اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده‌ها و یکطرفه شدن چالوس و هراز

بزرگراه تهران – شمال، محورهای چالوس و هراز (شمال – جنوب) در اکثر محورهای ترافیکی (در مسیر مقابل) یک طرفه شده است.

به گزارش مجله زنده خبری، بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محور کرج – چالوس (جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی ممنوع و ترافیک در مسیر (شمال به جنوب) در محدوده ها وجود دارد. انارک، پل زنگوله، نساء و گرماب. همچنین تردد در بزرگراه تهران – شمال (جنوب – شمال) و تردد از محور هراز (جنوب به شمال) تا دستور بعدی ممنوع و تردد سنگین در محور هراز (شمال به جنوب) و محدوده لاریجان است. ، بایجان، وانا، شاهانداش، گزنک و آب اسک.

وضعیت ترافیکی سایر محورهای شمالی به گونه ای است که ترافیک سنگین در محور فیروزکوه (شمال به جنوب) روستاهای پل سفید، دماوند و گلهک، محور رشت – قزوین، مناطق جنگلی سراوان، رودبار و شیرین سو و … محور و بزرگراه پردیس. – منطقه تهران جاجرود گزارش شده است.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، در سایر محورهای مواصلاتی نیز وضعیت به همین منوال است. چشمه شور و حدفاصل بهشت ​​زهرا تا بزرگراه آزادگان، در محور تهران – فشم و برگشت حدفاصل محور حاجی آباد به رودک، محور اردبیل – آستارا و برگشت در محدوده گردنه حیران و محور گالیکش – جنگل گلستان.

البته شرایط جوی متفاوتی در محورهای مواصلاتی وجود دارد به طوری که محورهای شمالی هیچ مداخله جوی ندارند و در برخی از محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان بارش باران گزارش می شود. و استان های گیلان

از سوی دیگر بر اساس تصاویر به دست آمده از دوربین های مدار بسته، سامانه های گزارش تردد و گشت های شعب راهداری سراسر کشور به استثنای محورهای مسدود و ممنوع، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها عادی است. طی شبانه روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از 2 گزارش فعال تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته یک دهم درصد افزایش نشان می دهد. همچنین سهم خودروهای سنگین 10.5 درصد است.

بر اساس این گزارش، اوج تردد بین ساعت 18 الی 19 و حداقل تردد بین 4 تا 5 ساعت است و مردم می توانند زمان سفر مناسب تری را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا