اجتماعیبرترینهای کسب و کار

آموزش دانلود ویدیوهای اینستاگرام در آیفون بدون برنامه

آموزش دانلود از اینستاگرام و ذخیره در گالری آیفون

این روزها اینستاگرام به بخشی از زندگی روزمره اکثر ما تبدیل شده است و حتما برای شما نیز این اتفاق افتاده که تصویر یا ویدیو جذابی را در اینستاگرام مشاهده کنید و قصد داشته باشید که آن را دانلود کرده و در گالری ذخیره کنید؛ متاسفانه قابلیت دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام آیفون به طور پیش‌فرض وجود ندارد. بسیاری به دنبال download instagram story نیز میباشند.

کاربران برای اینکه بتوانند به چنین  محتواهایی دسترسی داشته باشند، باید از برنامه دانلود از اینستاگرام یا سایت ‌های‌ دانلود از اینستاگرام استفاده کنند که کار با این دو ابزار بسیار آسان است و شباهت زیادی به هم دارند و ما در اپل استریت قصد داریم به آموزش دانلود از اینستاگرام و ذخیره در گالری و معرفی برنامه اینستا دانلودر برای ایفون بپردازیم، با ما همراه باشید.

دانلود ویدیو و تصویر از اینستاگرام بدون نیاز به نصب نرم افزار

چندین سایت درزمینهٔ دانلود فیلم از اینستاگرام وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید تنها به کمک مرورگر آیفون، مک بوک و تمام دستگاهایی که مجهز به مرورگری با قابلیت دانلود هستند، همانند: لپ‌تاپ‌های ویندوزی، آیپد و آی مک، می‌توانید به بسته به نیاز خود عکس پروفایل، پست، استوری و ریلز اینستاگرام را در آیفون دانلود کنید، در این بخش به معرفی تعدادی از این سایت‌ها می‌پردازیم.

SnapInsta: دانلود ویدیوهای ریلز و استوری در اینستاگرام آیفون و آیپد

یکی از سایت‌هایی که به کمک آن می‌توانید با سرعت بالا نه تنها فقط پست‌ها و استوری‌ها بلکه IGTV و Reels اینستاگرام را بدون هیچ زحمت خاصی دانلود کنید، برای دانلود از اینستا به وسلیه سایت باید مطابق مراحل زیر پیش بروید.

 در ابتدا وارد برنامه اینستاگرام بشوید و پست ویدیویی یا تصویری مورد نظر را بیابید و بر روی گزینه Copy Link تپ کنید تا لینک کپی گرفته شود.

 سپس وارد صفحه سایت SnapInsta شوید و لینک کپی شده را در قسمت تعیین شده جایگذاری یا paste کنید و بر روی گزینه Download بزنید. پس از انجام کار این باید وارد صفحه دیگری شوید و مجدداً بر روی گزینه دانلود بزنید تا فایل مورد نظر بارگیری شود در ادامه نیز به آموزش ذخیره سازی ویدیوهای اینستاگرام در گالری آیفون خواهیم پرداخت.

Save Insta: دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری آیفون

ابزار همه کاره دانلود از اینستا که به کمک آن می‌توانید نه تنها تصاویر و ویدیوها بلکه استوری، ریلز و تصویر پروفایل را دانلود کنید. یکی از مزایای این سایت، دانلود ویدیو با کیفیت بالا و بدون افت است و خوشبختانه می‌توانید، تصاویر و ویدیوهای چند اسلایدی را نیز بدون هیچ مشکلی دانلود کنید. کار با این ابزار مشابه موارد قبل است که در ادامه آموزش دانلود کردن استوری را به شما آموزش خواهیم داد.

 برای دانلود استوری در آیفون ابتدا باید به نرم‌افزار اینستاگرام مراجعه کنید و وارد صفحه استوری مورد نظر شوید سپس بر روی سه نقطه بالای صفحه بزنید و گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

 بعد از این کار وارد سایت شوید و آدرس کپی شده را در باکس خالی الصاق یا paste  کنید و بر روی گزینه View بزنید.

 اکنون تمام استوری‌های صفحه مورد نظر به نمایش در می‌آیند و برای ذخیره باید بر روی گزینه دانلود بزنید. سپس پیغامی بر روی مرورگر شما (در اینجا سافاری) ظاهر می‌شود و از شما می‌پرسد که آیا تمایل دارید ویدیو یا تصویر مورد نظر دانلود شود و باید بر روی گزینه download بزنید. استوری در Safari Downloads ذخیره شده و برای مشاهده کافی است بر روی آن بزنید.

در نهایت برای اینکه بتوانید به دانلود فیلم از اینستا و ذخیره در گالری ایفون بپردازید، باید از بخش sharing options بر روی save to phone بزنید تا استوری یا تصویر پروفایل اینستاگرام شخص مورد نظر در camera roll ذخیره شود. با طی کردن این مرحله فیلم یا عکس در گالری شما سیو می‌شود.

INSTAOFFLINE: دانلود آسان ویدیو و آی جی تیوی از اینستاگرام آیفون

این سایت سازوکاری مشابه با سایت‌های قبل دارد و باید بر روی سه نقطه بالا استوری یا پست مورد نظر بزنید و وارد این سایت شوید، لینک را در فیلد سفید Paste کنید و در نهایت بر روی دکمه Download بزنید و ادامه مراحل را طی کنید تا ویدیو یا عکس دلخواهتان در آیفون ذخیره شود.

بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام برای آیفون و آیپد

برخی از افراد تمایل دارند که به جای سایت از یک نرم افزار برای دانلود ویدیو از اینستاگرام آیفون استفاده کنند و چندین نرم‌افزار مختلف در این زمینه وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را از اپ استور دانلود کرده و به ذخیره استوری، ریلز و عکس پروفایل بپردازید. در این بخش به معرفی بهترین نرم‌افزار دانلود ویدیو از اینستاگرام آیفون خواهیم پرداخت.

ممکن است که شما پس از دانلود ویدیوهای اینستا نیاز به حذف واترمارک و ایجاد تغییراتی در آن داشته باشید به همین علت پیشنهاد می‌شود که برای انجام این کار به صورت حرفه‌ای به مطلب مراجعه کنید در آن‌جا بهترین نرم‌افزارها را به شما معرفی کرده‌ایم.

Reposter for Instagram: محبوب ترین نرم افزار دانلود از اینستاگرام

برنامه Reposter for Instagram که قبلاً Regrammer نام داشت، یکی از بهترین دانلودر های عکس و فیلم برای اینستاگرام آیفون است. از این نرم‌افزار می‌توانید برای پست کردن مجدد عکس‌ و فیلم‌ها در اینستا  کاری که باید انجام دهید، این است که لینک پست مورد نظر را کپی و آن را در برنامه فوق مشاهده کنید. این برنامه یکی از سریع‌ترین و ساده‌ترین راه‌های پست کردن مجدد محتواهای اینستاگرام است.

از جذابیت‌های نرم‌افزار Reposter for Instagram می‌توانید به عدم نیاز به وارد کردن رمز و اطلاعات پیج شخصی، آسان بودن کار با برنامه، عدم قرار دادن واترمارک بر روی ویدیو و تصاویر و در پایان ذخیره ویدیوهای IGTV یا تلویزیون اینستاگرام اشاره کرد. برای دانلود این برنامه کافی است به مراجعه کنید.

Instant Save: اپلیکیشن رایگان دانلود از اینستاگرام

کار با این برنامه Instant Save آسان است و به صورت رایگان قابل دسترس است. برای دانلود ویدیو و تصویر از اینستاگرام آی‌ او اس به کمک این برنامه کافی است که لینک مورد نظر را کپی کنید، وارد نرم‌افزار شوید و پست‌های مورد علاقه خود را باز نشر کنید. این برنامه رایگان است، اما مشکلاتی دارد که ممکن است برخی کاربران را ناامید کند؛ یکی از مشکلات تبلیغات بسیار زیاد آن است و دیگری وجود واتر مارک در جهت رعایت قانون کپی‌رایت است. اگر شما با این موارد مشکلی ندارید می‌توانید Instant Save را از دانلود کنید.

Repost+ for Instagram: برنامه اینستا دانلودر برای ایفون رایگان

یکی دیگر از برنامه‌هایی که اکنون محبوبیت نسبتاً بالایی میان کاربران دارد Repost+ for Instagram است از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم وجود تبلیغ
  • بازنشر فیلم و عکس
  • ذخیره چندین اسلاید تصویر و فیلم به‌طور همزمان
  • زمان‌بندی برای ارسال پست
  • کتابخانه هشتگ
  • شخصی‌سازی کپشن‌ها

اگر شما دارای یک کسب‌و‌کار آنلاین یا اینفلوئنسر هستید، این برنامه همه ویژگی‌های لازم برای ارتقا سطح کسب‌وکار شما را دارد که اکنون به صورت رایگان در دسترس است و شما می‌توانید آن را از بر روی گوشی آیفون خود نصب کنید؛ در صورت نیاز به امکانات بیشتر می‌توانید از پرداخت درون‌برنامه‌ای استفاده کنید؛ اما با تمام این امکانات جذاب پیشنهاد ما استفاده از سایت‌هایی که در بالا معرفی کردیم برای بارگیری تصاویر از اینستاگرام است.

در این مقاله به معرفی انواع روش‌های دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام برای آیفون پرداختیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانید استوری، پست و ریلزهای اینستاگرام را در گوشی آیفون خود ذخیره کنید. روش استفاده از نرم افزار برای دانلود از اینستا چندان بدون مشکل نیست و به علت قانون کپی‌رایت مشکلاتی را با خود به همراه دارد، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که این کار را بدون نیاز به نرم افزار با استفاده از مرورگر در روش اول انجام دهید تا دیگر با مشکلات محدودیت‌های اپ استور مواجه نشوید.

توجه: پیشنهاد می‌شود که به هیچ‌وجه رمز اکانت اینستاگرام خود را در اختیار هیچ برنامه‌ای قرار ندهید؛ چون با این کار ممکن است، سرورهای نرم‌افزار شخص ثالث هک شوند یا سایت موردنظر امن نباشد و از اطلاعات شما سوء استفاده کند یا حتی اکانت شما هک شود به همین دلیل نباید به هیچ نرم‌افزاری اجازه دسترسی به اطلاعات حساب خود را بدهید. اگر از آن دسته از افرادی هستید ک به حفظ حریم خصوصی و امنیت گوشی خود اهمیت می‌دهید پیشنهاد می‌شود که نوشته را مطالعه بفرمایید.

 هدف دانلود ویدیو از اینستاگرام چیست؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا باید ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنیم. پاسخ این سوال بسیار ساده است. اگر با آشنا باشید، به طور قطع از اهمیت آگاهی دارید. علاوه بر این، ویدیوهای اینستاگرام محل مناسبی برای هستند که برای الگوبرداری از آن‌ها می‌توان استفاده کرد.

به طور مثال، فرض کنید کانالی در رابطه با داشته باشید و بخواهید فیلم‌های آموزشی را در رابطه با تهیه کنید. یکی از راه‌های تولید فیلم‌های آموزشی و ایده‌یابی این است که فیلم‌های آموزشی مشابه را مشاهده و بررسی کنید. به این ترتیب، یک ایده کلی بدست خواهید آورد تا از این راه، نحوه تولید محتوای ویدیویی خود را بررسی کنید.

مرحله بعد برای با کیفیت این است که ایده‌های خود را در یک ترسیم کنید. به این ترتیب از نحوه تصویربرداری و قاب‌ها اطلاع کاملی پیدا می‌کنید. در این مرحله هم بررسی فیلم‌های آموزشی روش مناسبی برای به تصویر کشیدن ایده‌ها است. در حالت آماتوری حتی می‌توانید تصاویری از فیلم‌های مختلف را در استوری‌برد خود جای دهید تا نیازی به ترسیم هم نباشد.

دلیل دیگری که بیشتر برای دانلود فیلم از اینستاگرام می‌توان مطرح کرد، کپی کردن محتوای تولیدی سایر افراد در و سایر شبکه‌های اجتماعی است. البته این روش با توجه به کپی‌رایت و معیارهایی که شبکه‌های اجتماعی در نظر دارند ممکن است قدری با قانون کپی در تضاد باشد. با این وجود، بسیاری از افراد، این روش‌ها را نیز برای تولید محتوای خود در نظر می‌گیرند. بنابراین، پیش از آن‌که بخواهید ویدیویی را از اینستاگرام دانلود کنید، باید از صاحب اثر برای استفاده‌های دیگر، کسب اجازه کنید.

سوالات متداول

در انتهای این آموزش قصد داریم به سوالاتی که ممکن است در هنگام دانلود از اینستاگرام ایفون با آن‌ها مواجه شوید بپردازیم.

  • بهترین روش دانلود از اینستاگرام در آیفون و آیپد چیست؟

انتخاب بهترین روش برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام کاملاً به شما بستگی دارد، اما همانطور که اشاره کردیم روش بدون نرم‌افزار و با استفاده از مروگر مشکلات کمتری دارد و بر روی تمامی سیستم‌عامل های رایج در دسترس است.

  • بهترین گوشی اپل برای کار حرفه ای با اینستا چیست؟

اگر شما در اینستاگرام فعال هستید یا قصد دارید از طریق آن به درآمدزایی برسید؛ برای ثبت تصاویر با کیفیت نیاز به دوربین عالی، برای اعمال فیلتر و افکت‌ها بدون مشکل نیاز به سخت‌افزار قوی و در نهایت برای تماشا و ویرایش محتوا به نمایشگر بزرگ و با رنگ‌های واقعی نیاز دارید که تمام این موارد را می‌توانید در پرچمدار بی‌رقیب اپل بیابید. برای مشاهده قیمت و مشخصات این گوشی پیشنهاد می‌شود به صفحه مراجعه کنید.

  • چگونه ویدیو و تصاویر اینستاگرام را در مک دانلود کنیم؟

دانلود ویدیو و تصویر از اینستا در مک شباهت زیادی به آیفون دارد و تنها لازم است که با مک بوک خود به سایت‌هایی که به معرفی آن‌ها پرداختیم مراجعه و لینک پست مورد نظر خود را در فیلد جایگذاری کنید.

  • آیا نرم افزارهای دانلود از اینستاگرام امن هستند؟

دانلود از اینستاگرام به خودی­‌خود مشکلی ندارد، اما اگر شما اطلاعات حساب شخصی خود را در برنامه یا سایت ناامن وارد کنید، این موضوع می‌تواند امنیت حسابتان را مورد تهدید قرار دهد. سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که به معرفی‌ آن‌ها پرداختیم هیچ یک نیازی به ورود اطلاعات حساب اینستاگرام شما ندارند و امن هستند.

به دلایل مختلفی ممکن است بخواهید فیلم‌های موجود در اینستاگرام را دانلود کنید. اگر فقط علاقه‌مند به مشاهده این ویدیوها در اینستاگرام باشید که گزینه «ذخیره» (Save) برای پست‌های اینستاگرام فراهم شده است. با این وجود، بسیاری از این ویدیوها ارزش دانلود کردن دارند چراکه می‌توان از آن‌جا در موارد بسیاری استفاده کرد.

در این آموزش، انواع روش‌های دانلود ویدیو از اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد تا به کمک این روش‌ها، با هر دستگاهی که دارید، ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنید. ناگفته نماند که اگر می‌خواهید یکی از دیگر تنظیمات اینستاگرام یا قابلیت‌های مرتبط به آن را یاد بگیرید، می‌توانید از مطلب مجله فرادرس بهره بگیرید. همچنین، در مطلبی جداگانه نیز به نحوه پرداخته شده است.

دکمه بازگشت به بالا