عمومیبرترینهای کسب و کار

هزینه تعمیر آیفون

قیمت تعمیر آیفون تصویری و صوتی چقدر است؟

هزینه تعمیر آیفون تصویری به چه عواملی بستگی دارد؟ در گذشته که بیشتر خانه ها به صورت ویلایی و حیاط دار ساخته می شدند لزوم نصب آیفون صوتی و تصویری کمتر حس میشد اما امروزه که بیشتر خانه ها به شکل آپارتمان های چند طبقه ساخته می شوند آیفون و تعمیر آیفون تصویری اهمیت بسیار زیادی دارد. قیمت تعمیر آیفون تصویری به فاکتورهایی زیادی وابسته است. برای مشخص کردن قیمت تعمیرات آیفون تصویری باید موارد مختلفی همچون نوع خرابی و تعمیر، میزان آسیب وارد شده و نوع آیفون را در نظر بگیرید.

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام تعمیر لوازم مطرح می شود بحث هزینه ها است. قیمت تعمیر آیفون تصویری با توجه به قیمت قطعه ای که از کار افتاده است تعیین می شود. بدیهی است که اگر قیمت قطعه ی خراب شده زیاد باشد، هزینه تعمیرات آیفون تصویری نیز بیشتر می شود و در صورتی که یکی از قطعات جزیی و ارزان قیمت خراب شده باشد هزینه تعمیر آیفون تصویری کمتر خواهد بود.

آیفون‌های صوتی در گذشته کاربرد بیشتری داشتند اما در حال حاضر استفاده از آیفون‌های تصویری بیشتر است و تقریبا همه‌ی آپارتمان‌ها مجهز به آیفون تصویری هستند. قیمت تعمیرات آیفون تصویری کوماکس با توجه به قیمت های روز بازار انجام می شود. با افزایش قیمت قطعات بدون شک هزینه تعمیر آیفون تصویری نیز افزایش می یابد.

عوامل موثر بر قیمت تعمیرات آیفون تصویری

  • قیمت قطعه یا قطعات خراب شده بر هزینه ها تاثیر دارد.
  • قیمت تعمیرکار آیفون تصویری بر هزینه ها موثر است.
  • نوع آیفون تصویری بر هزینه تعمیرات آیفون تصویری موثر است.

یکی از بهترین ویژگی‌های آیفون های تصویری قابلیت مشاهده ی افراد پشت در و مشاهده ی قسمت های اطراف درب خانه است. برخی آیفون های تصویری قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارند و می توانید با وصل کردن آیفون تصویری به گوشی همراهتان تصاویر را در گوشی خود مشاهده کنید. قیمت تعمیر آیفون تصویری تابا نیز مانند سایر آیفون های تصویری به نرخ دستمزد تعمیرکار آیفون تصویری و نرخ قطعات و لوازم جانبی بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت تعمیرات آیفون تصویری سیماران نیز باید با تعمیرکار آیفون تصویری مشورت کنید.

هزینه تعمیر آیفون تصویری و کیفیت آن

هیچ گاه کیفیت را فراموش نکنید و دست کم نگیرید. هنگام خرید آیفون صوتی و آیفون تصویری همواره کیفیت را در نظر داشته باشید تا از هزینه تعمیر ایفون تصویری پیشگیری کنید. پیش از خرید آیفون تصویری درباره ی برندهای مختلف آیفون تصویری به خوبی تحقیق کنید تا بتوانید بهترین نوع آیفون تصویری را خریداری کنید. قیمت تعمیر آیفون تصویری به صورتی است که بهتر است هنگام خرید آیفون تصویری دقت کافی داشته باشید و با انتخاب بهترین برند آیفون های تصویری از ایجاد هزینه های تعمیرات چلوگیری کنید. علاوه بر هزینه های تعمیرات آیفون تصویری وقت گیر بودن پروسه ی تعمیرات را نیز به خاطر داشته باشید.

هزینه تعمیرات آیفون تصویری

گاهی اوقات به علت رعایت نکردن موارد ایمنی آیفون تصویری خراب می شود. باید شکل قرار گرفتن و نصب آیفون تصویری به گونه ای باشد که در معرض برف و باران قرار نگیرد. قیمت تعمیر آیفون تصویری در صورتی که سیم کشی آن مشکل داشته باشد، با توجه به هزینه های تعویض سیم کشی تعیین می شود. برف و باران در صورت برخورد مستقیم با آیفون می تواند باعث اختلال در برق آیفون تصویری شود. پس بهتر است برای جلوگیری از هزینه تعمیرات آیفون تصویری بر مراحل نصب آیفون تصویری نظارت دقیق داشته باشید و دقت کنید که در هنگام نصب در معرض برف و باران قرار نگیرد.

یکی از بهترین روش های تعمیر آیفون تصویری، تعمیر در محل است. قیمت تعمیر آیفون تصویری در محل علاوه بر قیمت قطعات و دستمزد کارگر به محل سکونت نیز بستگی دارد. هزینه ی ایاب ذهاب تعمیر کار جزو هزینه های تعمیرات است و برای محله هایی که دسترسی کمتری دارند هزینه ی ایاب ذهاب بیشتر است. پس در محاسبه ی هزینه تعمیر آیفون تصویری در محل، محل سکونت را نیز لحاظ کنید.

در روند انتخاب و خرید آیفون تصویری باید انواع آیفون‌های تصویری و کارکرد هر کدام را بشناسید. برخی از آیفون های تصویری امکانات و قابلیت های بیشتری دارند. قیمت تعمیر آیفون تصویری برای آیفون های پیشرفته تر بیشتر است.

قیمت تعمیر آیفون تصویری

یکی از مهم ترین موارد که برای همه ی خانواده ها اهمیت دارد موضوع امنیت است. آیفون های تصویری با نشان دادن تصویر شخصی که پشت در ایستاده است قسمتی از این مشکل را حل کرده اند. قیمت تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک و سایر آیفون های تصویری در صورت خراب شدن صفحه ی نمایشگر، بسیار بالا خواهد بود.

برخی از آیفون های تصویری علاوه بر نمایش شخصی که پشت در ایستاده است قادر به ضبط  تصویر نیز هستند. این آیفون های تصویری علاوه بر نشان دادن اشخاصی که پشت در ایستاده اند می توانند تصاویر را ضبط کنند. قیمت تعمیرات آیفون تصویری در چنین آیفون های پیشرفته ای بالاتر خواهد بود. ضبط تصاویر ممکن است در موارد بسیار زیادی برای شما مفید باشد. هزینه تعمیر ایفون تصویری در صورتی که قطعات گران قیمت نیاز داشته باشد نسبت به قیمت تعمیر آیفون های تصویری معمولی بالاتر خواهد بود. برخی از این آیفون های تصویری قادر به عکس برداری از اشخاص پشت در هستند. استفاده از چنین آیفون های تصویری می تواند بسیار مفید باشد.

تعمیر آیفون تصویری

خرابی آیفون‌های تصویری یکی از مواردی است که برای هر ساختمانی پیش می‌آید که این امر نیاز ما را به تعمیر آیفون تصویری ضروری می‌دارد. ممکن است مشکلات زیادی هنگام خرابی برای این نسل جدید از آیفون تصویری بوجود بی‌آید همچون: قطع شدن صدای زنگ در یم واحد و با تمامی واحدها، سیاه شدن و یا برفکی شدن مانیتور، خرابی دکمه‌های پنل داخلی و خارجی و … که هر یک از این مشکلات روند آسایش افراد را مختل خواهد کرد.

یکی از مهمترین اصولی که هنگام تعمیرات باید به آن توجه داشته باشیم انتخاب تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص در زمینه تعمیرات آیفون تصویری می‌باشد؛ توجه داشته باشید که یک تعمیرکار حرفه‌ای باید تمامی شرایط زیر را داشته باشد:

  • وقت شناس باشد و در اسرع وقت در مکان مورد نظر حضور یابد.
  • به تعمیر تمامی برندهای آیفون تصویری مسلط باشد.
  • منصف باشد و هزینه زیادی را برای کار ساده دریافت نکند.
  • مسئولیت پذیر باشد و کار را سالم تحویل دهد.
  • در کمترین زمان و با کیفیت بالا کار را تحویل دهد.
  • خوش برخورد و محافظه کار باشد.

هزینه تعمیر آیفون تصویری

نوع خدمات             قیمت به تومان

تعمیر پنل یا گوشی از 150.000

تست سیم کشی هر واحد         40.000

تعمیر و تعویض برد               50.000 تا 70.000

تعویض قطعات داخل آیفون تصویری   50.000 تا 70.000

کابل کشی آیفون تصویری به همراه سربندی(متری)            4.500 تا 5.500

کابل کشی آیفون تصویری به همراه داکت کشی(متری)        6.000

دو نکته مهم هنگام محاسبه هزینه تعمیر آیفون تصویری:

  • اگر آیفون تصویری یک ساختمان چند واحده خراب شود و مشکل از پنل درب ساختمان باشد باید هزینه ها بین همسایگان تقسیم شود.
  • اگر تعمیرات آیفون تصویری در محل انجام گیرد هزینه ایاب و ذهاب به آن افزوده می‌شود.

عوامل موثر بر هزینه تعمیر آیفون تصویری

با توجه به گران­تر شدن قطعات الکترونیکی در این روزها بدون شک هزینه‌های تعمیر آیفون تصویری نیز تحت الشعاع قرار گرفته‌اند. اما به طور کلی عواملی که روی قیمت تعمیر آیفون تصویری تاثیر گذاشته است را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  1. قیمت قطعه‌های خراب شده که باید تعمیر یا تعویض شوند
  2. دستمزد تعمیر­کار که خود بر میزان هزینه‌ها تاثیر خواهد گذاشت.
  3. نوع آیفون تصویری و برند آن نیز بر این مساله موثر است.
  4. هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار

تاثیر برند بر هزینه تعمیرات آیفون تصویری

برند یکی از اصلی ترین عوامل در هزینه تعمیر آیفون تصویری است که انواع آن­ها شامل موارد زیر هستند:

  • کوماکس
  • تابا الکترونیک
  • آلدو
  • سیماران
  • پاناسونیک
  • سوزوکی
  • سامسونگ
  • کالیوز

این هزینه‌ها بنا بر خرابی قسمت‌های مختلف آیفون تصویری متفاوت بوده بعلاوه تفاوت برندها نیز بر این امر تاثیر می­گذارد. مثلا خرابی آیفون‌های برند تابا الکترونیک در مقایسه با سایر برندها بیشترین خرج را روی دست شما خواهد گذاشت؛ اما کیفیت خوب آن­ها تضمینی بر عملکرد بلند مدتشان است.

    به خاطر داشته باشید که آیفون تصویری نباید در معرض برف و باران باشد که امکان سوختگی و هزینه بالا را دارد، هزینه خرابی در سیم کشی ها بسیار زیاد است و در این امر نباید کوتاهی کرد.

پرهزینه ترین تعمیرات آیفون تصویری

پرهزینه‌ترین و زمان‌برترین بخش خرابی آیفون تصویری در خرابی بخش سیم کشی خلاصه شده است. برای عیب یابی دقیق در این زمینه حتما باید از تعمیرکاری ماهر کمک گرفت که بسته به تعویض یا تعمیر سیم کشی‌ها هزینه‌های تعمیرش متفاوت است.در صورت ایجاد مشکل در آیفون تصویری ساختمان خود حتما با متخصصین ما تماس بگیرید.

خدمات تعمیر آیفون تصویری

  • تعویض و نصب آیفون تصویری
  • تبدیل آیفون صوتی به تصویری
  • تعمیر تمامی برندهای آیفون تصویری از جمله تابا، کامکث، الکتروپیک و …

تبدیل کردن آیفون‌های تصویری قدیمی به آیفون‌هایی جدید یکی از بهترین خدماتی است که برای ساختمان‌ها احرا و عملی می‌شود. توجه داشته باشید که در این صورت حتما از بهترین برند آیفون تصویری استفاده نمایید تا در مدت زمان کمتری به تعمیر آن نیاز داشته باشید. همچمین استفاده از آیفون‌های تصویری ضدآب بسیار ضروری میباشد زیرا خیس شدن پنل بیرونی آیفون تصویری خود یکی از عوامل مهم در خرابی آیفون تصویری و در پی آن تعمیر دستگاه میباشد.

عیب یابی آیفون تصویری

هر یک از وسایل الکتریکی دارای قطعاتی می‌باشند که بروز مشکل در هر یک از آنها سبب اختلال در جزء و کل آن دستگاه می‌شود. بنابر این بهتر است جهت تعمیر آیفون تصویری قطعات آن به سه بخش تقسیم شود تا عیب یابی دستگاه نیز ساده تر عنوان شود:

خرابی پنل داخلی(در خانه)

خرابی سیم کشی با کابل کشی آیفون تصویری

خرابی پنل خارجی(بیرون خانه)

هر یک از این سه دسته خود دارای قطعاتی میباشند که بروز مشکل در آنها بعد از گذشت مدت زمانی و یا استفاده نادرست، باعث ایجاد اختلال و نیاز به تعمیرکار میشود. در ادامه به بررسی علل خرابی می‌پردازیم:

خرابی پنل داخلی

اتفاقات رایجی که نشان دهنده خرابی پنل داخلی می باشد شامل: قطع و وصل شدن صدا از گوشی آیفون تصویری، سیاه شدن تصویر، ایجاد نویز در گوشی، به صدا درآمدن زنگ واحدها به‌طور ناگهانی، کم بودن صدا، حالت برفکی تصویر.

قطعه هوک: در مورد قطع و وصل شدن صدای آیفون تصویری نیاز به تمیز کردن قطعه هوک می‌باشد که درون پنل داخلی تعبیه شده است. تعمیرکاران جهت تعمیر این نوع مشکل در آیفون تصویری از نوعی اسپری های خشک مخصوص استفاده میکنند تا هرگونه گردوغبار و آلودگی از بین رود.

برد تغذیه: مشکل بعدی که ممکن است در پنل داخلی آیفون تصویری به وجود آید. گذشت زمان یکی از عوامل مهم در خراب شدن برد تغذیه میباشد که به دنبال آن ایجاد صداهای مکرر در گوشی آیفون تصویری، خاموش ماندن صفحه مانیتور پس از زنگ یا زدن دکمه view و روشن و خاموش شدن مکرر چراغ تعبیه شده روی پنل. در این صورت باید از تعمیرکاران مجرب درخواست کمک کنید.

خرابی برد صدای آیفون تصویری:  ممکن است هنگام برداشتن آیفون تصویری شروع به سوت کشیدن و خش خش یا همان نویز کرده و صدای کسی که آن طرف خط است را نشنوید. در این شرایط برد صوت است که اولین متهم شناخته می­شود. با ایجاد این مشکل نیز تنها تعمیرکار و کارشناس حرفه­ای است که می­تواند مشکل را حدس زده و آن را تعمیر یا در صورت نیاز برد را تعویض کند.

از جمله دلایلی که ممکن است دچار این مشکلات شده باشد شامل موارد زیر هستند:

  • به کار بردن سیم­های بدون فویل و روکش
  • استفاده نکردن از شیلد کابل
  • استفاده از سربند نادرست دو سیمی که کار رساندن صدا را انجام می­دهند
  • خرابی در بخش سیم کشی

برای این منظور باید اسکرول صدا را بررسی نمایید. بهتر است آن را با اسپری خشک تمیز کنید و در صورت رفع نشدن خرابی آیفون تصویری قطعه اسکرول باید توسط تعمیرکار تعویض گردد. زنگ نخوردن و همچنین کم بودن میزان صدای زنگ از علل این مشکل میباشد.

آبی شدن صفحه آیفون تصویری: برای این مشکل نمی­توان علت راسخی آورد؛ چراکه دلایل مختلفی برای آن در نظر گرفته شده و نیازمند تشخیص فردی حرفه­ایست. اما از اصلی­ترین دلایل آن می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سوختن دوربین پنل آیفون تصویری
  • معیوب شدن مانیتور یا LCD آیفون تصویری
  • نقص در سیم­کشی

تعمیر سوئیچر: یکی دیگر از عوامل خرابی در پنل داخلی میباشد که تعمیرکاران در آخرین مرحله به بررسی آن می‌پردازند.

خرابی سیم کشی آیفون تصویری

    عوامل متعددی میتوانند در این زمینه دخیل باشند از جمله: باز نشدن درب، عدم شنیدن صدا از بالا به پایین و بالعکس، به صدا درآمدن زنگ به صورت مدام، زنگ نخوردن آیفون تصویری، آبی شدن مانیتور، کار نکردن کلی دستگاه و …

بهتر است بدانید که آیفون‌های تصویری دارای 4 نوع سیم می‌باشند که هر یک از آن‌ها مربوط به قسمت مشخصی میباشد. به عنوان مثال در صورت زنگ نخوردن آیفون تصویری باید سیم شماره یک بررسی و تعمیر شود.

خرابی پنل بیرونی

صفحه کلید پنل بیرونی، دوربین و برد اصلی پنل که خود شامل بخش های دیگری از جمله: درب بازکن، شاسی زنگ و … میباشد شامل پنل بیرونی آیفون تصویری میباشد که از جمله خرابی‌های ناشی از آن که سبب نیاز به تعمیر آیفون تصویری را به دنبال دارد می‌توان به عدم شنیدن صوت از بالا به پایین و برعکس، خرابی تصویر و ایجاد نویز در صدا و تصویر و … اشاره نمود.

انواع پنل در آیفون تصویری

در آیفون‌های تصویری نوع پنل‌های بیرونی به دو دسته نامبرینگ و کدینگ تقسیم می‌شود: پنل‌های نامبرینگ که برای ساختمان‌های نسبتا قدیمی تر استفاده شده است که دکمه زنگ هرواحد به صورت جدا می‌باشد و برای .آپارتمان‌هایی با واحد‌های زیاد جلوه مناسبی را رقم به وجود نمی‌آورد

اما پنل‌های کدینگ که جدیدتر میباشند دارای ارقام یک تا 9 و همچنین علامت * و # می‌باشند که برای برج‌ها نیز مناسب است‌ طریقه کار این پنل به این صورت میباشد که در ابتدا برای هر واحد کدر را تعیین میکنند که اکثرا شماره واحد را به عنوان کد در نظر میگیرند. به عنوان مثال برای واحد 21 عدد 2 و 1 را پشت سر هم وارد میکنید و در نهایت کلید مربع و یا ستاره را وارد میکنید.

در پایان:

شما میتوانید در صورت بررسی و یا وجود هرگونه از خرابی‌های مذکور در بالا با تعمیرکاران متخصص ما تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان جهت تعمیر آیفون تصویری به کمک شما بشتابند و در پایان سعی کنید با استفاده درست از آیفون تصویری و نصب آن در جایی که بدور از آب و باران باشد در افزایش طول عمر آن کمک کنید. نباید انتظار داشت که یک وسیله الکترونیکی تا مدت‌ها بدون هیچگونه خللی کار کند؛ چراکه هر عاملی ممکن است در ایجاد خلل و نیاز به تعمیر آن موثر باشد. دیدیم که عوامل زیادی ممکن است موجب این اختلال شوند که هر کدام هزینه تعمیر آیفون تصویری را تحت تاثیر قرار می­دهند. از طرفی برندها نیز در میزان هزینه‌ها تاثیر­گذار هستند.

دکمه بازگشت به بالا