ورزش و نشاط

اتفاق جالب برای کی روش بعد از برد ایران مقابل اروگوئه

کارلوس کی روش پس از شکست اروگوئه هدف جدیدی را در تیم ملی ایران دنبال کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی موفق شد اروگوئه را شکست دهد. این پیروزی از منظر دیگری برای کارلوس کی روش ارزشمند بود.

سرمربی پرتغالی در 24 نوامبر 2019 در حالی که سرمربی تیم ملی کلمبیا بود، در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف اروگوئه رفت و تیمش در پایان با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا دلیلی برای اخراجش فراهم شود. . با این حال، کی روش پس از شکست تحقیرآمیز 6-1 مقابل اکوادور، کلمبیا را ترک کرد. حالا با پیروزی مقابل اروگوئه در چهره سرمربی تیم ملی ایران، طلسم ناکامی او مقابل این حریف از بین رفته است، البته این دیدار تدارکاتی بود.

در روز سه شنبه 5 آنلاین 1401 تیم کی روش یک بازی تدارکاتی دیگر مقابل سنگال دارد. این بازی همچنین می تواند با طلسم های اسپویل همراه باشد. سرمربی پرتغالی در زمان هدایت تیم ملی مصر دو ناکامی بزرگ را مقابل سنگال تجربه کرد. مصر در دیدار نهایی جام ملت های آفریقا و مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مقابل این حریف ناکام ماند. هدف بعدی کی روش عبور از سنگال است تا از نظر آماری بتواند از سد این حریف بگذرد به خصوص که با پشت سر گذاشتن اروگوئه به همراه شاگردانش انگیزه بیشتری پیدا کرد.

انتهای پیام/4048/

دکمه بازگشت به بالا