عمومیبرترینهای کسب و کار

8 دلیل داشتن سایت که به شما کمک می کند درآمد بیشتری داشته باشید

برخی از افراد به راه اندازی یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی فکر می کنند و اولین سوالی که در ذهن آنها وجود دارد این است که چرا باید وب سایت داشته باشیم؟ داشتن سایت چه ویژگی هایی دارد؟ ما در این مقاله پاسخ شفاف و روشنی را برای این سوالات شما داریم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

واقعا چرا باید سایت داشته باشیم ؟

بعضی ها با دیدن شرکت های بزرگ و کسب و کارهایشان به این نتیجه می رسند که اگر وب سایت داشته باشند می توانند درآمدشان را هم چند برابر کنند…! اما این دلیل کافی و قانع کننده ای برای داشتن یک وب سایت نیست.

بنابراین، قبل از تصمیم گیری برای داشتن یک وب سایت، ابتدا باید بررسی کنیم که آیا این روش برای کسب و کار ما مفید است یا خیر.

چرا نباید همیشه دنباله رو بقیه باشیم ؟

جالب است بدانید استیو جابز از هر یک از افراد در بخش های مختلف شرکتش پرسید نظر آنها در مورد داشتن یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی چیست؟ و تنها پاسخ «چون دیگران هم همین کار را می کنند» برای او کافی نبود.

و دقیقا همین جنبه متفاوت آن، اپل را از سایر رقبا متمایز کرده است. نگاهی که حاضر نبود برای دیگران کاری انجام دهد.

اما بهتر است ابتدا پاسخ خود استیو جابز را بررسی کنیم !

قبل از داشتن سایت بهتر است به هدف و مقصد آن فکر کنید. به این ترتیب قطعا شانس بیشتری نسبت به سایرین در این زمینه خواهید داشت.

آیا سایت برای کسب و کار ما مفید است یا خیر؟

ابتدا باید مزایای داشتن یک وب سایت را به دقت در نظر بگیرید. مزایای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار ما چیست؟ هدف اصلی ما از این کار چیست؟ آیا از تمامی هزینه های داشتن سایت آگاهی دارید ؟

با بررسی و پاسخ به این سوالات مسیر خود را مشخص کنید و بدانید که قطعا موفق خواهید شد.

چرا هر کسب و کاری باید سایت داشته باشد؟

دنیای امروز دنیای رقابت است، پس داشتن سایت در این دنیای پر رقابت ضروری می باشد. روش های سنتی بازاریابی، فروش و تبلیغات قدیمی دیگر در عصر تکنولوژی جوابگو نبوده و هر کسب و کاری به یک وبسایت متناسب با بازار و جامع مخاطبان خود نیاز دارد صفحاتی که مسئولیت آنها بر عهده شماست طبق نظر و سلیقه شما قابل مدیریت است.

اهمیت داشتن یک وب سایت آنقدر مهم است که نمی توان در مورد آن اظهار نظر کرد. برای زنده ماندن در بازار رقابتی امروزی، به حضور آنلاین قوی نیاز دارید. پیشنهاد ما این است که یک استراتژی بازاریابی بهینه داشته باشید که شامل حضور فعال در شبکه های اجتماعی و سازگار با تلفن های همراه باشد، زیرا کاربران در این موارد فعال هستند و قبل از خرید به جستجو و مراجعه به منابع مختلف می پردازند.

همیشه این جمله ماندگار بیل گیتس را به یادگار داشته باشید

اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد به زودی از صحنه کسب و کار حذف خواهد شد

پس اگر می خواهید طراحی سایت حرفه ای متناسب با سلیقه مشتریان داشته باشید بهتر است از مجموعه های همچون ماهدیس وب کمک بگیرید. این مجموعه به واسطه سالها تجربه در زمینه وب توانسته با برندهای بزرگی در این زمینه همکاری کند.

8 مزایای داشتن سایت که صاحبان کسب و کارها بهتر است بدانند

در اینجا مواردی را بررسی خواهیم کرد که یک وب سایت چه اهمیتی دارد و مزایای داشتن آن چیست..!

به برند و یا خودتان اعتبار دهید

این یکی از بهترین راه هایی است که می توانید خدمات و مزایای کسب و کار خود را توصیف کرده و آنها را به خوبی ارائه دهید. یک وب سایت بین مخاطبان شما اعتماد ایجاد می کند و به کسب و کار شما اعتبار زیادی می بخشد.

البته اگر کسب و کاری ندارید، داشتن یک وب سایت می تواند به شما کمک کند تا خود را ارتقا دهید و اعتبار کسب کنید.

با مشتریان جدید کسب وکار خود را رونق دهید

آیا می دانید چند درصد از مردم ایران آنلاین خرید می کنند؟ بهتر است بدانید بیش از 70 درصد جمعیت ایران از اینترنت استفاده می کنند و حداقل یک بار خرید اینترنتی داشته اند..!

این آمار نشان می دهد که کسب و کار شما می تواند در اینترنت نیز طرفدارانی داشته باشد و این فرصتی برای جذب مشتری برای کسب و کار شماست.

