اجتماعیبرترینهای کسب و کار

لباس پلیس پسرانه یگان ویژه

لباس یگان ویژه نیروی انتظامی چطور انتخاب شده است؟

آن چه که واضح است، این است که لباس یگان ویژه نیروی انتظامی مانند هر موضوع دیگری دارای پیشینه‌ای در داخل و خارج از کشور است. اولین لباس‌های نیروی پلیس، در انگلستان معرفی شد. تا پیش از آن، برقراری نظم در شهرها به عهده‌ی نیروی زمینی ارتش سلطنتی با یونیفرم شلوار سفید و کت قرمز بود. هدف از این کار، ایجاد تفاوت میان این دو نیرو و تأکید بر جداسازی آن‌ها بود.

طی اسل‌های طولانی از ۱۸۲۵ تا نیمه قرن نخست قرن بیستم، لباس پلیس مشابه با لباس نیروهای نظامی بود. اما در این قرن، اهمیت بهبود چهره‌ی پلیس در اذهان عمومی، لزوم اعتمادسازی و تألیف قلوب میان مردم و پلیس مطرح گردید. به همین دلیل کم کمک لباس‌ها شروع به تغییر کردند. مهمترین هدفی که طراحان نسل جدید لباس دنبال می‌کردند، القای حس امنیت و اقتدار در یونیفرم نیروها بود. خرید لباس نظامی بچه گانه یکی از بهترین انتخاب هایی است که می تواند فرزندنان را خوشحال کند.

لباس نیروی انتظامی در ایران

در ایران نیز کم و بیش پیشینه‌ی مشابهی دارد. پیش از این در ایران، والی هر شهر به کمک یک قاضی‌القضات و رئیس نیروهای برقراری نظم (مشهور به داروغه) و سربازان وی (گزمه یا شرطه)، نظم را در شهر برقرار می‌کرد. تعین لباس متحدالشکل تنها بسته به نظر ایشان بود و دستورالعمل خاصی را دنبال نمی‌کرد. نخستین نیروی پلیس در ایران را سوئدی‌ها در دوره پهلوی اول تشکیل دادند. به همین علت، لباس پلیس (یا شهربانی) در آن دوره، آبی رنگ و مشابه با پلیس سوئد بود.

در طول دهه‌های بعدی، همگام با تغییرات جهانی، البسه باز هم تغییر کردند. اما بزرگترین تغییر، با وقوع انقلاب رخ داد. در این دوره، واضحا نباید نشانی از رژیم پیشین در نهادهای رسمی باقی می‌ماند. علاوه بر آن با ادغام نیروهای شهربانی، ژاندارمری و کمیته در یکدیگر، این نیاز وجود داشت تا لباس متحدالشکلی برای همه‌ی نیروها تعریف شود.

چرا لباس یگان ویژه با دیگر نیروها متفاوت است؟

اما چرا لباس یگان ویژه نیروی انتظامی متفاوت است؟ برای پاسخ به این سؤال باید ابتدا درباره‌ی مفهومی به نام تاکتیکال صحبت کنیم. همان طور که می‌دانید، نیروهای یگان‌های ویژه یا تاکتیکال، باید در شرایطی دشوارتر از دیگر نیروها به انجام وظیفه بپردازند. به همین دلیل البسه‌ی ایشان باید بیش از دیگر نیروها برای انجام وظایف بهینه گردد. همچنین، گاه در البسه‌ی این نیروها باید جا برای قرارگیری تجهیزات خاصی نیز فراهم شود.

انواع لباس نیروی انتظامی

گفتیم که نیروی انتظامی دارای نیروها و یگانهای ویژه متفاوتی است. علاوه بر نوپو (که یک واحد ویژه زیر نظر یگان امیرالمؤمنین است)، نیروی انتظامی نیروهای ویژه‌ی دیگری را هم در اختیار دارد. از جمله البسه‌ای که این نیروها از آن استفاده می‌کنند، باید به این موارد اشاره کرد.

لباس سوسکی یگان ویژه

لباس موسوم به سوسکی یگان ویژه نیروی انتظامی، لباسی زرهی است که در نیروهای ضدشورش و اغتشاش استفاده می‌گردد. در واقع گاهی از این نام، برای اشاره به زره محافظ نیروها استفاده می‌شود.برای خرید  لباس پلیس یگان ویژه بچه گانه میتوانید به فروشگاه اینترنتی میلی جون مراجعه نمایید.

لباس تاکتیکال یگان ویژه نیروی انتظامی

لباس عملیاتی یگان ویژه نیروی انتظامی یا تاکتیکال، معمولا به رنگ مشکی می‌باشد. البته ممکن است بنا به میدان عملیات از البسه‌ی دیگری نیز استفاده شود. به عنوان مثال، فرماندهان و افسران ارشد این نیرو در سال‌های اخیر، به کرات در حال استفاده از یونیفرم‌های چریکی با استتار دیجیتالی دیده شده‌اند.

لباس جدید یگان ویژه نیروی انتظامی ناجا

در سال‌های اخیر زمزمه‌هایی از تغییر لباس یگان ویژه نیروی انتظامی به گوش می‌رسد. در حال حاضر پیشنهاداتی مبنی بر استفاده از البسه‌ی خاکی یا خاکستری پدر منابع خبری به گوش می‌رسد. با این وجود تا زمان نگارش این یادداشت چنین موضوعی رسمیت نیافته است.

خرید لباس یگان ویژه ناجا

در سال‌ها اخیر، بسیاری به استفاده از البسه‌ی تاکتیکال نظامی علاقه نشان داده‌اند. این امر جای تعجب هم ندارد. زیرا این البسه علاوه بر مقاومت از ظاهر شایسته و مطلوبی نیز برخوردارند. اگر قصد خرید لباس یگان ویژه نیروی انتظامی را دارید بهتر است به فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. زیرا بهترین جنس‌های پارچه را تنها در معتبرترین فروشگاه‌ها خواهید یافت.

خرید لباس یگان ویژه نیروی انتظامی برای کودکان

کودکان از همان سنین اولیه، به البسه و تجهیزات پلیس علاقه نشان می‌دهند. والدین نیز معمولا نسبت به این قضیه با روی باز برخورد کرده و این اسباب‌بازی‌ها را برای پسران خود تهیه می‌کنند. معمولا لباس پلیس برای کودکان از نوع یکسره (یا بویلرسوت) است.

مرکز پخش و تولیدی لباس یگان ویژه نیروی انتظامی

یونکس این افتخار را دارد که با سابقه‌ای بیش ا پانزده سال در امر تولید و پخش انواع البسه‌ی کار و نظامی، برای عرضه و فروش لباس یگان ویژه نیروی انتظامی نیز در خدمت هم‌میهنان گرامی باشد. با مراجعه به قسمت محصولات فروشگاه اینترنتی یونکس می‌توانید انواع البسه نظامی موجود را انتخاب کرده، و سفارش دهید.

 اقلام همراه لباس نوپو بچه گانه لباسیگان ویژه بچه گانه شامل بلوز و شلوار به شکل سرهمی می باشد. سرهمی لباسی است که به صورت یک تکه از گردن تا مچ پا می باشد. این سرهمی به رنگ مشکی است و علامت های مربوط به این شغل را بر روی آن طراحی کرده اند تا شباهت بیشتری به لباس اصلی پیدا کند. نکته ای که در رابطه با این لباس وجود دارد این …

دست از آن دارند و بدون نگرانی در محیط های مختلف می پوشند. شاید شما وقتی برای خرید لباس زنانه راهی بازار می شوید پیراهن زنانه یا شلوار زنانه را جداگانه خرید کنید ولی باز هم حواس تان هست که طرح و رنگ و مدل آن ها طوری باشد که وقتی می پوشید به هم بیایند و ست باشند. کلام آخر هدف ما از ارائه این مطلب آشنایی بیشتر شما با انواع لباس راحتی و شناخت تفاوت آن با لباس خواب یا لباس شب بود …

با برنامه ریزی های انجام شده همراه با همکاری ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق چهل و یک گانه استان و با حضور مدیران مدارس دخترانه، مربیان و معاونین پرورشی و آموزشی، آموزگاران ابتدایی و دبیران دینی و معارف در قالب دوره 16 ساعته ضمن خدمت برگزار می شود که با نظرسنجی کتبی به عمل آمده مورد استقبال همکاران محترم واقع شده است.

بهترین تم های تولد چیست؟ از خاص ترین روزهای زندگی هرکسی روز تولد او است. معمولا همه افراد دوست دارند در روز تولدشان توسط خانواده یا دوستان خود غافلگیر شوند. خانواده ها یا دوستان برای جذاب تر شدن جشن تولد، از تم های مختلف با رنگ ها و نقش و نگارهای جذاب استفاده می کنند. امروزه از انواع تم برای جشن های مختلف استفاده می شود که باعث جذاب تر شدن آن ها می شوند. وجود تم باعث می شود …

مدل جدید و پر طرفدار بین لباس های نخی خنک است. شما می توانید تونیک تاپی را به همراه شلوار جین یا ساپورت مشکی یا رنگی بپوشید و در استایل خود از دستبندهای رنگی و تابستانی و آکسسوری های دیگر استفاده کنید. همچنین یک کلاه حصیری یا رنگی آفتابگیر، جلوه استایل شما را متمایز می کند. تونیک آستین کوتاه دخترانه معمولا تونیک آستین کوتاه در فصل های گرم مورد استقبال قرار می گیرید، در این صورت …

موجود در زیر آن باعث می گرددکه از لیز خوردن در برف جلوگیری شود. در میان انواع این محصول که در بازار موجود است، می توان چکمه پلاستیکی بچه گانه را به عنوان خاطره ای نوستالژی از دوران کودکی یاد کرد که به دلیل قیمت ارزان و نبود تنوع در تولید آن مورد استفاده بسیاری داشت. در سال های اخیر تنوع رنگ و طرح در چکمه پلاستیکی پسرانه و دخترانه آنقدر بالا رفته است که مدلهای بسیار با کیفیتی …

تمام کارهای نمایشگاه تولید خودمان است. یک سری از کیف ها پارچه خارجی دارد اما مابقی کاملا ایرانی است واستقبال مراجعان نیز قابل توجه است. محمدی موسوی با اشاره به استفاده از تصاویر شخصیت های کارتونی بومی گفت: شخصیت

بچه ها دوچرخه هایی با طرحهای مرد عنکبوتی، بتمن، باب اسفنجی، بن تن و غیره و رنگهای آبی و سبز بیشترین طرفداران را به خود اختصاص داده اند. با وجود اینکه این روزها با پیشرفت علم و مشغله های افراد دیگر نه زمانی برای دوچرخه سواری دارند و نه مطابق گذشته علاقه ای به این کار و به همین دلایل نیز طرفداران دوچرخه کمتر شده اما هنوز هم برای برخی افراد دوچرخه سواری یکی از فعالیتهای مورد علاقه افراد مختلف در رده سنیهای مختلف می باشد، برخی افراد برای ورزش از آن استفاده می کنند. *** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد. …

دکمه بازگشت به بالا