اقتصادی

امضای تفاهم‌نامه چادرملو و ماشین‌سازی اراک، با هدف بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین

به دنبال روند همکاری دوجانبه و چند جانبه شرکت معدنی چادرملو با مراکز تحقیقاتی و تحقیقاتی مبتنی بر دانش و شرکتهای نوآور برای داشتن فن آوری های جدید در عملیات معدن و صنعت فولاد ، تفاهم نامه همکاری با ماشین آلات اراک به منظور استفاده از فن آوری های جدید و تولید ماشین آلات صنعتی با کارایی بیشتر.

به گزارش مجله زنده خبری ، ناصر تقی زاده در مراسمی صبح امروز (چهارشنبه) با استناد به آمادگی چادرملو برای سرمایه گذاری در توسعه صنایع و معادن اظهار داشت: چادرملو چندین پروژه صنعتی در دست اجرا دارد و ما به دلیل قدرت و فناوری علاقه زیادی به اجرای این پروژه ها داریم. ظرفیت. و از ماشین آلات ساخت کشور استفاده کنید. بر این اساس ، اقدامات عملی متعددی از جمله تأسیس مرکز نوآوری ، تحقیق و توسعه چادرملو در دانشگاه امیر کبیر و انعقاد تفاهم نامه همکاری با ماشین سازی اراک برای همکاری مشترک در تولید و ساخت تجهیزات صنعتی برداشته شد. و ماشین آلات

مدیر عامل چادرملو ابراز امیدواری کرد که این همکاری مشترک تحول بزرگی در دستیابی به فن آوری های جدید در ساخت ماشین آلات خانگی به منظور افزایش بهره وری ، کاهش مصرف انرژی و از همه مهمتر قطع وابستگی به خارج از کشور ایجاد کند.

تقی زاده با اعلام اینکه در حال حاضر 190000 میلیارد ریال برای عملیات اجرایی پروژه های در نظر گرفته شده چادرملو در حال انجام است ، تأکید کرد: برای برداشتن گامی به سوی توسعه همه جانبه صنعتی ، باید خطراتی را انجام داد ، در غیر این صورت عقل سلیم بازدارنده خواهد بود. ای

بر اساس همین گزارش ، جعفر صفری مدیر عامل شرکت ماشین سازی اراک ضمن قدردانی از شجاعت مدیرعامل چادرملو در ایجاد تمایز بین تولیدکنندگان ، صنعتگران و مراکز تحقیقاتی ، ابراز امیدواری کرد: با این همکاری مشترک ، تحول چشمگیری در صنعت معدن و صنایع معدنی کشور ایجاد شود باید ایجاد شود و تأثیرات مثبت آن باید به زودی اقدامی برای توسعه ملی تلقی شود.

در پایان این مراسم ، اسناد حاصل از تفاهم نامه همکاری با امضای مدیران اجرایی و دو عضو هیئت مدیره شرکت ها رد و بدل می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا