برترینهای کسب و کارعمومی

دانلود نرم افزار لایک بگیر آیفون رایگان

استفاده از شبکه های اجتماعی روزانه بالا می رود و در این بین نرم افزار اینستاگرام دارای محبوبیت بسیار بالایی است و میلیون ها حساب کاربری در این برنامه وجود دارند. اینستاگرام به پراستفاده ترین شبکه اجتماعی تبدیل شده است و بیشترین تعداد کاربر را در بین سایر شبکه های اجتماعی دارا می باشد.  الگوریتم های اینستاگرام بر اساس تعامل فالوورها با پیج شما تنظیم می شوند و امکان رشد اکانت تان را فراهم می کنند.

شما می توانید با دانلود لایک بگیر برای ایفون و یا خرید لایک اینستاگرام از طریق لینک https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام ، این الگوریتم ها را به نفع خودتان تغییر دهید تا با افزایش لایک و دیده شدن پست هایتان امکان رشد پیج اینستاگرام تان را داشته باشید. در ادامه نحوه دریافت رایگان لایک برای پست ها و بازدید برای ویدیوها را مشاهده خواهید کرد.

معرفی برنامه لایک بگیر اینستاگرام

برنامه لایک بگیر اینستاگرام همانطور که از نام آن پیداست، برنامه ای برای افزایش تعداد لایکهای پست های شما است. این برنامه فارسی برای گوشی های اندروید طراحی شده است که با نصب آن می توانید به صورت کاملا رایگان از کاربران حقیقی و فعال ایرانی Like بگیرید.  منظور از افراد حقیقی، کاربرانی هستند که مانند شما در اینستا فعال بوده و ربات نیستند زیرا برخی اپلیکیشن های مشابه توسط ربات ها Like می شوند و شما عملا هیچ لایک واقعی دریافت نمی کنید. اما این نرم افزار چنین نیست و عکس ها و ویدیوهای شما توسط کاربران حقیقی پسندیده می شوند. بنابراین با خیال راحت می توانید از این اپ کاربردی به منظور رونق کسب و کار و یا افزایش بازدید از پروفایل خود استفاده کنید.

نحوه کار با اپلیکیشن لایک بگیر اینستاگرام

برای کار با این اپلیکیشن ابتدا باید آن را بر روی گوشی خود نصب و اجرا کرده و سپس برای ورود به برنامه، نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری Instagram خود را وارد کنید تا لاگین شوید.  البته به این نکته مهم توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار باید پروفایل اینستا شما در حالت عمومی (Public) باشد تا پست هایتان برای کاربران نمایش داده شود. پس اگر پروفایل شما شخصی (Private) است آن را به حالت عمومی تغییر دهید تا بتوانید از این اپ استفاده کنید.

پس از ورود، برنامه به صورت خودکار به شما 10 سکه هدیه می دهد تا بتوانید از قابلیت های آن استفاده کنید. برای دریافت Like باید گزینه «لایک بگیر» را در قسمت پایین سمت راست انتخاب کنید. پس از آن پست های شما نمایش داده می شود و می توانید برای هر پست خود، درخواست لایک دهید. پس از انتخاب پست باید میزان Like درخواستی خود را وارد کنید. به خاطر داشته باشید که حداقل تعداد لایکهای درخواستی شما 30 عدد است و نمی توانید کمتر از این تعداد سفارش دهید.

برای ثبت درخواست Like پست های خود باید حداقل 60 سکه داشته باشید و شما در ابتدای ورود تنها 10 سکه در اختیار دارید. برای دریافت سکه می توانید گزینه «سکه بگیر» را از قسمت پایین سمت چپ این برنامه انتخاب کرده و عکس های کاربرانی که به شما نمایش داده می شود را لایک کنید. یعنی شما با پسندیدن پست های کاربران دیگر می توانید سکه رایگان دریافت کنید. به ازای هر like یک سکه به شما داده می شود.

برای دریافت سکه می توانید به جای Like کردن پست های دیگران، خرید درون برنامه ای انجام دهید. یعنی به ازای پرداخت مبالغ مشخصی می توانید خیلی سریع سکه دریافت کرده و سفارش خود را ثبت کنید.  پس از دریافت سکه های مورد نیاز می توانید به قسمت «لایک بگیر» مراجعه کرده و پست مورد نظر خود را برای دریافت like انتخاب کنید. البته اگر تعداد سکه های شما بالا باشد، می توانید برای تمامی پست های جدید یا قدیمی خود درخواست Like دهید.

همه چیز درباره برنامه های فالو بگیر اینستاگرام آیفون رایگان

قطعا شما هم بسیار مشتاق استفاده از برنامه فالو بگیر اینستاگرام برای آیفون هستید؛ ولی قبل از معرفی این برنامه ها اجازه دهید تا ما ماهیت و چیستی آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. دقیقا از زمانی که اینستاگرام با پیشرفت فوق العاده ای رو به رو شد، کاربران درک کردند که رقابت در آن نیز افزایش پیدا کرده؛ به همین منظور باید پروسه جذب فالوور را بسیار جدی تر از گذشته طی کنند. از همین رو پلتفرم هایی به وجود آمدند که توانستند مسیر را برای کاربران راحت تر کنند. یکی از این پلتفرم های اپلیکیشن های افزایش فالوور هستند.

در واقع نحوه عمکرد این برنامه ها این گونه است که در قبال یک سری فعالیت های درون برنامه ای، به شما تعداد فالووری را به صورت رایگان ارائه می دهند. گاهی اوقات در برخی از این برنامه های حتی بدون هیچ فعالیتی و تنها با دریافت اطلاعات و ثبت پیج، خدمات فالوور داده می شود. دقت داشته باشید که بعضی از برنامه های افزایش و خرید فالوور اینستاگرام ایرانی واقعی، اصلا دارای منافذ امنیتی مناسبی نیستند؛ از همین رو امکان دارد در صورت استفاده از آن ها، پیج شما با مشکل رو به رو شود.

اینستاگرام به طور کلی مخالف این است که پیج ها از این برنامه های استفاده کنند؛ لذا معمولا اپلیکیشن های فوق طوری طراحی می شوند که الگوریتم اینستاگرام، متوجه حضور آن ها در پیج شما نشود؛ چرا که در صورت بروز این اتفاق، امکان دارد که شما پیج خود را از دست بدهید. به طور کلی نتیجه می گیریم که استفاده از برنامه فالو بگیر اینستاگرام برای آیفون مشکلی ندارد؛ ولی در صورتی که امنیت برنامه کافی باشد. در ادامه به معرفی بهترین این برنامه های می پردازیم.

جذب فالوور رایگان با استفاده از برنامه فالوور بگیر برای ایفون اینستاگرام

با افزایش یافتن فعالیت‌ها در اینستاگرام رقابت‌ها برای جذب فالوور نیز شدت گرفت به طوری که از صاحبان پیج‌های عادی گرفته تا صاحبان صفحه کاری و ارائه خدمات، همگی برای جذب فالوور تلاش می‌کنند. اما یک راه آسان که تقریباً محبوب نیز بوده، استفاده از اپلیکیشن‌های فالو بگیر رایگان که توجه افراد زیادی را نیز به خود جلب کرده است، می باشد.

در مرحله اول برای استفاده از هر برنامه‌ای باید از امنیت آن اطمینان حاصل کنیم تا خطر از دست دادن صفحه بخاطر احساس خطر اینستاگرام به حداقل برسد. کاربران زیادی از طریق گوشی‌های اندرویدی و برخی از آن‌ها نیز با گوشی‌های آیفون در اینستاگرام فعالیت می‌کنند که برنامه‌های هر یک از این‌ها نیز متفاوت است.

از جمله برنامه‌های جذب فالوور رایگان اینستاگرام که برای گوشی آیفون می‌توان استفاده کرد عبارتند از:

– برنامه فالو بگیر Followers Chief

– برنامه فالو بگیر Turbo Follower

– برنامه فالو بگیر Getinsup

– برنامه فالو بگیر Followers Gallery

آیا ابزارهای فالو بگیر اینستاگرام قابلیت ابزارهای آنفالویاب را دارند؟

استفاده از ابزار‌های فالو بگیر که هر روزه توسط بسیاری از صاحبان صفحات استفاده می‌شود می‌تواند قابلیت‌های مختلف دیگری نیز داشته باشد که قطعاً به محبوبیت این ابزار‌ها می‌افزاید. علاوه بر توجه به امنیت این ابزار‌ها و فیک نبودن فالوور‌ها سایر ویژگی‌ها هم بسیار مهم است. به طور مثال نرم‌افزار Followers Chief از جمله ابزار‌های محبوب در این زمینه است که علاوه بر جذب فالوور، ویژگی نمایش دادن آنفالو‌ها را نیز دارد. درواقع اینکه نرم‌افزاری بتواند قابلیت چندگانه داشته باشد چیزی به دور از واقعیت نیست و برخی از نرم‌افزار‌های فالو بگیر قابلیت ابزار آنفالویاب اینستاگرام را نیز دارند.

سخن نهایی درباره فالو بگیر اینستاگرام برای آیفون

دقت داشته باشید در این برنامه های فالوور بگیر برای ایفون هزینه مالی از شما دریافت نمی شود؛ همچنین رمز پیج خود را به هیچ برنامه خدمات اینستاگرامی ارائه ندهید. به دلیل سوء استفاده هایی که صورت می گیرد، پیشنهاد می کنید فقط از برنامه فالو بگیر اینستاگرام برای آیفون که ما معرفی کردیم استفاده کنید تا با مشکلی رو به رو نشوید. در این قسمت، به معرفی برنامه های فالو بگیر اینستاگرام برای آیفون پرداختیم که به شما کمک می کنند تعداد فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهید. با دانلود و استفاده از اپلیکیشن های فالوور بگیر اینستاگرام برای آیفون، شما قادر خواهید بود تعداد فالوورهای خود را به صورت سریع و مؤثر افزایش داده و حضورتان در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام را تقویت نمایید.

برخی از برنامه های فالو بگیر اینستاگرام برای آیفون علاوه بر روش های سنتی مانند لایک و کامنت، قابلیت های جذاب دیگر نظیر پیدا کردن و دنبال کاربران با علاقمندی‌‌‌‌‌‌‌‍‍‍‍‍‍‍ ‌خود، پیدا کسب و کار ها بصورت لحظه‌‌ ‌‌‌‌‌‍‍‍‍ای و همچنین تحلیل جامع و آمار دقیق را نیز در اختیار شما قرار می دهند. پس با دانلود برنامه فالوور بگیر اینستاگرام برای آیفون، به سادگی محبوبیت خود را در اینستاگرام افزایش دهید و با تعداد بالای فالوورها، به عنوان یک نماینده قدرتمند در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کنید.

دکمه بازگشت به بالا