بین المللی

یک شهید و شش زخمی در یورش صهیونیست‌ها در کرانه باختری

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله زنده خبری، نظامیان رژیم صهیونیستی به منزل قاسم سلمان عمران یکی از فلسطینی های تحت تعقیب در روستای دیر الخطاب در حومه شهر نابلس در شمال این کشور یورش بردند. کرانه باختری، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه).

به گزارش پایگاه خبری شهاب نیوز، صهیونیست ها در حالی که در اطراف خانه «قاسم سلمان عمران» با جوانان فلسطینی درگیر بودند، به سوی ساکنان خانه تیراندازی کردند و در این درگیری جوانی 21 ساله به نام «ناصر احمد». زاگول» شش فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

منابع بیمارستانی از کشته شدن «ناصر احمد زاگل» بر اثر اصابت گلوله به سر خبر دادند. دو خبرنگار فلسطینی به نام‌های «محمود فوزی» و «لوئیس السمهان» نیز در حین پوشش خبری این حمله از ناحیه کتف مجروح شده‌اند و حالشان مساعد است. یکی دیگر از مجاهدان فلسطینی نیز از ناحیه سر مجروح شده و حال وی وخیم گزارش شده است. علاوه بر 6 زخمی بر اثر شلیک گلوله، 21 فلسطینی دیگر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور خفه شدند.

از سوی دیگر، گردان های «شهدای الاقصی» نیز اعلام کردند که مجاهدان فلسطینی به سوی نظامیان صهیونیستی که خانه «قاسم سلمان عمران» را محاصره کرده بودند تیراندازی کردند و چند تن از آنان مجروح شدند. ساکنان همچنین گزارش دادند که نظامیان صهیونیست فریاد می زدند و از نیروهای دیگر التماس می کردند که به آنها کمک کنند.

شبکه المیادین همچنین گزارش داد که در خبرها آمده است که یکی از نظامیان صهیونیست گردان ویژه علیم از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و حالش وخیم است و شدت حملات فلسطینیان به حدی بود که رژیم صهیونیستی مجبور به اعزام نیروهای بیشتری شد. نیروها به محل درگیری می روند.


عکس «قاسم سلمان عمران» در حال نبرد با صهیونیست ها در اطراف خانه اش

وی در یک فایل صوتی از فلسطینی ها خواست تا از وی در برابر ارتش صهیونیستی محافظت کنند و بر مبارزه خود با رژیم صهیونیستی تا سرحد شهادت تاکید کرد. وی همچنین ابراز تأسف کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین در حال دستگیری جوانان مقاومت در کرانه باختری است.

منابع فلسطینی نیز از تسلیم قاسم سلمان عمران پس از سه ساعت درگیری و تمام شدن مهمات به صهیونیست ها خبر دادند.


عواقب درگیری در خانه سلمان عمران


عواقب درگیری در خانه سلمان عمران

نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز به منطقه جنوبی شهر الخلیل در کرانه باختری حمله کردند. به گفته منابع محلی، نظامیان رژیم صهیونیستی مقادیر زیادی گاز اشک آور به دانش آموزان این منطقه و اطراف مسجد ابراهیمی شلیک کردند که در نتیجه بسیاری از آنها بر اثر استنشاق گازهای سمی خفه شدند.

همچنین تعدادی از دانش آموزان نیز به دلیل عجله برای فرار از دست سربازان مجروح شدند.

این اتفاق یک هفته پس از شهادت کودک هفت ساله ای به نام «رایان یاسر سلیمان» در جنوب شرقی بیت لحم رخ داد. رایان پس از تعقیب و گریز توسط نظامیان صهیونیست در کرانه باختری از بلندی سقوط کرد و قلبش از تپش ایستاد.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا