اجتماعی

دستگیری فروشنده سلاح با ۳ قبضه اسلحه و ۴۰۰ فشنگ در شرق تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف سه قبضه سلاح سرد به همراه حدود 400 فشنگ در شرق تهران خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری، سرهنگ جلیل مفوفایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش ماموران کلانتری 147 گلبرگ با اطلاعاتی که داشتند متوجه شدند فردی چندین قبضه سلاح و مقداری مهمات دارد و قصد فروش آنها را دارد که در این رابطه اهمیت. در دستور کار تیم عملیاتی این اداره کلانتری رسیدگی فوری به این مشکل بود.
وی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع، دستورات قضائی لازم را برای دستگیری این فرد از مرجع قضایی اخذ کردند، گفت: در ادامه ماموران حضور این فرد را در حوزه امنیتی کلانتری گلبرگ شناسایی و آنها را شناسایی کردند. او را طی عملیاتی دستگیر کردند و دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل بازداشت این فرد سه قبضه سلاح شامل کلت و دو قبضه اسلحه شکاری با حدود 400 فشنگ کشف و ضبط شد.

موفحی با بیان اینکه متهم در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد، گفت: این مرد اعتراف کرد که قصد فروش این سلاح و مهمات را داشته و قبل از هر اقدامی دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده و تحویل وی به دادسرا گفت: تحقیقات مسئولان در این زمینه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا