اقتصادی

ترافیک سنگین در آخرین روز ممنوعیت سفر!

اگرچه قرار بود ممنوعیت ترافیک از سه شنبه گذشته تا فردا ، 16 مه در استان های کشور اعمال شود ، اما به نظر می رسد این مصوبه خیلی جدی گرفته نمی شود. زیرا امروزه به ویژه در محورهای شمالی ، ساعت ها ترافیک به سمت تهران افزایش یافته است.

به گزارش مجله زنده خبری ، طبق آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری ممنوعیت تردد از ساعت 12 ظهر سه شنبه 12 اردیبهشت ماه تا ساعت 12 ظهر فردا شنبه 15 اردیبهشت ماه اعمال شد تا کسی نتواند وارد و خارج شود سفرهای صنوبر است ، اما به نظر نمی رسد که این قطعنامه خیلی جدی گرفته شده باشد. همانطور که براساس گزارش های مرکز مدیریت راه های کشور ، امروز از ساعت 11:00 ترافیک فشرده ای به ویژه در محورهای شمالی کشور ایجاد شده و ترافیک و حجم ترافیک بیش از پیش افزایش می یابد دومی. زمان

ساعت 11 صبح امروز ، ترافیک سنگین در محور چالوس از جنوب به شمال و در منطقه بیلکان آغاز شد ، اما همچنان ترافیک روانشناختی در سایر محورهای مواصلاتی وجود داشت.

البته دو ساعت بعد ، ساعت 13:00 امروز ترافیک سنگین به بزرگراه کرج – تهران ، منطقه ایران – هودرو و محور تهران – فشم رسید. ، محور پردیس – تهران ، جاجرود و محور فیروزکوه ، یک مسیر شمالی – جنوبی به مناطق دماوند و چناران دارند.

همچنین ، در بزرگراه تهران-سیو ، منطقه احمدآباد مستوفی ، در محور تهران-فشم و پشت در اکثر مقاطع و در محور سولکان-تهران و پشت در اکثر مقاطع ، ترافیک سنگینی وجود دارد که با توجه به سفرهای انجام شده در روزهای اخیر ، این ترافیک با نزدیک شدن به آخرین ساعات امروز بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا