اجتماعی

مسئولان به خواسته‌های مردم گوش دهند و مشکلات آن‌ها را حل کنند/ مردم هیچ‌گاه خواهان تخریب، اهانت و ایجاد ناامنی نیستند

    آیت الله نوری همدانی: مسئولان به مطالبات مردم گوش فرا دهند و مشکلات آنها را حل کنند/ مردم هرگز نمی خواهند تخریب، توهین و ایجاد بلاتکلیفی کنند.

آیت الله نوری همدانی گفت: لازم است مسئولان به مطالبات مردم گوش فرا دهند و مشکلات آنها را حل کنند و نسبت به حقوق آنها حساس باشند. اینها کسانی بودند که در راه انقلاب از جان و مال خود گذشتند و هنوز هم پشت سر راه امام و انقلاب ایستاده اند و هرگونه اهانت به حرم ها و تضییع حقوق مردم و خانواده عزیز محکوم است.

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری، آیت الله العظمی نوری حمدانی از مرجع تقلید گفت: بار دیگر عده ای از احساسات پاک عده ای از مردم ایران اسلامی سوء استفاده کردند و به قرآن کریم، اهل بیت علیهم السلام و مقدسات توهین کردند. مکان ها و این باعث غم و اندوه شد

این مرجع تقلید ادامه داد: دشمنان بدانند که مردم شریف ایران اسلامی همواره مدافع مبانی نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساس بوده و هستند، لذا جایگاه چنین افرادی جدا از صف است. مردم و مردم هرگز نمی خواهند بیت المال را نابود کنند، مقدسات را هتک حرمت کنند و بلاتکلیفی ایجاد کنند.

آیت الله نوری همدانی در پایان تاکید کرد: لازم است مسئولان به خواسته های مردم گوش داده و مشکلات آنها را حل کنند و نسبت به حقوق آن ها حساس باشند و به فرموده امیرالمومنین(ع) توجه داشته باشند: ستون دین مردم هستند. و اینها کسانی بودند که در راه انقلاب از جان و مال خود گذشتند و همچنان پشت سر راه امام و انقلاب ایستاده اند و هرگونه اهانت به مقدسات و تضییع حقوق مردم عزیز محکوم است.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا