اقتصادیبرترینهای کسب و کار

بهترین مودم سیم کارت خور چیست

یکی از ویژگی‌های مودم قابل حمل اولاکس داشتن قیمت مقرون به صرفه نسبت به امکاناتی است که در اختیار کاربر قرار می‌دهد و آن را جزء مودم سیم کارت خور رومیزی ارزان قرار می‌دهد. این روتر دارای ۴ آنتن است. دو آنتن برای وای فای و دو آنتن دیگر برای شبکه‌های ۳ و ۴ گیگ در نظر گرفته شده است. از نظر ظاهر نیز می‌توان آن را در رده قرار داد. کاربران می‌توانند به این مودم هم به صورت وایرلس و هم با کمک متصل شوند و این مودم برای تغذیه از برق شهری استفاده می‌کند.

اینترنت این روزها از نان شب واجب‌تر است و همه تلاش می‌کنند بهترین گزینه‌ای را انتخاب کنند که بهترین کیفیت را در اختیارشان قرار دهد. تقریبا همه با این حال که اینترنت تلفن هوشمندشان روشن است، اما به دنبال بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی مانند مودم mf982 هستند تا بتوانند تجربه بهتری از گشت و گذار در اینترنت داشته باشند.

 بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی

مودمسیم کارت خور رومیزی که در اصطلاح به آن‌ها روتر هم می‌گویند انواع مختلفی دارند و هر کدام خدمات و کیفیت خاص خود را ارائه می‌کنند و تلاش می‌کنند تا مشتریان بیشتری را جذب خود کنند. اگر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید متوجه می‌شوید که ۱۰ مودم سیم کارت خور رومیزی برتر در ایران کدام است و هر کدام چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد.

روتر بی سیم FDD-LTE نزتک مدل ۹۹DX

لقب بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی در ایران اختصاص به این مودم ۱۸۰ گرمی دارد. این مدل که از همه انواع اپراتورها شامل همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل پشتیبانی می‌کند، با باتری لیتیومی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت کار می‌کند. این مودم جیبی به شما کمک می‌کند هر کجا که رفتید از اینترنت پر سرعت برخوردار باشید.

از ویژگی‌های اصلی این مودم دانلود با سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود تا سقف ۵۰ مگابیت بر ثانیه است. این به معنای سرعتی باورنکردنی در عرصه مودم‌های جیبی و همراه است. از طرف دیگر، از مشخصات فنی این مودم می‌توان به قابلیت تعویض باتری پس از پایان عمر آن اشاره کرد که باعث می‌شود دوام و ماندگاری این مودم تا سال‌ها پاسخگوی نیاز شما باشد.

دو آنتن گیرنده و فرستنده در شبکه  LTE و دو آنتن وای فای شما را در هر شرایطی همراهی خواهد کرد.  FDD/4G TDD/3G/HSPA/HSPA+/UMTS/EDGE/GSM باندهای قابل پشتیبانی این هستند و هم در منزل هم در محل کار می‌توانید از آن استفاده کنید. تا ۱۰ کاربر به صورت همزمان می‌توانند از این مودم استفاده کنند و همین آن را به مودمی محبوب تبدیل کرده است.

 

مودم ۴G/TD-LTE هوآوی مدل speed wi-fi home l01/s

یکی دیگر از بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی که به کاربر امکان می‌دهد از هر نوع سیم کارتی که تمایل دارد استفاده کند این مودم است که از اینترنت‌های موبایل و وایمکس با حداکثر سرعت دانلود ۴۴۰ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را یکی از cat9 معرفی کرد.

نکته جالب در مورد این مودم سیم کارت خور رومیزی، اتصال همزمان ۴۰ کاربر وایرلس و ۲ کاربر با کمک پورت به این دستگاه است که باعث می‌شود آن را گزینه مناسبی برای محل کار تبدیل کند. از طرف دیگر دستگاه‌های متصل با پورت می‌توانند تا ۱۲۰۰mobs داده‌ها را منتقل کنند. این مودم از شبکه‌های ۴G ,TD-LTE ,4.5G پشتیبانی می‌کند.

مودم FD-TD مبین ‎نت مدل AirMaster AG3100D

مودم رتبه دوم در لیست مودم سیم کارت خور رومیزی می‌تواند ۳۲ دستگاه وای فای، ۲ دستگاه LAN را همزمان با SSID به صورت با سیم و بی‌سیم پشتیبانی کند. این تعداد می‌توانند ۱۲۰ مگابیت بر ثانیه دانلود و تا ۳۰ مگابیت بر ثانیه آپلود کنند که قدرت آنتن دهی ۳۰۰Mbps این امر را برای کاربران میسر می‌کند.

می‌توانید سیم کارت خود را از طریق شیار مربوط به این کار در دستگاه قرار دهید و اگر به پورت‌های  RJ-45 LAN و RJ-11 دسترسی دارید، همزمان می‌توانید از هر دوی آن‌ها استفاده کنید. همزمان دستگاه‌های دیگر نیز می‌توانند به صورت وای فای و وایرلس به این دستگاه متصل شده و از آن استفاده کنند. رتبه اول بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی به و برق شهری متصل است و با کمک هر نوع سیم کارتی که تمایل داشتید می‌توانید به فضای مجازی بروید.

 

مودم ۴G یوتل (U.Tel) مدل L443

این مودم که از پورت یو اس بی پشتیبانی نمی‌کند و چهار پورت شبکه آن را برای دستگاه‌ها قابل استفاده می‌سازد. اما می‌توانید انتظار پوشش دهی شبکه‌های ۲، ۳ و ۴ گیگ را از این شبکه داشته باشید. مودم پیش رو که قابلیت ارسال و دریافت سیم کارت را دارا است، دو آنتن اکسترنال ۵dbi نیز از دیگر ویژگی‌های ظاهری آن است.

یکی از مزایای این روتر آن است که از فناوری LTE استفاده می‌کند و در نتیجه می‌توانید اتصالی پرقدرت و با کیفیت را از آن انتظار داشته باشید. همچنین اگر نیاز به دانلود دارید، تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه از مزایای این مودم پرسرعت است. ۴ پورت ۱۰۰ و ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه از دیگر مزایایی است که با خرید مودم سیم کارت خور رومیزی به دست خواهید آورد.

پس از اینکه مودم به شبکه متصل شد، رایانه یا تلفن همراه خود را به شبکه وای فای متصل کنید و از اینترنت آن استفاده کنید. رمز عبور و نام این دستگاه به صورت پیش فرض تهیه شده و بر روی دستگاه متصل است. بهترین کار این است که به سرعت رمز عبور را تغییر دهید تا از هر گونه سودجویی جلوگیری کنید.

مودم رومیزی ۴G/4.5/TD-LTE ایرانسل مدل TF-i60 G1

این مودم که تا ۳۲ نفر به طور همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند، همانطور که از نامش متوجه می‌شوید؛ تنها از سیم کارت ایرانسل پشتیبانی می‌کند. مودم استوانه‌ای ایرانسل توانسته نسبت به مودم‌های قدیمی کمی از نظر ظاهر جذاب‌تر باشد و خبر از نسلی مدرن با خود داشته باشد. از وضعیت مختلف مودم می‌توانید با کمک چراغ‌های روی مودم مطلع شوید.

این مدل نسبت به انواع مودم‌های موجود دیگر، نقطه ضعفی دارد و آن تعداد کم قابلیت اتصال به وسیله پورت LAN است. اگر تمایل دارید که از مودم سیم کارت خور رومیزی ارزان بهره ببرید می‌توانید این مودم را با سیم کارت TD-LTE همراه کنید. البته سیم کارت‌های ۴٫۵ گیگ نیز با این مودم همخوانی دارند اما از نظر هزینه سیم‌کارت‌های نوع اول مقرون به صرفه‌تر هستند.

 

مودم ۳G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1

این مودم یکی از انواع مودم‌هایی است که توسط شرکت ایرانسل به بازار عرضه شده است و از شبکه ۲، ۳ و ۴ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های فنی آن می‌توان به اینترنت پر سرعت با استاندارد N و البته سازگار با استانداردهای ۸۰۲٫۱۱b/g بوده که تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه انتقال داده را پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از مزایایی که نمی‎توانید از آن چشم پوشی کنید چهار پورت ۱۰/۱۰۰Fast Ethernet است که می‌تواند نوید بخش اینترنتی پر سرعت باشد. این مودم مجهز به پنل برای ارسال یا دریافت پیامک است و به دلیل سهولت در نصب، راه اندازی و استفاده بسیار کاربرپسند است.

این مودم را شرکت یوتل به سفارش شرکت ایرانسل ساخته است که از نظر سخت افزاری شبیه مودم ۳G/4G ایرانسل مدل FD-i40 E1 است. اگر نیازمند اتصالی سریع و امن هستید می‌توانید از دکمه پشت این مودم که با عنوان WPS قرار دارد کمک بگیرید. نشانگرهای ال ای دی جلوی این دستگاه شما را از وضعیت اتصال اینترنت آگاه خواهند کرد. یکی از مزایای اصلی مودم سیم کارت خور رومیزی علاوه بر مواردی که ذکر شد، قیمت مقرون به صرفه آن است که باعث شده بتوان به آن لقب مودم سیم کارت خور رومیزی ارزان را داد.

مودم روتر بی سیم ۴G/LTE دی-لینک مدل DWR-M920

این مودم، به جای شیاری که سایر سیم کارت‌ها برای قرار دادن مودم در اختیار کاربر می‌گذارند، درگاهی را برای کار تدارک دیده است. در نتیجه امکان قرار دادن هر سیم کارتی در آن فراهم است. این دستگاه دارای چهار قسمت برای پورت LAN است و به کاربر اجازه می‌دهد تا با کمک این درگاه‌ها به مودم متصل شود.

همچنان دسترسی به اینترنت 5G و گجت های هوشمند ارائه دهنده نسل پنجم، برای کاربران ایرانی دشوار است. به همین دلیل انتخاب و خرید بهترین مودم همراه 4G برای بسیاری از افراد به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. در ادامه با یک معرفی بی طرف بهترین مودم های همراه 4G با شما همراه هستیم. همچنین بهترین مودم های جیبی 5G مطرح در دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

مودم های همراه فوق قدرت 4G !

در ادامه با بهترین مودم همراه 4G و بهترین مودم های سیمکارت خور نسل چهار آشنا خواهید شد. این مودم ها به صورت شگفت انگیزی بهترین سرعت اینترنت را برای شما به ارمغان می آورند. اگر شما هم قصد دارید برای دسترسی به بهترین سرعت اینترنت در هر نقطه از کشور، یک مودم همراه برای خود تهیه نمایید، با ما همراه باشید. بهترین مودم های جیبی 4G موجود در بازار ایران بر اساس تجربه کاربران و رتبه دهی خریداران وبسایت های مطرح فروشگاهی در ادامه رتبه بندی خواهند شد.

2-  Mi MF855 4G 7800MAh :

شرکت شیائومی با رشد چشمگیری که در پیش گرفته روز به روز نام خود را در میان شرکت های ارتباطاتی سرآمد تر می کند. از محصولات این شرکت، مودم mf855 4G است که با کیفیت و سرعت ۴G با امکان پاوربانک یک انتخاب پرسرعت محسوب می شود. از مزیت های این محصول می توان به آنلاک بودن کارخانه ای آن اشاره کرد که انواع سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل را به راحتی پشتیبانی می کند بنابراین می توانید از بسته های متنوع هر سه اپراتور نهایت استفاده را ببرید

مودم جیبی (همراه) با قابلیت پاوربانک.

5- Netgear AC810-100EUS Aircard :

این مودم جیبی یکی از آن مودم هائی است که اتصال سریعی را به اینترنت برای شما به ارمغان می آورد. تا ۱۵ کاربر را پشتیبانی می کند. و با باتری ۲۹۳۰mAh تا ۱۱ ساعت در زمان استفاده و ۲۶۰ ساعت در زمان استدبای قابل استفاده می باشد. همچنین با استفاده از نمایشگر لمسی این مودم همراه شما قادر به انجام تنظیمات و دیدن وضعیت اتصال خود می باشید.

یکی از مودم های شرکت قدرتمند Netgear می باشد که امکانات قابل قبولی دارد.

Speed: 4G | Max number of devices: 15 | Features: Removable battery, touch-screen

قیمت:$324.98

تحویل : یک ماهه

برای سفارش کلیک کنید.

7-  Huawei E5785 :

این مودم از سرعت 300مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند و همچنین از نوع Cat6 می باشد. پس از نظر سرعت در دسته 4G ها سرآمد است. داشتن صفحه LCD، آنتن دهی و کیفیت مناسب از جمله امکانات منحصربفرد آن است.

یکی از  بهترین مودم های جیبی شرکت هوآوی باشد.

قیمت : $169.99

تحویل : یک ماهه

برای سفارش کلیک کنید.

8-  ZTE WD670 4G :

بهترین مودم جیبی زد تی ای با امکانات قابل قبول نسبت به سایزکوچک و قیمت مناسبش

این مودم جیبی از شرکت ZTE می تواند نیاز شما را به اینترنت 4G تامین کند. یکی از قابلیت های مودم جیبی ZTE WD670 حجم بسیار کوچک این مدل و کارکرد تخصصی آن به عنوان اینترنت همراه و پشتیبانی از کلیه اپراتورها است که تا چندین دستگاه را به راحتی به خود وصل می کند. همچنین می توانید در مسافرت ها به راحتی از این مودم استفاده کنید. از می توانید برای خرید این مودم که قیمت پائین و مناسبی هم دارد اقدام نمائید.

9- Huawei E5577C :

یکی از بهترین مودم جیبی های هوآوی مدل E5577C

مودم های هوآوی همیشه در بازار جزو بهترین ها بوده و هستند. مودم هوآوی E5577 نیز از این قائده مستثنی نیست. همچنین باتوجه به امکانات خوب و پشتیبانی از اینترنت نسل چهارم ۴G ، پوشش دهی در اکثر مناطق شهری و روستائی و امکان استفاده از سیم کارت های تمامی اپراتور های همراه اول ، ایرانسل و رایتل و حتی سیم کارت اپراتورهای بین لمللی سایر کشورها ، به یک انتخاب مناسب برای خرید تبدیل شده است. می توانید از از این فرصت استفاده کرده و با خرید مودم E5577C لحظات خوبی را در اینترنت تجربه کنید.

10- Huawei B618 4G TDD/FD LTE 600Mbps :

مودم ثابت B612 5G از محصولات جدید شرکت هوآوی می باشد.

این مودم ثابت قدرتمند می تواند جایگزین خوبی برای مودم TF-I60 ایرانسل یا همان B612 هوآوی باشد. هم از TDLTE و هم از FD به راحتی در فرکانس های مختلف پشتیبانی می کند. سرعت این مودم تقریبا دو برابر TFI60 است که معادل : 582Mbps به صورت دقیق ارزیابی شده است و وای فای آن تا سرعت 1300Mbps را پاسخ می دهد. از جمله امکانات منحصر به فرد این مودم داشتن پورت USB است. شاید بتوان گفت بهترین مودم ثابت است… اما یک رقیب قدرتمند به نام B818 دارد…برای مشاهده مودم B818 کلیک کنید.

