اجتماعی

هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در دامنه و ارتفاعات شمال شرق استان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به طغیان رودخانه ها در دامنه ها و ارتفاعات شمال شرق استان تهران هشدار داد و گفت: از مردم می خواهیم از رودخانه ها دوری کنند.

به گزارش مجله زنده خبری، حامد یزدی آنلاین با اعلام پیش بینی هواشناسی احتمال وزش باد شدید در مناطق جنوبی و غربی استان تهران، اخطاریه زرد صادر کرد و از مردم خواست در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

وی ضمن هشدار نسبت به سقوط اجسام در هنگام وزش باد شدید گفت: شهروندان به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان که منطقه خطر برای امروز جمعه 27 شهریور تا بامداد روز شنبه 28 شهریور پیش بینی می شود. از افتادن اشیا و بلوک آثار و علائم تبلیغاتی آگاه باشید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بر تقویت سازه های موقت و تبلیغاتی، حفاظت از اماکن حساس به گرد و غبار و جلوگیری از توقف خودروها در مجاورت مناطق پرخطر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی با اشاره به اینکه از صبح روز شنبه تا دوشنبه بیست و یکم شهریور ماه برای ارتفاعات شمال شرق استان تهران بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود، گفت: : احتمال بالا آمدن آب رودخانه و سیل. سدهایی وجود دارد و در این زمینه از مردم می خواهیم از رودخانه ها دوری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا