سلامت و تندرستیبرترینهای کسب و کار

قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین کیفیت و گارانتی معتبر

قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین کیفیت و گارانتی معتبر: هر دستگاه تصفیه آب متشکل از قطعاتی است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا فرآیند تصفیه آب را انجام دهند. که هر کدام از این قطعات، وظیفه خاصی در این دستگاه به عهده دارند. شما به عنوان کسی که از این دستگاه استفاده می کنید حتما در طول زمان استفاده از آن، حداقل یکبار به خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز پیدا خواهید کرد.

چرا که قطعات دستگاه های آب خانگی به دلایل مختلف و تمام شدن طول عمر مفید نیازمند تعویض هستند. برای خرید قطعات دستگاه های تصفیه آب می بایست نوع مرغوب آن را خریداری نمایید، خرید قطعات دستگاه تصفیه آب نامرغوب نه تنها زود از کار می افتند بلکه باعث خرابی خود دستگاه تصفیه آب هم می شوند.

طول عمر مفید قطعات دستگاه های تصفیه آب خانگی

کیفیت آب یک منطقه تاثیر مستقیم بر روی قطعات دستگاه تصفیه آب دارد. اگر دستگاه تصفیه اب را از برند های معتبری چون سافت واتر ،cck  و یا ادنسه خریداری کرده باشید قاعدتا چندین سال نیاز به تعمیر و یا تعویض دستگاه نخواهید داشت. اما این به این معنی نیست که قطعات دستگاه نیز نیازی به تعویض ندارند. قطعات مختلف دستگاه تصفیه آب به دلیل وظایفی که دارند پس از مدتی کارایی اولیه را نخواهند داشت  و شما را ملزم به خرید قطعات دستگاه تصفیه اب خواهند کرد تا بتوانند آب را با کیفیت اولیه تصفیه نمایند.

طول عمر مفید فیلتر های دستگاه تصفیه آب خانگی

هر دستگاه تصفیه آب خانگی که از مکانیزم اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده میکند از هر برندی که باشد دارای 6 تا 8 فیلتر مختلف است. اگر نیازمندی خرید قطعات دستگاه تصفیه آب را اولویت بندی کنیم ، فیلتر ها جز اولین ها جای میگیرند.  این فیلتر ها با توجه به مرحله ای که در آن قرار دارند و وظیفه ای که دارند دارای طول عمر متفاوتی هستند.

 فیلتر های مرحله یک تا سه فیلتر های پیش تصفیه هستند . فیلتر های پیش تصفیه معمولا ذرات درشت و رسوبات مختلف موجود درآب را که بزرگتر از یک میکرون باشند را از آب حذف می کنند. این فیلتر ها چون اولین فیلتر های تصفیه اب هستند و بیشتر با الودگی های موجود در آب سرو کار دارند طول عمر مفید کوتاه تری نسبت به سایر فیلتر ها دارند و حداکثر هر 6 ماه یکبار نیازمند تعویض هستند.

فیلتر ممبران که به اسمز معکوس نیز معروف است ، با استفاده از فرآیند اسمز معکوس آب را تصفیه کرده و مواد ناخالص و مضر را از آب حذف می کنند. این فیلتر دارای طول عمری بین یک تا دوسال است .

سایر فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه آب خاانگی چون با آب آلوده خیلی تماس ندارند و بیشتر برای بهبود کیفیت اب به کار می روند دارای طول عمر بالاتری هستند.

نام قطعات دستگاه تصفیه آب

برای خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خوب است نام و مشخصات قطعات را بدانیم تا  خریدی آگاهانه داشته باشیم. در زیر به برخی از قطعات مهم موجود در دستگاه تصفیه آب اشاره شده است:

پرشر سوئیچ

 پرشر سوئیچ یا سوئیچ فشار زیاد ، دارای یک مدار الکتریکی است که به منظور محافظت از دستکاه تصفیه اب تعبیه شده است. این سوئیچ زمانی که مخزن اب پر شود به منظرو جلوگیری از فشار زیادی که در پشت ممبران به وجود می آید برق دستگاه را قطع کرده و دستگاه را خاموش می کند تا دچار آسیب نشود. به دلایل موختلفی مانند نوسانات برقی یا… ممکن است این سوئیچ از کار بیفتد. پرشر سوئیچ باکیفیت رامی توانید از فراب کالا تهییه نمایید.

شیر های برداشت

شیر های برداشتی که در روی سینک نصب می­شوند تا شما بتوانید به راحتی آب تصفیه شده را برداشت نمایید از دیگر وسایل جانبی دستگاه های تصفیه اب است که به دلایل مختلف ممکن است دچار خرابی یا شکستگی شوند . فراب کالا انواع مختلف این شیر آلات را در مد ل های ستاره ای و چند رنگ با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه میکند.

پمپ های فشار

 به دلیل استفاده دستگاه های تصفیه اب خانگی از سیستم اسمز معکوس، باید یک فشاری برای عبور مولکول های آب از غشای نیمه تراوا وحود داشته باشد . این پمپ های فشار تامین کننده این فشار به منظور تصفیه اب هستند . چنانچه این فشار کم یا زیاد شود و خللی در این پمپ ها ایجاد شود دستگاه به درستی کار نخواهد کردو در اسرع وقت باید تعویض شود.

از دیگر قطعات دستگاه های تصفیه اب خانگی میتوان یه هوزینگ های مختلف، سه راهی ها، تمامی اتصالات موجود در دستگاه، سوئیچ فشار پایین و… را نام برد که در صورت خرابی هر کدام از آنها عملکرد دستگاه دچار مشکل می شود.

خرید قطعات دستگاه تصفیه آب مرغوب با قیمت مناسب

خرید قطعات دستگاه تصفیه آب مرغوب یک ضرورت برای شماست. اگر قرار باشد از قطعات نامرغوب استفاده کنید بهتر است کلا دستگاه تصفیه آب خود را جمع کنید و از آب شهری استفاده کنید. برای اینکه بتوانید قطعات دستگاه تصفیه آب مرغوبی را با قیمت مناسب تهیه کنیید بهتر است از مراکز معتبری چون فراب کالا خرید خود را انجام دهید . فراب کالا متخصص در حوزه خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب و قطعات آن بهترین و مرغوب ترین قطعات را بدون هیچ گونه واسطه با کمترین قیمت به شما عرضه می کند.

 

منبع: فراب کالا farabkala.com

دکمه بازگشت به بالا