اقتصادی

تخصیص ردیف اختصاصی به چهار سایت شیلاتی خاویار در رومشکان

مجله زنده خبری/لرستان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص سفارش ویژه به چهار سایت صیادی با ظرفیت 400 تن خاویار در رومشکان خبر داد.

مهدی مسکنی امروز نهم آذرماه در جلسه بررسی وضعیت اقتصادی شهرستان رومشکان اظهار داشت: پروژه اولویت اول راه روستایی حاشیه سیمرا است که ما آن را راننده می دانستیم و باید با جهادی آن را حل کنیم. نزدیک شود یا آن را در بودجه سال آینده قرار دهد

ایجاد تعاونی ها و شرکت های تعاونی محور

وی در خصوص ایجاد تعاونی ها و بنگاه های تعاونی خاطرنشان کرد و افزود: یکی از طرح ها توسعه شیلات در شهرستان رومشکان است که در حال حاضر چهار سایت صیادی با ظرفیت 400 تن خاویار وجود دارد و آمادگی داریم. برای حمایت از این پروژه ها و یک ردیف ویژه برای آنها مرور کنید.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 800 هکتار از اراضی و کشت زیتون و پسته حاشیه سیمره با بهره مندی از 20 روستا تحت عنوان پروژه های بزرگ شهری حمایت می کنیم. آنها را بررسی کنید و آنها را در میان پروژه های درایو بررسی کنید.

ایجاد بازار حیوانات شهری برای صادرات حیوانات منطقه

مسکنی با اشاره به اینکه یک سری طرح ها در شهرستان انجام می شود که چرخه ارزش را تکمیل می کند که یکی از آنها ایجاد بازار دام یا دام شهری برای صادرات دام منطقه است و گفت: این دام های شهری می توانند به تامین دام به شهرهای جنوبی کشور کمک کنند. کشور.

وی با بیان اینکه امکان ساخت طرح پشم ریسی وجود دارد افزود: هر گوسفند بین 1.5 تا 2 کیلوگرم پشم دارد با وجود اینکه 130 هزار رأس دام در این شهرستان وجود دارد، می توان این طرح را ساماندهی کرد تا برای ایجاد ظرفیت در این شهرستان اقدام شود. شهر..

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با استفاده از دامداران منطقه و دانش تعاونی عشایری شهرستان سمنان می توان طرح تغذیه دام را ایجاد کرد.

ایجاد فرآوری کشاورزی و بسته بندی زیتون و انار در شهرستان

مسکنی بر راه اندازی صنایع تبدیلی و بسته بندی زیتون و انار کشاورزی در این شهرستان تاکید کرد و با اشاره به اینکه هزار و 300 راننده کامیون در این شهرستان مشغول به کار هستند، گفت: برای ایجاد مجتمع های بوم گردی در شهرستان چغابل تسهیلات مهیا خواهیم کرد.

وی گفت: باید در شهرک رومشکان شرکت تعاونی جمع آوری شیر ایجاد شود چرا که فروش شیر برای کارخانه پگاه لرستان امکان پذیر است و پگاه به شیر نیاز دارد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می تواند با خروج از تشریفات، تعاونی توسعه عمرانی شهرستان رومشکان ایجاد کند، گفت: طبق قانون دولت می تواند حمایت کند و مردم حمایت خود را اعلام می کنند و دولت نیز حمایت خواهد کرد. آی تی.

آنها موتور توسعه و اشتغال مردم هستند

مشکانی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ کاری ضعیف در این شهرستان وجود دارد و مردم پیشران توسعه و اشتغال هستند نه دولت، افزود: با تورم 40 درصدی وام گرفتن 18 درصد سود محسوب می شود.

این تعاونی با تاکید بر تامین نیاز باغداران پسته و زعفران کاران در قالب تعاونی و با بیان اینکه تعاونی کامیون داران و حاملان آب در حاشیه رودخانه سیمره ایجاد شود، گفت: باید ده پروژه را تا دهه 2020 افتتاح کنیم. دهه فجر و انجام کارهای زیربنایی عید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا