اجتماعی

ساختمان ناایمن “آزاد”، تخلیه و پلمب می‌شود

گردنه آزاد یکی از گردنه های معروف منطقه سره جمهوری به دلیل ناامنی و مشکلات عدیده در ساخت بنا تا 10 روز آینده تخلیه و پلمب می شود.

به گزارش مجله زنده خبری، سیدمحمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران در این باره گفت: در جریان برگزاری دادگاه، مقامات ذیصلاح وضعیت ساختمان آزاد را خطرناک و بحرانی تشخیص دادند به همین دلیل جلسات متعددی با حضور نمایندگان شهرداری برگزار کردیم. مالک و کسب و کار ضمناً اقلام خطرناک و اخطارهای قانونی در بازدید از پاساژ مالک ارائه شد.

وی افزود: متأسفانه هشدارها تأثیر عمده ای نداشت. در نتیجه جلسات متعددی با دادستان برگزار شد و شهرداری موظف به رفع خطر شد».

موسوی با بیان اینکه نزدیک به صد کسبه در ساختمان خالی کار می کنند و شهرداری نگران وضعیت اقتصادی این افراد است اما نگرانی جدی تر، امنیت جان کسبه است، گفت: با توجه به شرایط بحرانی این ساختمان به زودی تخلیه و پلمپ خواهد شد.”

شهردار منطقه 11 تهران در خصوص مکاتبه با دستگاه های خدمات رسان در خصوص قطعی آب، برق و گاز گفت: گاز این ساختمان در روزهای آینده نیز پس از قطعی آب و برق با حضور پلیس و کلانتری، ساختمان توسط تخلیه خواهد شد. کسب و کار تخلیه و پلمپ شده است.”

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از تخلیه ساختمان آزاد معروف به دراکولا، خطر برطرف می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا