برترینهای کسب و کارورزش و نشاط

لباس تیم های ملی حاضر در جام جهانی قطر 2022

اسپانسر لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کیست؟

یکی از اخبار خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا؛ فدراسیون فوتبال از قرارداد با یک شرکت آلمانی برای تامین پوشاک تیم‌های ملی و تا سال ۲۰۲۳ خبر داد. به گزارش ایسنا، طبق اعلام فدراسیون فوتبال، تمام تیم‌های ملی تا پایان سال ۲۰۲۳ از پوشاک آل‌اشپرت استفاده خواهند کرد که این موضوع شامل تیم ملی بزرگسالان و حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نیز می‌شود. غلامرضا علیخانی، نماینده شرکت رابر دومان درخصوص تامین البسه تیم های ملی فوتبال گفت: طبق توافق صورت گرفته میان فدراسیون فوتبال و شرکت آل‌اشپرت، حمایت خودمان را از تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی (آقایان و بانوان) را آغاز کردیم تا ملی پوشان با آسایش و آرامش در مسابقات شرکت کنند.برای کسب اطلاع از دریل شارژی ادون لطفا کلیک کنید.

وی در ادامه با اشاره به تامین البسه با کیفیت برای تیم های ملی فوتبال گفت: یکی از دغدغه های مهم این است که البسه با کیفیت را در اختیار تیم های ملی قرار دهیم. در همین راستا از فدراسیون فوتبال درخواست کمک داریم تا با همکاری گمرک بتوانیم البسه مناسب و با کیفیت را مستقیما وارد ایران کنیم.

علیخانی اضافه کرد: شرکت آل اشپورت تا پایان سال ۲۰۲۳ البسه کلیه تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اعم از آقایان و بانوان را برعهده دارد. آنچه مسلم است کلیه لباس هایی که در تیم های ملی مورد استفاده قرار می گیرد با کیفیت اصلی و تولید شده در کارخانه آل اشپورت است. برای تیم های ملی فوتبال و فوتسال که در آستانه مسابقات مهمی قرار دارند، آرزوی موفقیت داریم.

به این ترتیب تیم ملی فوتبال بزرگسالان نیز در صورت صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، همانند سال ۲۰۱۴ با البسه شرکت آلاشپورت در این مسابقات شرکت خواهد کرد و همچنین این پوشاک در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در جام جهانی ۲۰۱۸ و سپس جام ملت های ۲۰۱۹ امارات، نشان آدیداس روی پیراهن های تیم ملی دیده می شد و این شرکت، پیراهن های تیم ملی را فراهم کرده بود.با این وجود، قرارداد فدراسیون با آدیداس ابهامات و همینطور انتقادات زیادی به همراه داشت و در نهایت فدراسیون فوتبال پس از خروج کارلوس کی روش، تصمیم به تغییر نشان پیراهن های تیم ملی گرفت.

حالا قرار است، شرکت آل اشپورت که تامین کننده البسه نیمی از باشگاه های لیگ برتری نیز به شمار می رود، پیراهن تیم ملی را طراحی کند؛ اما رونمایی از طرح اصلی به دلیل زمانی که برای طراحی نیاز است، هنوز امکان پذیر نیست.

لباس جدید تیم ملی و که توسط کمپانی آل اشپورت طراحی و تولید شده، از نظر شکل کلی تفاوتی با پیراهنی که در دیدار با سوریه مورد استفاده قرار گرفت، ندارد اما در یک کلام می‌توان گفت که نقایص زیبایی شناختی لباس قبلی برطرف شده و حالا هواداران فوتبال با طرحی شیک و زیبا مواجه هستند که شاید مثل کیت جام جهانی ۲۰۱۴ به جمع البسه خاطره انگیز تیم ملی اضافه شوند.تیم ملی برای مرحله مقدماتی جام جهانی با لباس سفید و قرمز به مصاف حریفان خواهد رفت. این دو رنگ که پس از شکست در نیمه نهایی جام ملتهای ۲۰۰۴ تبدیل به رنگ اصلی پیراهن‌های تیم ملی شدند، حالا در حالی بر تن شاگردان اسکوچیچ خواهند رفت که آل اشپورت از طرح یکدست سفید و یکدست قرمز استفاده کرده است.

 

پایگاه خبری فوتبالی: تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با البسه شرکت آل‌اشپورت به میدان خواهد رفت. به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، طبق توافق صورت گرفته میان فدراسیون فوتبال و شرکت آل‌اشپورت، تیم ملی فوتبال کشورمان تا پایان مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ از البسه این شرکت استفاده خواهد کرد.گفتنی است، پس از نهایی شدن این توافق توسط تیم حقوقی و اقتصادی طرفین، مراسم رونمایی از البسه جدید تیم ملی متعاقباً برگزار خواهد شد.وحید جعفری نماینده شرکت آل‌اشپورت در خاورمیانه در گفت‌وگویی کوتاه ضمن تأیید این خبر تاکید کرد که همکاری‌‌های شرکت آل‌اشپورت و فدراسیون فوتبال کما‌فی‌السابق ادامه خواهد داشت.

پیراهن اول تیم ملی ایران زمینه‌ای سفید دارد. همچنین خطوطی باریک و افقی به حالت محو بر روی این لباس دیده می‌شود. پرچم ایران بر روی یقه و نوار لبه آستین این لباس کار شده است. همچنین خطوطی به حالت بریده بریده بر روی شانه‌ها نیز طراحی شده است. شانه سمت راست به رنگ سبز و شانه سمت چپ به رنگ قرمز است.

این مدل از رنگ‌بندی بر روی شانه‌ها شباهت بسیاری به لباس لیون فرانسه و لباس‌های تمرینی برند آدیداس دارد. البته این مدل طراحی دیگر در لباس‌های لیونی‌ها مشاهده نشده است. یکی از عجیب‌ترین طراحی‌های مربوط به لباس تیم ملی ایران تصویر یوزپلنگی است که بر روی لباس حک شده است و به یوزپلنگ ایرانی نسبت داده‌اند. اما پیش‌تر این موضوع مورد تایید قرار نگرفت. چرا که به گفته کارشناسان این تصویر مربوط به یوزپلنگ آفریقایی است.

از دیگر ویژگی‌های منفی استفاده از فونت نامناسب برای شماره حک شده بر روی لباس است. این موضوع باعث شده است تا زیبایی لباس تحت تاثیر قرار گیرد.

طراحی شورت این لباس نیز معمولی است. خطوط سبز رنگ در راست و خطوط قرمز در چپ این شورت سفید رنگ وجود دارد. لباس‌ اول طراحی شده برای این مسابقات رنگ سفید دارد. لباس‌های دوم با همان طراحی و جزئیات اما با رنگ قرمز و سبز ارائه شده است.

همانند سال‌های گذشته جام جهانی فوتبال، انتخاب لباس رسمی کاروان المپیک نیز در دقیقه ۹۰ انجام شد که مورد استقبال ورزش ‌دوستان نیز قرار نگرفت. این در حالی است که بازی‌های المپیک به مدت یک سال به تعویق افتاده بود؛ بنابراین طراحان لباس فرصت کافی برای طراحی یک لباس مناسب و در شان کاروان تیم ملی ایران داشتند.

اگرچه این لباس همانند لباس المپیک ریو، با چالش‌های زیادی رو به رو نبود، اما انتظار می‌رفت که بعد از این همه سال تجربه بتوانند لباسی را طراحی کنند که رضایت جامعه ورزش را به دنبال داشته باشد. لباس رسمی کاروان تیم برای خانم‌ها مانتو و مقنعه به رنگ فیروزه‌ای و شلوار سفید و برای مردان یک کت و شلوار ساده سورمه‌ای رنگ بود.

برای مطالعه بیشتر در مورد لباس المپیک توکیو مقاله “” را حتما بخوانید.

ما در این مقاله به بررسی پرداختیم. با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که برای شد، انتظار می‌رفت که در فرصت زیادی که برای این مسئله داشتند، یک لباس مناسب که در شان تیم ملی فوتبال ایران بود، انتخاب می‌کردند تا مورد استقبال جامعه ورزش و مردم قرار می‌گرفت

منبع : abzarteam

دکمه بازگشت به بالا