مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره برخورد با مشترکان پرمصرف گاز ابلاغ شد

مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره برخورد با مشترکان پرمصرف گاز ابلاغ شد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه بخش خانگی و تجاری اولویت اول گازرسانی است، از ابلاغ بخشنامه مصوب شورای عالی امنیت ملی در خصوص برخورد با مشتریان پرمصرف دولتی و هزینه های غیرضروری و تجملی خبر داد. در بخش های دولتی و خصوصی

به گزارش مجله زنده خبری، به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چقانی در نشست جامع با مدیران عامل شرکت های گاز استانی سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر دستورالعمل های وزارت نفت در خصوص عرضه پایدار سوخت زمستانی با بیان اینکه این نشست در نظر گرفته شده است پذیرفته شود. تمهیدات لازم برای حفظ جریان ثابت گاز در بخش های خانگی و تجاری اندیشیده شده است، گفت: استانداران موظفند عملکرد روزانه خود را با قطعیت در خصوص هدر رفت گاز یا مصرف غیرضروری گاز در ادارات دولتی و ادارات خصوصی رسیدگی و گزارش دهند. مجتمع های مصرف بر اساس مصوبات ابلاغی، اجرای این مصوبه را اعلام کنند.

وی افزود: شمول این ابلاغیه شامل کلیه سازمان های دولتی و خود شرکت ملی گاز ایران و شرکت های تابعه می شود. اگر هر یک از آنها در اقلام غیرضروری و پرمصرف قرار بگیرند، مانند سایر مجتمع های دولتی و غیردولتی در معرض گازگرفتگی قرار می گیرند.

معاون وزیر نفت و گاز با تاکید بر اینکه اولویت شرکت ملی گاز ایران گازرسانی به منازل و پایداری جریان گاز مشترکان داخلی است، از نظر تجاری مدیریت مصرف در گازرسانی به بخش‌های مختلف ضروری است. .

چگانی با اشاره به مصرف غیرضروری و زیاد گاز در بخش های دولتی و غیردولتی که شامل قطعی گاز نیز خواهد شد، گفت: این موارد در اطلاعیه ها و دستورالعمل های ابلاغی به شرکت های تابعه تشریح شده است اما به طور مشخص می توان به برخی اوقات فراغت آب اشاره کرد. وی به مجموعه های از جمله استخرهای آبگرم روباز، جکوزی های نصب شده در فضای باز و باغ ویلاها و مراکز خرید اشاره کرد که ملاحظات مربوط به هر کدام را اعمال می کند.

وی یادآور شد: در راستای مدیریت مصرف گاز در دوره سرما نیازمند هماهنگی و همکاری همه نهادهای مسئول هستیم که علاوه بر حمایت نهادهای اطلاع رسانی از جمله صدا و سیما با توجه به اینکه این اطلاعیه به تصویب رسیده است. شورای عالی امنیت ملی به عنوان یک دستور عالی. برای تمامی ادارات دولتی تصویب خواهد شد و از این رو انتظار داریم مدیران استانی در تمامی سطوح با مدیران عامل شرکت های گاز استان همکاری کامل داشته باشند تا انشالله خللی در جریان ثابت گاز ایجاد نشود. در کشور و گرم نگه داشتن در خانه های هموطنانمان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا