اجتماعی

شهروندان سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند 

مجله زنده خبری/خوزستان رئیس پلیس راهور فرجه در حاشیه بازدید از پایانه های مرزی شلمچه و شلمچه گفت: شرایط تردد زائران در دو مرز چذابه و شلمچه بسیار مساعد است و شهروندان سفر خود را به روزهای پایانی اربعین معطل نکنند.

سردار سید کمال هادیان فر در حاشیه بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه گفت: امروز فرصتی دست داد تا به استان خوزستان سفر کرده و از نزدیک عملکرد همکاران خود را در جاده ها و جاده های پایانه مرزی شلمچه و چذابه مشاهده کنیم.

به گزارش مجله زنده خبری به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: ابتدا امروز از مرز شلمچه بازدید کردیم و شرایط تردد در این مرز بسیار مطلوب است. شلمچه دومین مرز منتخب برای خروج زائران از کشور و زیارت اربعین حسینی است که آمادگی کامل برای تردد زائران، ایجاد پارکینگ های بزرگ و مناسب و نصب علائم جاده ای زیادی توسط اداره راه انجام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرجا گفت: با توجه به بازدید از مرز چذابه، آمادگی بسیار خوبی در این مرز وجود دارد، پارکینگ ها کاملا بسته و دارای تجهیزات خوبی از جمله دوربین های مدار بسته و روشنایی کافی هستند. و تمامی مسیرها آماده پذیرایی از زائران عزیز می باشد.

وی در ادامه افزود: پلیس راهور فراجهه با بیش از 30 هزار نیرو در تمامی مرزهای هوایی و زمینی آماده خدمات رسانی به زائران است و پلیس راهنمایی و رانندگی فراجه با 8 هزار نیرو هم در زمینه پلیس راهنمایی و رانندگی و هم در ترافیک شهری به طور کامل آموزش دیده است. . لازم به ذکر است که در کشور حدود 950 کیلومتر راه اربعینی در استان خوزستان وجود دارد و هم در جاده های اهواز به شلمچه و اهواز به چذابه و سایر جاده هایی که در استان های خاصی هستند، آمادگی کامل برای انجام وظایف و خدمت رسانی دارند. ارائه اطلاعات به زائران

سردار هادیان فر تصریح کرد: همکاران ما چهار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، اول اینکه مدیریت ترافیکی مناسب بر اساس فناوری روز داشته باشیم، دوم اینکه سعی کنیم هیچ مانعی در مسیرها نداشته باشیم و در محدوده تردد زائران ترافیک روان و روان باشد. از همه مهمتر کاهش تصادفات است زیرا گزارش ها حاکی از آن است که حدود 65 درصد زائران از خودروهای شخصی استفاده می کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه شهروندان باید زمان سفر خود را مدیریت کنند، گفت: زائران عزیز هرگز سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند و از هم اکنون می توانند سفر خود را آغاز کنند. همه مرزها آماده پذیرایی از زائران هستند و پیش بینی می کنیم بیش از 8.5 میلیون تردد در مرزها شاهد باشیم، بنابراین باید مدیریت صحیحی صورت گیرد و همچنین همکاری مردم صورت گیرد تا انشاالله بتوانیم تردد روان داشته باشیم. .

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار خوب فرمانده انتظامی استان خوزستان در دو مرز شلمچه، از زحمات شبانه روزی سایر همکاران در پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین ادارات مختلف پلیس قدردانی کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا