اقتصادیبرترینهای کسب و کارعمومی

سایت های معتبر خرید اینترنتی لباس

1: مکسی

بهترین سایت در کی خوبه: این در سال 93 تاسیس شد و یکی از فروشگاه های بزرگ اینترنتی پوشاک با بیش از 60 هزار محصول از برندهای مختلف معتبر و جهانی به حساب می آید.این فروشگاه سیاست خود را بر پایه ارائه پوشاک با کیفیت و 100% اورجینال از برندهای شناخته شده دنیا مطابق با سلیقه جامعه ایرانی بنا کرده است.

دسته بندی محصولات در سایت به خوبی انجام شده است و همینطور ارائه اطلاعات گوناگون از برندها و محصولات مختلف پوشاک برای خرید بهتر مشتریان فراهم شده. این فروشگاه در مناسبت ها و فصول مختلف سال تخفیف ها و رویدادهای زیادی را در نظر می گیرد و از اعتماد مشتریان خود قدردانی می کند.

 2: هالیدی

بهترین سایت خدمات سرمایه گذاری: فروشگاه اینترنتی هالیدی از سال 74 با هدف تولید و پخش پوشاک زنانه و مردانه آغاز به کار کرد. این فروشگاه در عرضه لباس هایی با طراحی مدرن و خلاقانه در سبک های اسپرت و مدرن مهارت دارد، از ویژگی های منحصر به فرد محصولات این فروشگاه هماهنگی حداقل 120 مدل پوشاک در 16 رنگ برتر هر فصل می باشد.تیم این فروشگاه تشکیل شده از افراد کارآمد و با تجرب در بخش های گوناگون است که خود از دلایل موفقیت این فروشگاه محسوب می شود.

طراحی فضای کاربری مناسب و راحت برای خرید از ویژگی های این سایت است، همچنین خدماتی همچون ارسال رایگان برای خرید های بالای 1 میلیون و ارائه بهترین قیمت ها و امکان تعویض در تمامی شعب به صورت حضوری، به مشتریان خود ارائه می دهند.

 3: مکس بکس

فروشگاه آنلاین مکس بکس با نماد اطمینان اینترنتی و بیش از یک دهه تجربه در زمینه مد و صنعت پوشاک به خصوص مردانه، فعالیت می کند.از اهداف این فروشگاه رضایت مشتریان، سهولت در خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد می باشد.

این فروشگاه در ارائه خدمات سعی کرده است تا در کمترین زمان با کمترین ضریب خطا محصولات مشتریان را به دست آن ها برساند.این فروشگاه در زمینه لباس مردانه و زنانه، کیف و ، انواع اکسسوری و همینطور فعالیت می کند.پشتیبانی از خرید و ارائه محصولات به قیمت های خوب و مرجوع کردن کالا در صورت آسیب جنس یا اندازه غلط لباس، خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می دهند.

 4: بوتیک

فروشگاه بوتیک یکی دیگر از سایت های خرید آنلاین است که از سال 94 شروع به کار کرده است. هدف این فروشگاه سادگی در پیدا کردن اجناس دلخواه در کمترین زمان است.این فروشگاه یک ویترین آنلاین را با بازدید 30 هزار نفر در روز در اختیار شما قرار می دهد تا انواع مختلفی از لباس در سبک های گوناگون را مشاهده کنید، فیلترهایی مانند بازه قیمت و رنگ محصول در این سایت باعث می شود شما در بین صدها فروشنده و محصول، چیزی را که می خواهید پیدا کنید.

همچنین دسترسی به اطلاعات فروشنده مورد نظر و امکان تماس با فروشنده و حتی خرید حضوری، از دیگر مزایای خوب این فروشگاه است.دسته بندی بسیار خوب اجناس، نشان دادن برندهای گوناگون در صفحه اول سایت همراه با جستجو در بین تعداد بسیار زیاد محصولات با پشتیبانی آنلاین در صورت وجود مشکل خدماتی است که در سایت ارائه شده است.

 5: تک دوخت

از دیگر فروشگاه های خوب و برتر فروش پوشاک مردانه و زنانه، این فروشگاه می باشد و شعار آن دوخت تمیز، پارچه مرغوب و الگوی منحصر است و تنها هدف آن کیفیت بالای تولیدات و رضایت مشتریان عزیز است.دسته بندی مناسب محصولات نظیر: ، پانچو و رویه، پیراهن و لباس مجلسی، بافت، سویشرت و هودی، لباس ست و … با تنوع بالا در سایت موجود می باشد.

تخفیفات خوبی که بر روی محصولات گذاشته می شود می تواند از نقاط مثبت این مجموعه به حساب بیاید. امکان تعویض و مرجوع کالا، پشتیبانی 24 ساعته و ارسال رایگان برای تمامی اجناس از خدمات خوب این فروشگاه به حساب می آید.

 6: برندستان

از بزرگترین سایت های موجود در حوزه فروش آنلاین پوشاک برندستان است که به منظور حمایت از تولیدات داخلی تاسیس شده است. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که برندستان از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد.

گستره تنوع پوشاک در این فروشگاه بسیار بالاست و شما می توانید برای تمامی اقشار در هر رده سنی لباس پیدا کنید؛ مدت زمان تحویل کالا برای استان تهران 1 الی 2 روز می باشد و برای سایر استان های کشور بین 2 الی 4 روز، فیلتر های مناسب برای جست و جو نیز از ویژگی های دیگر این فروشگاه می توان برشمرد.

 7: پادمیرا

فروشگاه اینترنتی پادمیرا از سال 99 به صورت اینترنتی آغاز به کار کرد و از سایت های برتر فروشگاهی در کشور به شمار می رود که در زمینه فروش انواع لباس بچگانه، زنانه، دخترانه، مردانه فعالیت دارد.کیفیت خوب پوشاک در این فروشگاه مانند جنس پنبه و نخ همراه با ارائه قیمت های ارزان و مقرون به صرفه باعث جذب مشتریان به این فروشگاه شده است.

ارسال به موقع ، ضمانت بهترین قیمت و تضمین باکیفیت بودن کالا سه اصل اولیه است که این فروشگاه از روز اول تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد.در این فروشگاه محصولات در سه دسته زنانه، مردانه و کودک تقسیم می شود. همچنین در صورت مشکل در کالای سفارش داده شده، مشتریان می توانند تا 72 ساعت جنس خریداری شده را مرجوع کنند.این مجموعه با معرفی محصولات بصورت کاملا باجزئیات و دقیق برای همه پوشاک بخش توضیحات و راهنمای سایز بصورت کاملا دقیق مشتریان را جهت خرید محصول مورد نظر خود راهنمایی نماید.

 8: ترک جامه

از دیگر فروشگاه های برتر اینترنتی در زمینه پوشاک این فروشگاه می باشد که با هدف عرضه بهترین کالاها و خدمات برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود در تلاش است.

این فروشگاه برای تمامی افراد از هر قشری امکان دریافت کالا در کوتاه ترین زمان با صرف کمترین هزینه و بالا ترین قیمت را تامین کرده است. وجه تمایز این فروشگاه نسبت به دیگر فروشگاه های فروش لباس ارائه طیف وسیعی از پوشاک برای هر سلیقه همراه با پشتیانی به طور کامل برای تجربه خرید خوب مشتریان است.از برند های روز دنیا شما می توانید کالاهای مختلف برای هر سنی در این فروشگاه پیدا و خریداری کنید. همچنین از دیگر ویژگی های برتر این فروشگاه ارائه اپلیکیشن برای دسترسی راحت برای گوشی های اندروید می باشد.

 9: سارابارا

سارابارا با نیم قرن تجربه در زمینه تولید، پخش و خرده فروشی لباس مردانه و زنانه از سال 96 تا به امروز در حال فعالیت به صورت فروش آنلاین است.در این فروشگاه سعی بر ارائه خدماتی بالا هم از نظر کمی و کیفی برای داشتن تجربه خوب از خرید آنلاین است، انواع پوشاک، کیف، کفش و اکسسوری مردانه و زنانه با کیفیت و شیک و متنوع برای تمامی افراد در هر رده سنی مطابق با سلایق گوناگون فراهم شده.

فضای کاربری این سایت نیز بسیار راحت است و با دسته بندی مناسب محصولات شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. تخفیفات ویژه مناسب با رویدادها و فصول مختلف سال نیز از دیگر ویژگی های خوب این فروشگاه می باشد.

 10: دُلیچی

از بهترین سایت های فروش آنلاین پوشاک با تجربه چندساله در زمینه تولید، واردات و پخش پوشاک، این فروشگاه محبوب می باشد.در این فروشگاه انواع محصولات داخلی و خارجی را شما می توانید با کیفیت بالا خریداری کنید، سیاست های قیمت گذاری این مجموعه عادلانه است و در تلاش است با ارائه قیمت های مناسب و عادلانه برای تمام اقشار مشتریان خود امکان خرید راحتی را فراهم کند.

انواع لباس های مختلف با تنوع بسیار بالا مانند بلوز، ، شومیز، بافت و پولیور، پالتو و کاپشن، مانتو، سوئیشرت و هودی و … را می توانید در این فروشگاه ببینید.در حوزه مد و فشن نیز این فروشگاه برای اهالی این صنعت مجله اینترنتی راه اندازی کرده است و مطالب مختلفی را در این حوزه منتشر می کند. تخفیف های هفتگی، ارسال رایگان برای خرید بالای 300 هزارتومان و ضمانت بازگشت بدون شرط تا 7 روز از خدمات دیگر این فروشگاه می باشد.

جمعبندی

پیشنهاد ما به شما در زمینه پوشاک خرید آنلاین است، به راحتی و بدون استرس می توانید مطابق سلیقه خود خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

ما در این متن 10 نمونه از برترین سایت های در زمینه خرید لباس زنانه ، مردانه و بچگانه را به شما عزیزان معرفی کردیم.خیلی ممنون که در این مقاله از بهترین سایت خرید لباس تا انتها ما را همیاری کردید

دکمه بازگشت به بالا