اجتماعی

ماجرای تصرف ۲۶ هزار متر مربع از اراضی اسکله بندرترکمن/ دستور شناسایی ساختمان‌های ناایمن

مجله زنده خبری/ گلستان بازرس کل استان گلستان جزئیات تصرف 26 هزار متر مربع از اراضی بندر ترکمنستان و بازگشت آن به بیت المال را تشریح کرد.

محمد تقی حاجی مشهدی امروز دوشنبه 6 تیرماه در نشست خبری گلستان با تشریح ماجرای بازگرداندن 26 هزار متر مربع از اراضی دولتی تصرف شده در بندر بندرترکمن گفت: در اراضی مرتبط با بندر بندر. -ترکمن 26000 متر مربع توسط فردی به ما گزارش شد و بررسی های ما نشان داد که این فرد قبلاً این اراضی را تصرف کرده و پرونده قضایی تشکیل شده که منجر به ضبط مدارک آن فرد شده است.

وی افزود: این فرد پس از چهار سال مجددا از بی توجهی مسئولان مربوطه سوء استفاده کرده و درخواست ابطال اراضی دولتی را دارد. با پیگیری های ما، درخواست تجدیدنظر رد شد و مقرر شد این زمین ها متعلق به دولت و بیت المال باشد.

مدیرکل بازرسی گلستان با بیان اینکه در خصوص تصرف اراضی بندر بندرترکمن، تکلیف دستگاه اجرایی مربوطه ابطال مدارک شخص مورد نظر است که نزد وی نگهداری شده است، گفت: مکاتبات لازم .

حاجی مشهدی از دستور بازرسی کل استان گلستان برای شناسایی ساختمان های خطرناک خبر داد و گفت: حادثه کلانشهر کودتای دستگاه های نظارتی و انتظامی برای جلوگیری از چنین حوادثی بود. شناسایی و اعلام ساختمان های خطرناک در روستاها.

مدیرکل بازرسی گلستان به عدم احیای خلیج گرگان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رئیس سبز در بازدید از خلیج گرگان توضیحات لازم را از سوی مسئولان دریافت کرد که پس از آن پیگیری ها آغاز و تذکرات و تذکراتی به مسئولان داده شد. آژانس های مربوطه

وی با بیان اینکه مکاتبات مختلفی در خصوص احیای خلیج گرگان انجام شده و به طور مرتب به رئیس سازمان بازرسی کل کشور گزارش شده است، گفت: این موضوع بخشی دیگر از اقدامات مربوط به سایر استان هاست که همه این موارد مستلزم تلاش مضاعف است. وظیفه نزدیک کردن این اقدامات به یکدیگر است.

حاجی مشهدی با اشاره به اینکه آسیب شناسی و نظارت بر فعالیت ها و کار مدیران و دستگاه های اجرایی وظیفه ماست، گفت: اقداماتی در حوزه خلیج گرگان صورت گرفته که قوه قضاییه به صورت مستقیم وارد آن شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا