اجتماعی

توصیه‌های مدیریت بحران به استان تهران‌ها در پی وقوع باد شدید و رگبار

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور اخطاریه زرد رنگ جوی برای ظهور دو سامانه جوی در استان تهران، نسبت به ظهور وزش باد شدید و رگبار باران در کوه های شمال شرق هشدار داد.

به گزارش مجله زنده خبریحامد یزدی آنلاین بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور دو سامانه هواشناسی در استان تهران خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی سامانه اول، وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود که از فردا پنجشنبه 31 شهریور ماه آغاز می شود. آغاز و تا عصر روز جمعه 10 مهرماه به پایان می رسد.

یزدی آنلاین نسبت به وزش باد شدید و گرد و خاک به مردم هشدار داد و گفت: با توجه به منطقه متاثر از این پدیده جوی که نواحی جنوبی و غربی استان تهران است، مردم شهرستان های شهریار، ملارد، قدس، اسلامشهر، بهارستان، رباط کریم و … از ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت و ری می خواهیم به ایمنی سازه ها و استحکام ساختمان های نیمه کاره توجه ویژه داشته باشند چرا که در وزش باد شدید احتمال سقوط اجسام از ارتفاع وجود دارد.

وی با اشاره به پیش بینی سامانه دوم سازمان هواشناسی برای وقوع بارندگی های شدید به ویژه در ساعات عصر امروز چهارشنبه 30 شهریور و اوایل عصر فردا پنجشنبه 31 شهریور، افزود: منطقه متاثر از این سامانه خواهد بود. در ارتفاعات شمالی و شمال شرقی و از اهالی این مناطق خواهشمندیم هنگام تردد در جاده های کوهستانی مراقب باشند و از بالا رفتن از ارتفاعات پرهیز کنند و از پارک کردن در حاشیه جاده ها اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در این اداره کل در شهریور ماه گفت: بیش از 100 اقدام موثر در این ماه در این اداره کل انجام و 300 مکاتبه با نهادهای مختلف انجام شد.

یزدی آنلاین با بیان اینکه تمامی اقدامات تیم خدمات و نجات در مراسم اربعین حسینی(ع) طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش رفت، افزود: از زحمات شبانه روزی و بی وقفه تمامی دستگاه های خدمات رسان و کارکنان تشکر می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا