بین المللی

ایده‌های برتر دومین رویداد ایده تا پدیده ایلام معرفی شدند

به گزارش خبرنگار آژانس آنا آنا از ایلام ، رویداد دوم با ایده پدیده ای در زمینه فناوری و نوآوری در صنایع شیمیایی ، غذایی و دارویی در دو مرحله برای توسعه ایده ها ، ایجاد صنایع کوچک و راه اندازی تجارت با همکاری مرکز توسعه واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام و شرکت شهرکهای صنعتی از این استان و از 20 ایده تصفیه شده مربوط به این رویداد ، سه ایده از هیئت قضات آنها به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شدند.

این رویداد بصورت آنلاین و از طریق کنفرانس ویدئویی برگزار شد و شرکت کنندگان از بخشهای مختلف ایده های خود را ارائه داده و از آنها دفاع کردند و سرانجام ، عاطفه حسینکانی با ایده قرار دادن بازدارنده های خوردگی در یک محیط اسیدی مقام اول را بدست آورد.

در این رویداد ، زهرا عباسی با ایده گاز ضد باکتری استریل برای تسریع ترمیم زخم و صفا فرخی با ایده ساخت و استفاده از تله های فرمونی در مناطق جنگلی زاگرس به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

رتبه بندی و ایده های تجاری منتخب برای روند تکمیلی تجارت و تجاری سازی ایده ها توسط شرکت شهرک های صنعتی و مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام پشتیبانی خواهد شد.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا