بین المللی

رویداد ملی گام دوم بستری برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، دومین رویداد از نشست رویداد ملی دانشگاه و نشست تبیین نحوه ارائه زیرساخت های آزمایشگاهی و کارگاهی منتخب استان های خورستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و ایلام برگزار شد. در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوزستان، سید کمال سیدی صاحبری نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، شهرام شهروی رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد دانشگاه اسلامی استان خوزستان و نمایندگان استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری و ایلام در سالن اجتماعات واحد اهواز برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز در این نشست گفت: رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مغتنمی برای ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری در استارت آپ ها و شرکت های فناور است که زمینه توسعه را فراهم می کند. اقتصاد دانش بنیان کشور.

سید کمال سیدی صاحبری، سرپرست آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز از توانایی تربیت دانشجو و کارآفرین در زمینه کارآفرینی برای حل مشکلات کشور و حضور سرمایه گذاران خبر داد. وی به دیگر اهداف این رویداد پرداخت و گفت: همه شرکت ها و موسسات باید از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی آگاه باشند و محصول مزایای بسیار خوبی برای دانشگاه خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که این رویداد نقطه عطفی برای پیوستن به دانشگاه در راستای تحقق اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی باشد و دانشگاه را به عنوان بستری برای “اشتغال دانش بنیان” معرفی کند تا آزاد اسلامی پیشرو باشد. ، دانشگاه مسئله محور و کارآفرین.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا