سلامت و تندرستی

بروزرسانی تازه؛ توییتر قیمت سهام و رمزارز را نشان می‌دهد

در میان همه هرج و مرجی که توییتر از زمان ورود ایلان ماسک با آن مواجه شده است، این پلتفرم اجتماعی ویژگی مفیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد مستقیماً قیمت سهام شرکت ها و ارزهای دیجیتال مختلف را مشاهده کنند.

برای مشاهده قیمت روز سهام و ارزهای دیجیتال در توییتر، باید نماد دلار را در نوار جستجوی این شبکه اجتماعی وارد کنید و سپس نماد سهام شرکت یا ارز رمزنگاری شده مورد نظر را وارد کنید؛ به عنوان مثال GOOG$ یا ETH$. این ویژگی گاهی حتی بدون وارد کردن علامت دلار نیز کار می کند.

پس از وارد کردن علامت دلار و نام سهام یا ارز دیجیتال شرکت، یک تصویر ثابت ظاهر می شود که قیمت امروز را به همراه نمودار نشان می دهد. البته در مورد محور X یا Y اطلاعاتی در دست نیست و احتمالا بیشتر برای ارائه آخرین قیمت ها در نظر گرفته شده است. با ضربه زدن روی دکمه Robinhood View می توانید اطلاعات بیشتری در مورد یک سهام یا ارز دیجیتال مشاهده کنید.

جین مانچون وانگمحقق این اپلیکیشن اشاره می کند که لوگوی روی تصاویر ارزهای دیجیتال و قیمت سهام این شرکت در توییتر نشان می دهد که منبع اصلی این داده ها وب سایت معروف TradingView است. این شبکه اجتماعی اعلام نکرده است که آیا با Robinhood یا Tradingvivo برای ارائه قیمت سهام و ارزهای دیجیتال همکاری خواهد کرد یا خیر.

به گفته TechCrunch، توییتر تجربه کاربری ویژگی جدید خود را در هفته های آینده بهبود خواهد بخشید. به عنوان مثال، در زمان نوشتن این مقاله، سهام شرکت هایی مانند Airbnb و Zoom در بخش جستجوی توییتر ظاهر نمی شوند.

هرج و مرج در توییتر

از لحظه ورود ماسک در مورد توییتر، این شبکه اجتماعی با مشکلات مختلفی مواجه است. همین هفته گذشته، این شرکت تغییر جدیدی را منتشر کرد و سپس بلافاصله آن را لغو کرد. اقدامی که امکان اتصال به شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیس بوک و اینستاگرام را ممنوع می کند. علاوه بر این، این شرکت طرح آبی توییتر را برای مشاغل راه اندازی کرد. قابلیتی که به سازمان ها اجازه می دهد تا برندها و کارمندان خود را با نشان ویژه شناسایی کنند.

الون ماسک او اخیرا با انجام یک نظرسنجی از کاربران توییتر پرسید که آیا باید از سمت مدیرعاملی این شبکه اجتماعی کناره گیری کند یا خیر که 57 درصد از پاسخ دهندگان به آن پاسخ مثبت دادند. ماسک چند روز بعد توییتی منتشر کرد و نوشت:

به محض اینکه یک نفر آنقدر احمق باشد که این شغل را بگیرد، من از مدیرعاملی استعفا می دهم! پس از آن، من فقط تیم های نرم افزار و سرور را مدیریت می کنم.

227227

دکمه بازگشت به بالا