عمومیبرترینهای کسب و کارفرهنگ و هنر

5 اثر سینمایی سال 2021 که بازیگر نقش اول همه بار فیلم را بر دوش دارد!

در این مطلب یک سری اثر هنری سینمایی فیلم هایی که در آنها بازیگر معروف نقش اول باعث شده فیلم کاملا جذاب باشد و به تنهایی بار جذابیت فیلم را بر دوش می کشد معرفی می کنیم. با ما همراه باشید. بهترین انیمیشن کمدی را هم ازدست ندهید.

1-فیلم جذاب UNCUT GEMS

فیلم جدیدی نیست اما جواهرات برش نخورده 2019 یک درام جنایی معاصر است که با ریتم دیوانه وار و وحشت یک حمله قلبی فیلمبرداری شده است. آدام سندلر، به دور از یک مورد ساده بدلکاری، نقشی مهیج در نقش هاوارد رتنر، جواهرفروش و معتاد به قمار نیویورکی ارائه می دهد که یک عقیق سیاه کمیاب در اختیار دارد که ممکن است در نهایت بدهی های معوق خود را یک بار برای همیشه تسویه کند. تنها نکته این است که بدترین دشمن هاوارد خودش است و تلاش همیشگی او برای از بین بردن و دستکاری همه افراد از خانواده، دوستان و آشنایانش در جستجوی امتیاز بزرگ بعدی، هم زندگی او و هم زندگی اطرافیانش را به خطر می اندازد.

2- فیلم TRUE GRIT

داستان دخترکی که به دنبال انتقام است. هایلی استاینفلد در بازسازی فیلم True Grit به کارگردانی برادر کوئن در سال 2010 در نقش متی راس، دختری مزرعه دار که به دنبال انتقام قتل پدرش توسط تام چنی (جاش برولین) یاغی است، بازی می کند. این سه نفر با کمک گرفتن از خروس کاگبرن (جف بریجز)، یک مارشال کارکشته ایالات متحده با خلق و خوی احمقانه، و رنجر تگزاسی لابوف (مت دیمون)، سفری خطرناک را برای دستگیری چنی و آوردن او به دست عدالت آغاز می کنند. با توجه به استعداد مشخص کوئن در دیالوگ های زیرکانه، بازی بریجز از شخصیتی که قبلاً توسط جان وین فقید ساخته شده بود، بازی نامزد اسکار توسط استاینفلد در اولین فیلم بلندش، درام گیرا غربی است که بیش از آن ارزش ستایش دارد.

3- فیلم جذاب TAXI DRIVER

اگر آن را ندیده باشید حتما اسمش را شنیده اید. رابرت دنیرو در فیلم راننده تاکسی محصول 1979 مارتین اسکورسیزی در نقش تراویس بیکل، یک راننده تاکسی کهنه سرباز جنگ ویتنام که از اختلال استرس پس از سانحه رنج می برد، یکی از نقش های تعیین کننده تمام دوران حرفه ای خود را ارائه می دهد. مشاهدات بیهوده تراویس در مورد فساد و شرارت شهر نیویورک که دچار کم خوابی و به طور فزاینده ای منزوی می شود، به سرعت به افکار خشونت آمیز تبدیل می شود و او را وادار می کند تا زمانی که قدرت و عدم اطمینان را در دنیایی نامطمئن درک می کند، هوشیار شود. همه بار فیلم بر دوش رابرت دنیرو است.

4-فیلم THE POWER OF THE DOG

برای کسانی که عاشق بازی بندیکت کامبریج هستند. بندیکت کامبربچ در «قدرت سگ» در نقش فیل بربانک، یک دامدار کاریزماتیک و در عین حال بی‌رحم که به رز عذاب‌آور (کرستن دانست)، بیوه‌ای و پسر تأثیرپذیرش پیتر (کودی اسمیت-مک‌فی) توجه می‌کند، بازی می‌کند. وقتی جورج برادر فیل با رز ازدواج می کند، میل و روش او برای ارعاب آنها بیشتر می شود … یعنی تا زمانی که پیتر جوان را زیر بال خود می گیرد. آیا فیل به رز و پسرش عشقی نادرست دارد یا انگیزه های تیره تری در پشت رفتار عجیب او وجود دارد؟

5- فیلم رزمی و متفاوت THE PAPER TIGERS

 

ستارگان کمدی اکشن کونگ فو کوک بائو تران، آلن اوی، رون یوان (مولان) و مایکل شانون جنکینز در نقش ببرهای کاغذی همنام: سه اعجوبه هنرهای رزمی سابق که پس از یک عمر تمرین سخت و مبارزه سخت، تبدیل به وسط محاصره شده‌اند. هیچ کس مسن اما هنگامی که ارباب آنها به قتل می رسد، آن سه سوگند یاد می کنند که انتقام یاد او را بگیرند و قاتل او را به دست عدالت بسپارند. اگر جدی به نظر می رسد، لطفاً بدانید که این در کمدی کمدی مرد خنگ آپاتویی قرار می گیرد.  بهترین فیلم های ورزشی

6- فیلم Nightmare Alley 1

«کوچه کابوس» ساخته گیلرمو دل تورو پس از اکران در دسامبر گذشته در باکس آفیس همه گیر با مشکل مواجه شد و تنها 10 میلیون دلار در ایالات متحده فروخت. نوآر پر ستاره اکنون در جریان است و امیدوارم مخاطبی را که شایسته آن است پیدا کند. بردلی کوپر در نقش مردی کلاهبردار بازی می‌کند که از یک کارگر سرکوب‌شده کارناوال به یک توهم‌گرای معتبر ارتقاء می‌یابد، اما بدون ایجاد چند دشمن در طول مسیر. «کوچه کابوس» نامزد هشت جایزه انتخاب منتقدان از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده است. پیتر دبروژ، منتقد فیلم ورایتی، این فیلم را یک «براوا کارناوال نوآر» نامید و افزود: «کارگردان «شکل آب» مجموعه‌ای رویایی را برای این جذابیت فرعی تماشایی گرد هم می‌آورد، از جمله کیت بلانشت به‌عنوان یخی‌ترین زن مهلکی که در اعصار دیده‌ایم. ”

دکمه بازگشت به بالا