رهایی گروگان ۱۶ ساله در صومعه سرا

رهایی گروگان ۱۶ ساله در صومعه سرا

مجله زنده خبری/گیلان جانشین فرمانده انتظامی گیلان از رهایی گروگان 16 ساله از دام آدم ربایان خبر داد و گفت: آدم ربایان در کمتر از 10 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین حسن پور امروز 16 دی ماه در نشست خبرنگاران به بحث امنیت به عنوان مبنای توسعه و پیشرفت پرداخت و اظهار داشت: امنیت یکی از مهم ترین و اساسی ترین نیازهای هر جامعه است.

وی افزود: با اعلام شکایت فردی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در منطقه گلسار شهرستان رشت، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: با حضور کارآگاهان آگاهی در محل و بررسی های انجام شده مشخص شد دو نفر نوجوان 16 ساله ای را در ایستگاه تاکسی ربوده و با تهدید به مکان نامعلومی منتقل کردند. “

این افسر پلیس با بیان اینکه آدم ربایان در گفت و گوی تلفنی با پدر گروگان، در ازای آزادی فرزندش سه میلیارد ریال وجه نقد خواستند، تصریح کرد: در کمتر از 10 ساعت آدم ربایان 32 و 37 ساله شناسایی و دستگیر شدند. شهر Sumesara

وی با اشاره به اینکه گروگان ها زنده و سالم از دست آدم ربایان آزاد شدند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

حسن پور در پایان بر نقش بی بدیل تعامل و همکاری مردم با پلیس در برخورد با مجرمان تاکید کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا