اجتماعی

تفاهم‌نامه پارک فناوری پردیس با شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا منعقد شد

تفاهم نامه ای با شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا امضا شد

تفاهم نامه همکاری بین پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا در 17 دسته اولویت منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری مجله زنده خبری; تفاهم نامه همکاری پارک فناوری فردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا به امضای میلاد صدر هانلو “رئیس مرکز توسعه تجارت در پارک فناوری” و آسدروبال چاوز “رئیس شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا” رسید. “.

میلاد صدر هانلو در مراسم امضای تفاهم نامه بین پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا گفت: در جریان حضور هیئت پارک فناوری پردیس در ونزوئلا و با توجه به حضور بیش از 10 شرکت فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در پارک فناوری فردیس، تفاهم نامه همکاری بین پارک فناوری فردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا امضا شد.

صدر هانلو افزود: شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا نماینده انحصاری دولت آن کشور در زمینه اکتشاف، فرآوری، تولید و تجاری سازی نفت و فرآورده های نفتی در آن کشور اعم از حمل و نقل و توزیع است. یکی از فعالان تاثیرگذار در اکوسیستم فناوری و نوآوری ایران، توسعه همکاری های همه جانبه و بررسی اجرای مشترک پروژه های نفت و گاز در ونزوئلا بر اساس منافع متوازن و متقابل است.

به گفته وی، موضوع اصلی این تفاهم نامه ارائه خدمات و تامین تجهیزات و خدمات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ونزوئلا توسط شرکت فناور پارک است و 17 اولویت تخصصی در این زمینه شناسایی و درج شده است. تفاهم نامه مربوطه

بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، رئیس مرکز توسعه کسب و کار پارک فناوری گفت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد طرفین این همکاری با برگزاری منظم کمیته ای مشترک برای تعیین پروژه های عملیاتی لازم تشکیل دهند. جلساتی را در طول یک سال تشکیل داده و موافقت نامه های مربوطه را برای اجرا و پیگیری آن منعقد کند.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا