اجتماعی

روایت رییس پلیس تهران از یک کودک‌ربایی تا دستگیری آدم‌ربایان

رئیس پلیس کلانشهر از یک پرونده کودک ربایی میلیاردی خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران درباره پرونده کودک ربایی توسط آدم ربایان اظهار کرد: حدود 10 روز پیش کودک 10 ساله خانواده ای به نام معتبه هنگام رفتن به مدرسه توسط آدم ربایان ربوده شد. این خانواده در منطقه شهریار و دولت آباد زندگی می کردند.

وی همچنین با بیان اینکه پس از چند ساعت همکاران اطلاعاتی ما از این حادثه مطلع شدند و تیم های عملیات ویژه سازمان اطلاعات کلانشهر شروع به کار کردند، گفت: پیدا کردن این کودک بسیار پیچیده بود. آدم ربایان پس از ربودن کودک به استان قم رفته و کودک را مخفی کرده و سپس از خانواده کودک تقاضای پول کردند.

رئیس پلیس کلانشهر با اشاره به میزان مطالبه آدم ربایان خاطرنشان کرد: آدم ربایان ابتدا 10 میلیارد تومان پول نقد می خواستند. علاوه بر این، این افراد درخواست کردند که این 10 میلیارد تومان به صورت ارز دیجیتال به آنها واریز شود.

رحیمی گفت: با آموزش هایی که ماموران پلیس به خانواده این کودک دادند، تلاش پلیس برای یافتن سرنخ هایی در این مورد انجام شد و در نهایت در یک عملیات 10 روزه تلاش کارآگاهان پلیس به ثمر نشست و کودک کشف شد. در محل تعیین شده

رئیس پلیس کلانشهر افزود: ماموران با روش های علمی کشفی آدم ربایان را شناسایی و شب گذشته در عملیاتی که توسط چهار تیم عملیات ویژه انجام شد به محل ربایندگان یورش برده و دو آدم ربا را دستگیر کردند.

رحیمی با بیان اینکه این کودک زنده و سالم پیدا شد، گفت: این اقدام ویژه است زیرا پلیس هیچ اطلاعی از آدم ربایان نداشت.

رحیمی تاکید کرد: افتخار ما برقراری نظم و امنیت برای شهروندان است. افرادی که این اقدامات را دنبال می کنند و می خواهند نظم و امنیت عمومی را بر هم بزنند باید بدانند که پلیس در هر زمان و مرحله محکم و مقتدرانه در مقابل آنها ایستاده و با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا