بین المللی

شهید رضایی‌نژاد الگویی بی‌نظیر برای جامعه دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گروه استانی ایلام، بهروز ناصری در مراسم سالگرد شهادت داریوش رضایی نژاد شهید هسته ای کشور که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برگزار شد، با بیان اینکه این شهید بهترین الگو برای دانشجویان فرهیخته و امروز است، گفت: مقام معظم رهبری و سایر مسئولین به ویژه جناب آقای دکتر مووی دانشگاه آزاد اسلامی تهرانچی با رویکرد جهادی کار میدانی و کار علمی و پژوهشی را بر عهده دارند.

وی افزود: شهدای هسته ای کشور با خون خود درخت پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را آبیاری کرده و چراغ راه جوانان انقلابی هستند. مردم این استان ایلام مفتخرند که فرزند برمه ای را به عنوان شهید داریوش رضایی نژاد به جامعه هدیه کردند و امروز نام این شهید بزرگوار در ایران اسلامی می درخشد. خودباوری و «ما می‌توانیم» را می‌توان در عملکرد و رفتار داریوش رضایی‌نژاد، جوانی که از یکی از شهرستان‌های این استان با وجود محرومیت‌های فراوان به بالاترین سطح علمی و به‌عنوان یک جوان نخبه در کشور می‌آید، دید. از نظر مراکز آموزش عالی کشور و به ویژه دانشگاه ها، آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه انقلابی باید بیش از پیش به تبیین و تاکید بر راه شهدای نخبه کشور بپردازد.

شهید رضایی نژاد الگوی بی نظیری برای جامعه دانشگاهی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: با وجود جنایات و وحشیگری های رژیم صهیونیستی و آمریکا، علمای ما را به وحشت می اندازند. شاهد بوده ایم که با حضور جوانان انقلابی و تلاش مراکز علمی و پژوهشی راه و آرمان شهدای هسته ای و به ویژه شهید داریوش رضایی نژاد بیش از پیش ادامه دارد.

شهید رضایی نژاد عمر خود را در گمنامی سپری کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام همچنین گفت: 11 سال پیش خون پربرکت این شهید داریوش رضایی نژاد در راه اعتلای این کشور و صنعت رانندگی این کشور یعنی 11 سال پیش ریخته شد. هسته ای.

حجت الاسلام امیر هادی زاده افزود: شهید داریوش رضایی نژاد به دلیل شرایط امنیتی در گمنامی زندگی خود را سپری کرد و تنها پس از شهادت شناخته شد. این شهید نشان داد که از شهرهای کوچک می توان به مقام های عالی رسید.

گفت: امروز برای تکریم علم و دانش گرد آمده ایم. احترام به علم یعنی احترام به معلم و احترام به دانشجو که کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در عمل ثابت کرده اند. چرا که با تلاش خود سعی در تربیت شاگردانی دارند که در آینده مانند شهید داریوش رضایی از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند.

شهید رضایی نژاد الگوی بی نظیری برای جامعه دانشگاهی است

به گزارش خبرنگار آنا، شهید داریوش رضایی نژاد، دانشمند هسته ای کشور، اول مرداد ماه سال 1390 در شهر آبدانان استان ایلام در مقابل چشمان همسر و فرزندش توسط رژیم سفاک صهیونیستی به شهادت رسید.

انتهای پیام/4121/

دکمه بازگشت به بالا