سلامت و تندرستی

عکس | قابلیت جدید آیفون خیلی زود در اندروید کپی شد!

اپل هر از چند گاهی ویژگی های جدیدی را در گوشی های خود معرفی می کند که باعث می شود برخی از کاربران دستگاه های اندرویدی به این ویژگی ها در دستگاه های خود علاقه مند شوند. با معرفی Dynamic Island در مدل پرو نسل آخر آیفون، توسعه دهندگان مختلفی در تلاش هستند تا این قابلیت را به اندروید نیز بیاورند. اکنون توسعه‌دهنده‌ای به نام Jawomo اپلیکیشنی به نام DynamicSpot معرفی کرده است که می‌توان آن را از فروشگاه Google Play و با ثبت نام در لیست دسترسی زودهنگام دانلود کرد.

بیشتر بخوانید:

به گفته The Verge، DynamicSpot در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس است. این نسخه به شما این امکان را می دهد که موقعیت و ابعاد جزیره را بر اساس محل قرارگیری بریدگی دوربین سلفی در دستگاه اندرویدی خود تنظیم کنید. با این حال، برای استفاده از برخی ویژگی‌های پیشرفته‌تر، مانند نمایش جزیره در صفحه قفل یا ضربه زدن روی نمادها برای باز کردن برنامه‌ها، باید 4.99 دلار بپردازید.

توجه داشته باشید که از آنجایی که DynamicSpot در حال حاضر به صورت آزمایشی برای کاربرانی که در لیست دسترسی اولیه ثبت نام کرده اند در دسترس است، برخی مشکلات عملکردی پیش بینی می شود. از طرفی این قابلیت به صورت بومی در اندروید ارائه نشده است و به همین دلیل یکپارچه سازی عملکرد آن کمی زمان و دقت می طلبد.

عکس ویژگی جدید آیفون به زودی در اندروید کپی شد!

در حال حاضر DynamicSpot بیشتر شبیه یک افزونه زیباسازی صفحه نمایش است و بسیاری از ویژگی های پیشرفته و جذاب Dynamic Eyed اپل را ندارد. با این حال، نسخه پولی DynamicSpot شامل ویژگی‌هایی برای تغییر نحوه تعامل ضربه‌ها و ضربه‌های طولانی با اعلان‌ها است. قابلیتی که حتی در جزیره پویا اپل هم وجود ندارد. به نظر می رسد این برنامه در حال پیشرفت است و با گذشت زمان کاملتر می شود.

5858

دکمه بازگشت به بالا