قیمت : $229

تحویل : یک ماهه

آیا میدانستید شرکت ، انگلستان و درحال تولید بهترین مودم و روتر نسل پنجم (5th Generation) هستند؟

گفته می شود که در بسیاری از مناطق و کشورها اجرا می شود، همان طور که نسل پنجم موبایل در حال تولید است. به عنوان یک برنامه ی مهم ، بهترین مودم همراه ، وای فای جیبی و روتر های نسل پنجم نیز یک بخش مهم برای ارتباطات و جستجوی اینترنتی محسوب می شوند.

به معرفی تکنولوژی 5G می پردازیم.

معرفی بهترین مودم های ثابت و همراه دنیا 

ویدیوئی از شرکت پرآوازه را می توانید مشاهده نمائید.

پس با ما همراه باشید

با تکنولوژی 5G آشنا شوید

شرکت تامین کننده ی Three انگلستان اولین اکسس پوینت خانگی نسل پنجم را به واسطه ی شرکت چینی عرضه کننده ی تجهیزات شبکه ی هوآوی وارد بازار کرد. این شرکت انگلیسی ۱۰۰ مگاهرتز از طیف رادیویی در رنج حدود ۳٫۷ گیگا هرتز را در اختیار دارد و شبکه ی نسل پنجم خود را با این طیف توسعه می دهد. درحال حاضر در انگلستان شرکت های اپراتوری دیگری مثل EE ، Vodafone , three و O2 از اینترنت 5G بهره می برند. که سرعت دانلود تست شده ی آن ها بین 200 تا 700 مگابیت در ثانیه اندازه گیری شده است. شرکت هواوی می تواند هم فناوری شبکه و هم ترمینال های مناسب را برای نسل پنجم فراهم کند. نسل پنجم می تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود ، ولی اینترنت پرسرعت برای خانه احتمالا اولین برنامه ای است که در یک منطقه ی وسیع معرفی می شود.

سرعت اینترنت 5G (نسل پنج) چطور است؟

به طور نظری سرعت نسل پنجم ممکن است بین سرعت 10 تا 50 گیگابیت در ثانیه به دست بیاید – که چندین برابر سرعت کنونی قدرتمندترین کانکشن های نسل چهارم (LTE) (300مگابیت) است. این سرعت در کانکشن های 3G برابر با 42mbps بود. ( به نقل از وبسایت ). آن چه که جالب تر از بالاترین سرعت می باشد ، سرعت میانگین است که می تواند در رنج گیگابیت در ثانیه باشد.

سرعت بهترین مودم های 5G در مقایسه با LTE یک جهش بزرگ رو به جلو است.

یک اتصال دهنده ی نسل پنجم نمی تواند به آسانی یک کانکشن نظارتی VDSL را جایگزین کند ، اما رسیدن به این سرعت فقط از طریق کانکتورهای فیبر نوری امکان پذیر می باشد.

تکنسین ها در حال نصب تجهیزات دکل 5G هستند.

مناطق تحت پوشش 5G کجاست ؟؟ روی ، کلیک کنید تا به نقشه بروز مناطق مورد استفاده ی دنیا که از حداکثر امکانات بهترین مودم های 5G استفاده می کنند دست می یابید.

اولین ارائه دهنده روتر اینترنت 5G کیست؟

هواوی اولین روتر نسل پنجم را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد و در حال حاضر(2021) بهترین مودم 5G شرکت هواوی می توان به مدل HUAWEI 5G Mobile  WiFi Pro اشاره کرد. این مودم نسل پنجم برای به اصطلاح باند C می باشد، به این معنی که رنج فرکانس ها بین ۳٫۴ و ۳٫۸ هستند. روتر خانگی باند C نسل پنجم شرکت هواوی همچنین می تواند به جای 5G از LTE استفاده کند و وای فای در رنج ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می شود. البته مصرف برق تا ۱۲۰ وات می باشد ، ۱۰ برابر بیشتر از یک روتر LTE معمولی !

دکمه بازگشت به بالا