اجتماعی

فردا؛ امضای تفاهم‌نامه ساخت ۹۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت

سخنگوی شهرداری تهران گفت: فردا سه شنبه تفاهم نامه ساخت حدود 90 هزار واحد مسکونی در پایتخت منعقد می شود که این تعداد واحد به سایر پروژه هایی که تاکنون به مرحله برنامه ریزی و ساخت رسیده اند اضافه می شود. .

عبدالمطهر محمدانی در گفت وگو با مجله زنده خبری. وی با اشاره به تفاهم نامه جدید شهرداری تهران و نهادهای مختلف مسکن در پایتخت، گفت: شهرداری تهران فردا سه شنبه با سپاه پاسداران، ارتش، فرماندهی نیروی انتظامی، شستا و مجله زنده خبری طاهاطر ایرانیان تفاهم نامه امضا خواهد کرد. شرکت ساخت و تولید مسکن در پایتخت

وی با بیان اینکه این اقدام برای ادامه ساخت و ساز مسکن در پایتخت و مربوط به پروژه های ستاد اسکان جهادگران است، گفت: 20 هزار واحد توسط سپاه، 15 هزار واحد ارتش، 5 هزار واحد توسط فرماندهی نیروی انتظامی، 50 هزار واحد تامین می شود. واحدها یک واحد توسط شستا و 10000 واحد توسط شرکت مجله زنده خبری تهتر ایرانیان ساخته می شود.

محمد هانی اظهار داشت: تمامی پروژه هایی که قرار است فردا تفاهم نامه امضا شود 3 ساله است و به زودی احداث می شود. ارزش و سهم شهرداری تهران در هر پروژه متفاوت است. اما بیشترین اقدامات شهرداری تهران در موضوع ساخت و ساز مسکن تسهیل و رفع موانع است.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: سازمان نوسازی شهر تهران تا قبل از مدیریت فعلی شهر و آمدن آقای زاکانی به شهرداری تهران 2 هزار پروژه در دست اجرا داشت. اما اکنون این تعداد به 10 هزار پروژه رسیده است و قول رئیس سازمان تعمیرات حاکی از آن است که این تعداد به زودی به 20 هزار پروژه خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: فردا سه شنبه تفاهم نامه ساخت حدود 90 هزار واحد مسکونی در پایتخت منعقد می شود که این تعداد واحد به سایر پروژه هایی که به مرحله ساخت و ساز رسیده اند اضافه می شود. اقدامات قرارگاه جهاد مسکن نشان می دهد که شهرداری تهران برنامه ای جدی و کاربردی در حوزه ساخت و ساز مسکن در پایتخت دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا