ورزش و نشاط

استراتژی روسیه برای بازی با ایران مشخص شد/ بهترین‌ها دعوت می‌شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران روز سوم فروردین ۱۴۰۲ در تهران میزبان تیم ملی روسیه است و یک بازی تدارکاتی را برگزار می‌کند.

هرچند «والری کارپین» سرمربی روسیه چندی پیش مدعی شده بود که این مسابقه هنوز قطعی نشده است اما طبق توافق فدراسیون‌های دو کشور، ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

«نیکولای پیسارف» دستیار کارپین در تیم ملی روسیه هم تایید کرد که این مسابقه انجام خواهد شد. عضو کادر فنی روسیه همچنین استراتژی اصلی برای دعوت از بازیکنان را هم اعلام کرد آن هم در شرایطی که بحث دعوت از بازیکنان بالای ۳۰ سال از جمله «آرتم زوبا» مطرح شده است.

پیسارف گفت: بازی با ایران غیر رسمی است ولی ایران حریف شایسته ای است. تاکنون نیازی به دعوت بازیکنان بالای ۳۰ سال نیست اما در نهایت بهترین بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی افزود: قبلاً بازیکنان جوان را زیر نظر گرفته‌ایم و روند تمرین و بازی‌های آنها تماشا کرده‌ایم. اگر همین الان (به عرصه بین المللی) برگردانده می‌شدیم، نه سن و نه چیز دیگری اهمیتی نداشت و بهترین‌ها به تیم ملی دعوت می‌شدند.

مربی تیم ملی روسیه تصریح کرد: ما به بازی خود پایبند خواهیم بود و انتخاب بازیکنان بر این اساس خواهد بود.

این در حالی است که روسیه علاوه بر ایران یک دیدار تدارکاتی دیگر هم با تیم ملی عراق برگزار می‌کند تا در دوره‌ای که از حضور در مسابقات بین المللی محروم است بتواند خود را در تقابل با تیم‌های آسیایی محک بزند.

دکمه بازگشت به بالا