یک راه کم هزینه و بدون دردسر برای دیدن شدن بیشتر

برای راه اندازی یک کسب و کار حداقل به یک فروشگاه نیاز دارید که معمولا هزینه های زیادی را به همراه دارد و این فروشگاه به تنهایی کافی نیست و مواردی وجود دارد که شامل هزینه می شود. اما این در مورد وب سایت صدق نمی کند.

شما سایت خود را یکبار و ارزان راه اندازی می کنید و لزوماً برای جذب مشتری نیازی به صرف هزینه زیادی برای تبلیغات ندارید و فقط قرار دادن مطالب مفید در آن برای دیدن شما کافی است.

باید بدانید که همیشه نمی توان گفت که نیازی به خرج کردن یک وب سایت نیست! برخی از ملزومات یک وب سایت مانند نگهداری، میزبانی، دامنه و غیره شامل هزینه هایی برای شما خواهد بود، اما این موارد بسیار کمتر از داشتن یک فروشگاه در کنار خیابان است.

فروش 24 ساعته حتی در ایام تعطیل

یکی از سخت ترین چیزها برای یک کسب و کار مبتنی بر مکان این است که همیشه آنجا باشید! در وب سایت، برای ارائه و پشتیبانی خدمات نیازی به حضور در مکان خاصی ندارید.

شما می توانید 24 ساعت شبانه روز پیام ها و درخواست های مشتریان خود را دریافت کرده و بدون نگرانی به آنها پاسخ دهید. و این یک راه عالی برای حمایت است.

وب سایت های طراحی شده توسط گروه ماهدیس وب دارای سیستم ارتباطی با مشتری (بلیت یا چت آنلاین با مشتری) می باشد. که مشتریان می توانند هر زمان که به راهنمایی یا پشتیبانی شما نیاز دارند با شما تماس بگیرند.

یکی از مزایای گروه طراحی ماهدیس وب ارائه خدمات پشتیبانی سایت می باشد. در صورتیکه خدمات طراحی سایت را به این مجموعه واگذار می کنید می توانید از خدمات پشتیبانی بصورت رایگان نیز بهره ببرید

تعامل و ارتباط را فرا می گیرید

وب سایت مطمئناً برای شما ارتباط برقرار می کند، اما چگونه؟

وقتی کسب و کار شما دارای وب سایت باشد، مطمئناً همکارانتان شما را پیدا کرده و در صورت رضایت بخش بودن با شما تماس خواهند گرفت.

پیشنهاد می شود اگر هنوز وب سایت ندارید حتما از ساخت این لینک ها بهره ببرید.

فضایی با وسعت اینترنت برای تبلیغات

با داشتن وب سایت به روش های تبلیغاتی بهتر و کارآمدتری دسترسی دارید. تبلیغات در گوگل یکی از هدفمندترین انواع تبلیغات است که به شما کمک زیادی می کند.

به عنوان مثال، اگر یک وب سایت فروشگاه لباس دارید، اگر از تبلیغات گوگل استفاده می کنید، می توانید از شخصی بخواهید که «خرید شلوار» را جستجو می کند، آنها را به سایت شما هدایت کند.

روش های دیگر شامل هدایت افراد از صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام به وب سایت است. با تبلیغات و نمایش محصولات یا خدمات خود در این شبکه های اجتماعی مشتریان را به سمت سایت خود سوق دهید و راحت تر با آنها ارتباط برقرار کنید.

رفتار مخاطبان خود را زیر نظر داشته باشید

در اینترنت، شما توانایی ارزیابی دقیق همه چیز را دارید! به عنوان مثال، شما مکان بازدیدکنندگان وب سایت خود را پیدا خواهید کرد یا اینکه کدام صفحات وب سایت شما را مشاهده کرده اند و چه مدت در آنجا بوده اند یا به کدام صفحات دیگر هدایت شده اند… ابزارهای بسیار مفیدی مانند گوگل آنالیتیکس که کاملا رایگان هستند برای تحلیل و بررسی موارد ذکر شده وجود دارد. به این ترتیب رفتار کاربران در وب سایت خود را کاملاً درک خواهید کرد که کدام مسیر را در وب سایت شما طی کرده اند و کدام یک از خدمات یا محصولات شما برای آنها جذاب بوده است.

صاحب رسانه اختصاصی هستید

با داشتن یک وب سایت شما یک رسانه خواهید داشت. جایی که می توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، به نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنها گوش دهید و از آنها برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید.

اما چگونه؟! مطالب و مقالاتی را در وب سایت خود ارسال کنید تا کاربران بتوانند نظرات خود را ارسال کنند و با شما تعامل ایجاد کنند.

جمع بندی

داشتن یک وب سایت می تواند برای شما مفید باشد. شما با دیگران تعامل زیادی دارید، افراد زیادی در سراسر ایران یا حتی کشورهای دیگر خواهید داشت و تجربه شما افزایش می یابد.

با داشتن یک وب سایت به مرور زمان فرهنگ کاملا آنلاین را در بین افراد جامعه ترویج می کنید و اعتماد مردم به فضای اینترنت بیشتر می شود.

اگر هنوز تصمیم به داشتن وب سایت نگرفته اید، می توانید با ماهدیس وب تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا