ورزش و نشاط

خبر مهم بنی جمالی در مورد درمان ورزشکاران آسیب دیده

خبر مهم بنی جمالی از درمان ورزشکاران مصدوم

رئیس کمیته خدمات پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی از افزایش بیش از سه برابری سقف تعهدات فدراسیون پزشکی ورزشی برای درمان ورزشکاران آسیب دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری؛ دکتر سید محمد بنی جمالی گفت: با تایید معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، حق عضویت یک ساله در کمیته خدمات پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی از ابتدای آنلاین ماه 1401 70 هزار تومان تعیین شد. .

وی در این خصوص افزود: بر اساس مصوبه مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی (15 مرداد 1401) که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و طی آن موضوع تعیین حق عضویت در کمیته خدمات پزشکی کشور مطرح شد. فدراسیون پزشکی ورزشی پس از انجام کارهای کارشناسی به تفصیل از جمله بررسی افزایش هزینه درمان ورزشکاران آسیب دیده به ویژه در رشته جراحی، به شورای حاکمیتی فدراسیون تفویض شد. وی نظر کارشناسی خود را در این خصوص به وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد و این موضوع مورد تایید معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای قرار گرفت.

بنی جمالی گفت: از سوی دیگر با توجه به تاکید ریاست محترم فدراسیون مبنی بر به حداقل رساندن بار سنگین هزینه های درمانی ورزشکاران، سقف تعهدات فدراسیون در پست های مختلف بیش از سه برابر افزایش یافته است و این گامی مهم در راستای تحقق این امر است. رضایت ورزشکاران گران قیمت

رئیس کمیسیون خدمات پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی تعهدات این فدراسیون در قبال ورزشکاران عضو کمیسیون خدمات پزشکی را به شرح زیر اعلام کرد:

برای ورزشکاران با سه سال عضویت متوالی در کمیسیون خدمات پزشکی فدراسیون به شرح زیر افزایش یافت:

– سقف بدهی از 17 میلیون و 300 هزار تومان به 35 میلیون تومان افزایش یافت. (بیش از دوبار)

– هزینه تجهیزات و مواد مصرفی جراحی و عمل از 6300000 تومان به 20000000 تومان افزایش یافت. (بیش از سه بار)

– مقرری فوت از 30.200.000 تومان به 60.000.000 تومان افزایش یافت. (دو برابر)

– هزینه های توانبخشی (فیزیوتراپی) از 3 میلیون و 500 هزار تومان به 6 میلیون تومان افزایش یافت.

انتهای پیام//





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا