اجتماعی

مصرف آب با نیاز گلستان همخوانی ندارد/ گلایه از غیب مدیران در جلسه شورای مدیریت بحران

مجله زنده خبری/ گلستان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: مصرف آب و برق متناسب با نیاز و ظرفیت بخشداری گلستان نیست.

سید محمدرضا سیدالنگی پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی و هماهنگی مقابله با بحران استانداری گلستان ضمن گلایه از عدم حضور برخی مدیران در جلسه گفت: برخی از مدیران جلسه را ترک کردند مدیریت بحران برخی از مدیران جلسه را بدون حضور ترک کردند. با اجازه بخشدار گلستان و برخی از مدیران در جلسه غایب بودند و افرادی را که در جلسه حضور نداشتند اعزام کردند.

وی افزود: سال گذشته مشکلاتی در حوزه آب و برق وجود داشت و امسال نیز این مشکلات همچنان وجود دارد که سازمان هواشناسی گلستان گزارش خوبی به شورای اصلاحی خشکسالی آب ارائه کرد که در این جلسه نیز تکرار شد.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی بخشدار گلستان با بیان اینکه امسال گلستانی ها با هوای گرم مواجه هستند و مصرف آب و برق با نیاز استان همخوانی ندارد، یادآور شد: کاهش.

سیدالنگی اقدامات لازم برای پیشگیری از آتش سوزی و اقدام به موقع برای اطفای حریق را برشمرد و افزود: 10 میلیارد تن اعتبار برای تجهیز این بخش از سوی ستاد سفر اعطا شده است که به منابع طبیعی و مدیریت حوزه آبخیز گلستان کمک می کند.

وی افزود: اخیراً به همراه استاندار گلستان جلسه ای با وزیر نیرو داشتیم که در حوزه آبفا، آب منطقه ای و برق منطقه ای شایستگی های خوبی را نشان داد.

رئیس دفتر هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با بیان اینکه در حوزه تامین منابع آب و راه اندازی پروژه ها برای ما بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: در جلسه ای که با وزیر نیرو داشتیم هزار میلیارد تن اعتبار مازاد بر این موضوع وجود داشت. . در منطقه گلستان توزیع شده و ما یکی از مدیران مربوطه این وام ها را جذب می کنیم.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا