی است.

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پدیده بلوری زاده از از سرگیری اردوهای آماده سازی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران خبر داد و گفت: اردوی جدید از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: با توجه به تغییر رده سنی جوانان از 19 به 20 سال، توانستیم بازیکنان جدیدی را دعوت کنیم. به همین دلیل از هفت بازیکن برای حضور در تیم دعوت کردیم و در نهایت سه دختر به اردو خواهند پیوست.

وی با بیان اینکه مهسا گادری و کیمیا کیانی در اردوی فعلی به تمرینات اضافه شده اند و امیدوارم در آینده الهه پورصالح در ترکیب تیم قرار گیرد، گفت: با توجه به فاصله زمانی جام حذفی تا قهرمانی آسیا. امیدوارم یک مسابقه تدارکاتی دیگر بازیکنان اضافه شده به تیم نیز باید تمرین کنند و در تیم به رقابت بپردازند.

بلوری زاده در ارزیابی حریفان تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در مرحله مقدماتی حریفان تیم ایران قزاقستان و استرالیا هستند. سرعت حلقه مفقوده والیبال بانوان ایران با تیم های آسیایی قابل مقایسه است و سعی می کنیم این تفاوت در تمرینات را کاهش دهیم تا مدافعان تیم حداقل در تمرینات فرصت برنامه ریزی مناسب داشته باشند. کار ما آسان نیست، اما انگیزه و تلاش بازیکنان برای پیشرفت های کوچک در هر جلسه، امید به تغییرات بزرگتر را ایجاد می کند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر در خصوص حضور در جام کورناکیا گفت: این مسابقات فرصت خوبی برای بازیکنان بود تا مسابقات در بالاترین سطح را ببینند و مصمم هستیم تغییراتی ایجاد کنیم و جایگاه بهتری در این مسابقات کسب کنیم. قهرمانی آسیا البته خیلی از نقاط ضعف تیم در هسته اصلی تیم قرار دارد و به ناچار از همان ابتدا حرکاتی مانند ساعد را یاد گرفتیم، درست است که این تمرین مجدد سخت است، اما بازیکنان باهوش و تمرین کرده هستند و سریع حرکت می کنند. .

بلوری زاده درباره عملکرد تیم باریج اسانس در مسابقات قهرمانی باشگاه های والیبال بانوان آسیا نیز گفت: باریج اسانس تیم قدرتمندی است. من مسابقات را ندیده ام، اما انتظار می رود این تیم با حضور بازیکنان باتجربه و بالغی که تجربه حضور در بسیاری از بازی های بین المللی را دارند، پر از این مسابقات به میدان برود. یک لژیونر هم در این تیم داریم و این به بازیکنان کمک می کند. در مجموع حضور در این مسابقات فرصت خوبی برای بازیکنان تیم ملی بزرگسالان این تیم است تا خود را برای سه رویداد مهم پیش رو آماده کنند.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا