اجتماعی

طرح ضربتی برخورد با سرقت در تهران کلید خورد

رئیس پلیس کلانشهر از آغاز اعتصاب پلیس کلانشهر برای مقابله با سرقت ها خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری، سردار حسین رحیمی با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی پلیس کلانشهر برخورد جدی با سارقان و پدیده سرقت است گفت: پیگیری جرم سرقت از لحظه وقوع در دستور کار قرار دارد و بلافاصله پس از وقوع هرگونه سرقت موضوع ردیابی و سارقان دستگیر شدند.» سرعت در دستور کار گشت‌ها قرار خواهد گرفت.

رئیس پلیس کلانشهر در خصوص راه اندازی گشت های اعتصابی ضد سرقت خودرو و موتور سیکلت گفت: محور ماموریت های پلیس کلان شهر برخورد جدی و همه جانبه با سرقت، زورگیری و سرقت های خشن است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه طرح حمله به سارقان مملو از زور، اقتدار و قاطعیت خواهد بود، گفت: به شهروندان این اطمینان را می دهیم که با تمام توان برای مقابله با سارقان و زورگیران به میدان آمده ایم و با مردم آنها برخورد خواهیم کرد. با اقدامات آنها با کسانی که امنیت و آرامش و احساس امنیت شهروندان را تهدید می کنند برخورد خواهیم کرد.

رئیس پلیس کلانشهر با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کلانتری ها و پلیس های تخصصی در زمینه برخورد با سارقان و برخورد با پدیده سرقت فعالیت دارند، ادامه داد: در محورهای اصلی و فرعی شهر حتی در محورهای فرعی به دنبال سارقان خواهیم بود. gh.k. کوچه پس کوچه های شهر..

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه اقدامات لازم را برای کاهش حضور یگان های 110 در محل های اعلام شده انجام داده ایم، گفت: ایستگاه دائمی برای رسیدگی به سرقت های پلیس کلانشهر برای رسیدگی به دغدغه های شهروندان ایجاد شده است. خدای نکرده شهروندان عزیز صوفیه به زودی از نتایج این پروژه مطلع خواهند شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه بسیاری از سارقان خرد و حتی برخی زورگیران به دلیل استعمال مواد مخدر اقدام به سرقت و زورگیری می کنند گفت: به محض دستگیری سارقان معتاد به مدت حداقل 6 مورد به مراکز بازپروری تحویل داده می شوند. ماه و پس از آن از آنها شارژ می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا