اقتصادی

سرمدی: در شهرستانهای دوردست مردم دچار مشکلات اشتغال هستند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی می گوید: در حوزه هایی مانند اسدآباد که شهرستانی دور افتاده است و مردم آن از نظر درآمد و اشتغال مشکل دارند، طبیعتاً مشکلاتی وجود دارد و هنوز به جایگاه قابل اعتمادی نرسیده ایم. مشکلات مردم را حل کنید.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با مجله زنده خبری، درباره کمبودهای حوزه انتخابیه خود به دلیل حضور نمایندگان در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: به طور کلی برخی از مشکلات مردم در سراسر کشور مانند بیکاری جوانان و اشتغال و زندگی وجود دارد. مشکلات و سطح درآمد بسیاری از خانواده های آسیب پذیر. البته در حوزه هایی مانند اسدآباد که جزو دورافتاده ترین شهرها هستند و مردم آن مشکل درآمد و اشتغال دارند، طبیعتا این مشکلات وجود دارد و با تلاش دولت و مجلس همچنان اهمیت زیادی دارد. ما به راه حل قابل اعتمادی برای مشکلات مردم نرسیده ایم.

وی افزود: شایان ذکر است که امسال دولت به دو صورت فراوانی و در دسترس بودن به کنترل کالاهای اساسی پول تزریق می کند و همچنین از نظر کنترل قیمت، مردم با قیمت های تکان دهنده ای برای کالاهای اساسی مواجه نشده اند. این یک کار ستودنی و یک کار مشترک است که دستگاه های حاکمیتی به آن توجه داشته اند.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه امسال با توجه به اینکه مشکل بیماری عروق ویروس کرونا قلب کاهش یافته است، بحث بازار، فعالیت و نشاط انسانی و بحث سفر و ایاب و ذهاب در عید است. بسیار متفاوت از دو سال گذشته. «آنها از نظر روحی و روانی مانند دو سال گذشته آن را نداشتند.

سرمدی وله افزود: به دلیل مشکلاتی که رفع آن نیاز به توجه بیشتری دارد، طبیعتاً در حوزه ها وجود دارد.

نماینده مردم اسد در مجلس در خصوص سفرها و دستاوردهای رئیس جمهور در استان گفت: یکی از گلایه های ما از رئیس جمهور و تیم دولت این است که تا به حال به استان همدان و شهر اسدآباد سفر نکرده اند و امیدواریم شاهد این سفر در استان باشیم. بهار و بگذار اینها نتایج مثبت او برای مردم روستا باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا