عمومیبرترینهای کسب و کار

کولر گازی 48000 جنرال

با آمدن کولر در چند سال اخیر، افراد دیگر نگران گرم شدن اتاق و منزل خود نیستند. کولر گازی 48000 جنرال یکی از انواع کولرهای عرضه شده با کلی ویژگی‌های بی نظیر در بازار است. ما در این مقاله به بررسی این کولر و مزیت‌های آن می‌پردازیم.

کولر جنرال طرح شکار

جنرال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه‌ی تجهیزات الکتریکی فعالیت می‌کند. از تجهیزاتی که این شرکت ارائه می‌دهد کولر گازی است. کولر گازی طرح شکار شرکت جنرال یکی از پر فروش‌ترین انواع مدل کولر گازی این شرکت است. جنرال در سال 2018 با وارد کردن این طرح در عرصه‌ی بازار جهانی توانست به عموم افراد امکان استفاده از یک وسیله‌ی مرغوب را بدهد.

دارا بودن اینورتر  

اینورتر دستگاهی است که بتوان به کمک آن جریان برق مستقیم دی سی را به جریان متناوب آ سی تبدیل کرد. زمانی که با افزایش ولتاژ سرعت گردش موتور نیز افزایش پیدا می‌کند یا برعکس اگر ولتاژ و فرکانس کاهش یابد سرعت موتور کاهش پیدا می‌کند، ما می‌توانیم با نصب اینورتر در هر دستگاهی با توجه به میزان مصرفی موتور سرعت موتور را کنترل کنیم. کولر گازی 48000 جنرال با دارا بودن اینورتر در موتور خود می‌تواند برای سالیان زیادی کار بکند.

ایستاده بودن، یک مزیت

کولر گازی 48000 جنرال به دلیل ظرفیت بالایی که دارد به طور ایستاده در محیط نصب و تعبیه می‌شود. و مناسب مکان‌هایی است که امکان لوله‌کشی و نصب دیگر کولرها را ندارند و از همه مهم‌تر با قابلیت جا به جایی که دارد، بهترین گزینه برای افرادی است که دوست دارند، زود به زود دکور محیط زندگیشان را عوض کنند.

کمپرسور اسکرال

کمپرسور اسکرال یکی از انواع کمپرسورهای تبرید است. از آنجا که این کمپرسور قابلیت اطمینان بالاتر، لرزش و صدای کمتر، اشغال فضای کمتر و هم‌چنبن به علت عدم وجود سیلندر و پیستون از ساییدگی قطعات دیگر خبری نیست، می‌تواند جایگزین مناسبی برای کمپرسورهای روتاری و پیستونی گردد. کولر گازی جنرال شکار 48 هزار با داشتن این نوع کمپرسور از یک مزیت مناسب برخورددار است.

مصرف کم و بهینه بودن کولر گازی جنرال 48000 ایستاده

جنرال در تمام تجهیزات خود تمام تلاش خود را می‌کند که تا کمترین میزان مصرف برق را داشته باشند. کولر گازی جنرال 48000 ایستاده که در مقایسه با دیگر مدل‌ها مصرف انرژی آ را دارد، کمترین میزان مصرف برق را دارد.

ظرفیت

ظرفیت کولرگازی جنرال 48 هزار جنرال چه در صورت سرمایشی و چه در صورت گرمایشی 48000 هزار بی تی یو است. که  برای مکان‌هایی با متراژ 140 تا 190 متر مربع  مانند بانک‌ها، باشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مکان‌های عمومی بزرگ مناسب است. که تا 20 متر و در چهار سمت باد را پرتاب می‌کند.

هوای دلپذیر

کولر گازی 48000 جنرال با دارا بودن فیلترهای بهداشتی که هم گرد و غبار و ذرات معلق هوا را از بین می‌برد، هم هوای نامطبوع را از هوای داخل اتاق پاک می‌کند و هوای کاملا سالم را به شما و عزیزانتان هدیه می‌کند. در ضمن فیلترهای داخل کولر به راحتی قابل شست و شو هستند.

قیمت پایین

شما اگر بخواهید یک وسیله‌ی الکتریکی  مثل کولر گازی را تهیه کنید بی‌شک با قیمت‌های زیاد این وسایل رو به رو می‌شوید. کولر گازی جنرال شکاری 48 هزار با توجه به رقابت با سایر شرکت‌های تولید کننده‌ی کولر گازی در کیفیت، برای اینکه عموم مردم بتوانند از کولر گازی جنرال 48 هزار جنرال استفاده کنند، این محصول را با قیمت مناسب و پایین‌تری نسبت به سایر قیمت‌ها عرضه کرده است.

موتور توشیبا

توشیبا که یک شرکت ژاپنی است که از قطعات بسیار کاربردی و با کیفیت در ساخت تجهیزات خود استفاده می‌کند. کولر گازی جنرال با دارا بودن این موتور در خود می‌تواند این تضمین را به مشتریان خود بدهد که با خیال راحت این مدل را بخرند.

صفحه‌ی نمایش دیجیتال

برای همه‌ی ما پیش آمده که گاهی اوقات کنترل کولر گازی را در مکانی گذاشته‌ایم و بعدا جای آن را فراموش کرده‌ایم. اما کولر گازی جنرال 48000 با دارا بودن صفحه‌ی دیجیتال نمایشی به همراه ‌دکمه‌های تنظیم کولر در قسمت پایین تا پیدا کردن کنترل این مشکل را رفع کرده است. هم‌چنین نمایشگر دمای تعیین شده و حالت‌ها را به اطلاع برساند.

همه چیز در کنترل شماست!

گاهی اوقات پیش آمده است که ما درجه‌ی کار وسیله‌ی الکترونیکی را تنظیم بکنیم و بعد با خاموش کردن دستگاه، وسیله‌ی الکترونیکی به حالت اول خود باز گردد. کولر گازی 48000 جنرال با داشتن ماکرو کامپیوتر در خود توانسته این مشکل را برطرف نماید. ماکرو یک الگو است که مشخص می‌کند چگونه براساس یک فرآیندی که از قبل تعیین شده را  باید به یک ترتیب خروجی جایگزین شده نوشت.

حالت خواب

بیدار شدن از خواب و خاموش کردن یا تغییر درجه کولر برای هر کسی ناخوشایند است. و اگر بخواهید بدون تغییر درجه‌ی کولر با کولر روشن بخوابید ممکن است در وسط تابستان هم که باشد دچار سرماخوردگی شوید. کولر 48 هزار شکار با داشتن حالت خواب بعد از اینکه اتاق سرد شد و در صورتی که حالت خواب آن فعال شده باشد‌، خاموش می‌شود.

یک مختصه‌ی خیلی مهم، دما سنج هوشمند

کولر گازی جنرال 48000 در داخل پنل خود دارای دما سنج هوشمند است. به این معنی که به طور خودکار دمای محیط را اندازه می‌گیرد و مناسب با دمای اتاق موتور را روشن یا سرعت آن را کم می‌کند.

نصب بدون درد سر

کولر جنرال طرح شکار که بلندی آن به 185 سانتی متر میرسد که دارای دو بخش داخلی و خارجی است. برای نصب بخش داخلی آن در داخل محیط نیازی به سوراخ کردن دیوار ندارد. و با قابلیت جا به جایی آن دغدغه‌ی اجاره نشین‌ها که هر سال مجبور هستند خانه‌یشان را عوض کنند، به صفر رسانده است.

پره‌های قابل تنظیم

اینکه به راحتی بتوان به پره‌های کولر دسترسی داشت و حتی بتوان آن‌ها را تنظیم کرد دیگر کار سختی نیست، چون کولر 48 هزار اینکار را با قرار دادن پره‌های کولر در جایی قابل دسترس این امر را آسان کرده است تا بتوان به راحتی پره‌های کولر را در هر سمتی که می‌خواهید، تنظیم کنید.

طراحی شیک کولر گازی ایستاده 48000

کولر جنرال 48000 شکار با طراحی زیبا و دلنیشینی که دارد هر مشتری را به خود جذب می‌کند. هم‌چنین این مدل که از طرح لبخند شکار است دارای لوگوی مختص به خود است که به زیبایی هر چه بیشتر آن کمک کرده است. برای خرید کولر گازی ایستاده با ظرفیت 48000 را میتوانید خریداری کنید.

گاز مبرد

مبرد ماده‌ای با درجه جوشش بسیار پایین است که به دلیل گرما گیر بودن عمل تبخیر در این ماده هنگام تبدیل از حالت مایع به گاز، کاهش شدید دما را به وجود می‌آورد. کولرهای گازی که از گاز مبرد به عنوان سوخت داخل موتور خود استفاده می‌کنند دارای ویژگی‌های زیر است:

1.غیر قابل اشتغال در صورت نشتی

2.باعث اکسایش نمی‌شود

3.هادی الکتریسته نیست

4.باعث فرسایش قطعات موتور نمی‌شود

5.با روغن کمپرسور مخلوط می‌شود نه ترکیب.

جمع بندی

کولر گازی 48000 جنرال شکار که در داخل موتور خود دارای فن‌های خنک کننده است که باعث خنکی موتور و قطعات می‌شود، و کل ویژگی‌‍‌هایی که از این کولر برشمردیم، دلایل پروفروشی این مدل را به خوبی  برای ما روشن کرده است. شما هم می‌توانید با خرید 48 هزار جنرال از ویژگی‌های منحصر به فرد این کولر بهره مند شوید. امیدوارم با خواندن این مقاله به شما عزیزان کمکی کرده باشیم. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا