اجتماعیبرترینهای کسب و کار

تعمیر مبل در تهران و کرج با شرکت خانه شیک | 09102006753

تعمیرات مبل در شرکت خانه شیک چگونه می باشد؟

مبلمان هم مانند تمام وسیله هایی که در اطرافتان انها را مشاهده میکنید و زندگی شما را راحت تر و بهبود بخشیده اند رو به فرسودگی و خرابی میروند و شما باید نسبت به تعویض یا تعمیر ان اقدام کنید و تعمیرات مبل فرایندی است که مبلمان شما را احیا میکند و به دکوراسیون خانه شما جانی تازه میدهد.

تعمیرات مبلمان یکی از خدماتی است که در کشور در حال خدمت رسانی به شما عزیزان است و در صرفه جویی اقتصادی و کلی موارد دیگر در حوزه مبلمان به شما کمک شایانی میکند در ادامه کمی با این خدمات اشنا میشویم و متوجه میشویم که این خدمات چگونه میتواند به ما در زمینه مبلمان کمک بکند.

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید

چرا تعمیرات مبل مهم است؟

اینکه شما در این تورم و فراز و نشیب های اقتصادی بخواهید یک مبلمان جدید بگیرید قطعا صرفه اقتصادی برای شما ندارد و باید با هزینه خیلی بیشتر از تعمیرات مبل همین مبلمانتان را تعویض کنید، شاید با خود بگویید اگر مبلمان جدید بگیرم که مبل جدید تر و زیبا تری خواهم داشت اما فقط کافیست به نمونه کار های شرکت خانه شیک که در اخر مقاله به شما پیشنهاد خواهد شد نگاهی بیاندازید تا نظر خود را عوض کنید.

 قیمت تمام شده چقدر است؟

در کشور انواع و اقسام مبل های مختلفی وجود دارد با میزان جنس استفاده شده مختلف با مقدار پارچه استفاده شده، فریم و اسکلت استفاده شده و کلی موارد دیگر که برای تعمیر انها باید موارد بیشتری را در نظر گرفت به همین دلیل نمیتوان قیمت واحدی را برای هر مبلمان در نظر گرفت و میتوان گفت که قیمت تمام شده مشخصی ندارند و شما برای اینکه قیمت تعمیرات مبل خود را بدانید باید برای کارشناسان ما عکس مبل خود را در وبسایت یا شبکه های اجتماعی مختلف ارسال بکنید تا به قیمت تمام شده تعمیر مبلمان خود برسید

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید

نجاری در تعمیرات مبل چگونه است؟

در بعضی از مواقع مشتریانی که برای تعمیر مبل مراجعه می کنند با این پرسش مواجه اند که آیا خدمات نجاری مبل نیز شامل خدمات تعمیرات مبل می شود؟ به عبارتی در بعضی از مواقع دیده می شود که مشتریان می خواهند تغیراتی در دسته و یا چوب مبل خود ایجاد کنند که نیاز به نجاری مبل دارد. قبل از اینکه برای نجاری مبل خود اقدام کنید می بایست بررسی های لازم را انجام دهید که مبل شما ارزش تعمیر و نجاری را دارد یا خیر.

رنگکاری در تعمیرات مبل چیست؟

یکی دیگر از تاثیرگذار ترین کارهایی که به خانه جان تازه می بخشد، رنگ کاری مبل در زمان تعمیر مبل و سایر وسایل چوبی می باشد که همه ما با وسواس فراوان در پی انتخاب بهترین رنگ ها می باشیم. اثر فوق العاده رنگ ها در چوب مبل تاثیر مستقیم بر نمای داخلی خانه می گذارد.

برای تعیین و محاسبه قیمت رنگ کاری مبل شرایطی در نظر گرفته می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

  • آیا رنگ قبلی مبل نیاز به تراشیدن دارد؟
  • زیر کار قبلا چه رنگی بوده؟ (رنگ قبلی ویا رنگ فعلی)
  • آیا مبل نیاز به چند رنگ مختلف دارد؟ (اصطلاحا هفت رنگ)
  • آیا نیاز به استفاده از رنگ پوششی است؟

تعمیرات مبل راحتی در شرکت خانه شیک

اگر مبل راحتی شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد،. تعمیر اسفنج مبل راحتی، تعویض پارچه مبل راحتی، تعمیر شکستگی مبل, تعمیر مبل ال, تعمیر مبل چرم, تعمیر مبل چستر و کلاف از جمله خدماتی هستند که توسط مجموعه خانه شیک به مشتریان عزیر ارائه میشود و در ادامه به همه آنها میپردازیم.

مبل راحتی پرکاربردترین نوع مبل است که همان طور که از نامش پیداست به خاطر راحت بودن بیشتر از سایر انواع مبلمان از آنها استفاده میشود. مشکلاتی مانند پارگی پارچه مبل، فرورفتگی کف مبل ، خراب شدن فوم ، شکستن پایه مبل معمولا برای بعد از مدتی استفاده برای مبل های راحتی طبیعی هستند.

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید.

تعمیرات مبل استیل در شهر تهران و کرج

شاید تصور شما هم این باشد که مبل حتما باید زوارش  در آمده باشد و یا بسیار فرسوده و خراب باشد که آن را به دست تعمیرکار مبل بسپارید. ولی در واقع اینگونه نیست. امروزه به دلیل پیشرفت صنعت مد و دکوراسیون و تنوع در ایجاد رنگ و طرح با تعویض پارچه، نوع منبت کاری و روکش مبل و یا طلا کاری چوب تحول بزرگی در عصر تعمیرات مبل استیل به وجود آمده است با انجام تعمیرات مناسب و حساب شده از پرداخت هزینه‌های اضافی خودداری کرده و تغییری شگفت انگیز در چیدمان منزل خود بوجود آورید. تعمیر مبلمان استیل یکی از خدماتی است که توسط مجموعه خانه شیک انجام می‌گیرد. این مجموعه با انجام طراحی‌های بی نظیر و بروز و همچنین اشتراک آن با کارفرما، نتایج زیبا و خارق العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

تعویض ابر و فوم در شرکت خانه شیک

برای تعمیر فرو رفتگی مبل پشتی ، نشیمنگاه ، کوسن ، اسفنج ، فوم و فنر مبل می بایست مورد بررسی قرار بگیرند تا با شناسایی علت دقیق فرو رفتگی ان را به بهترین شکل ممکن برطرف نمود. فرو رفتگی از جمله اسیب های شایع در بین انواع مبلمان است که حتی علت ان می تواند ناشی از فریم معیوب ان نیز باشد و حتما باید فریم مبل اصلاح شود.

تعمیر فرو رفتگی مبلمان یکی از راهکار های موثر بر احیای ظاهر مبلمان است که به همین منظور روش های مختلفی برای بازسازی ظاهری مبلمان به وجود امده است. پیش از هر چیزی لازم است اشاره کنیم که هیچ گونه روش خانگی برای تعمیرات فرو رفتگی مبل در منزل توصیه نمی شود زیرا برای احیای فرو رفتگی لازم به تعویض و تعمیر متریال اصلی مبلمان و رویه کوبی دوباره ان می باشد

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید

Sofashik.com

دکمه بازگشت به بالا