برترینهای کسب و کاربین المللی

روش خرید از سایت های خارجی و ارسال به ایران

خرید از سایت‌های خارجی همچون آمازون، علی بابا، ebay، علی اکسپرس و … هر روز بیشتر از دیروز جای خود را در میان تمایلات و علاقه‌مندی‌های مردم باز می‌کند. اگر قصد سفارش ار سایت های خارجی را دارید تا انتهای مطلب همراه ما باشید..

خود شما، آیا دل‌تان می‌خواهد کفش اسپرت موردنظرتان را 100% اورجینال از وب سایت اصلی نایک خریداری کنید؟ جهت آگاهی از نحوه خرید از سایت های خارجی کلیک کنید.

خرید پوشاک با برندهای گمنام و سطح کیفی‌های مجهول برایتان لذت‌بخش‌تر است، یا خریدن یک لباس شیک و اصل از فروشگاه اصلی برند h&m؟

با دایاچنج، هر خریدی اعم از کفش، لباس، لوازم خانگی، کتاب و … را از سایت‌های خارجی، در بستری امن و مطمئن و به آسانی انجام دهید.

خرید از سایت‌های خارجی و ارسال به ایران

روند خرید از سایت‌های خارجی و ارسال به ایران توسط دایا چنج بدین صورت است که شما درخواست خود را در سایت دایا چنج ثبت نموده و دایا چنج از طریق کارت‌های بین المللی خود آنچه مدنظر دارید را خریداری می‌کند؛ سپس محصول را به نزدیک‌ترین انبار ارسال کرده تا پس از ترخیص و طی مراحل اداری در گمرک، محصول شما به ایران ارسال شود.

حال تصور کنید اگر قرار بود این مراحل از جانب خودتان انجام شود با چه چالش‌هایی روبرو بودید و چقدر زمان‌بر بود؛ در حالی که هم اکنون به کمک دایاچنج و از طریق چند کلیک محصول یا خدمات مدنظر شما خریداری شده و در سریع‌ترین زمان برایتان ارسال می‌شود.  با توجه به تحریم‌هایی که در ایران وجود دارد می‌دانید که خرید از سایت‌هایی خارجی برای ایرانیان بسیار دشوار است که  یکی از خدمات دایا چنج همراهی کردن این افراد در مسیر خرید از سایت‌های خارجی است که می‌توانید از آن کمک بگیرید. در ادامه به برخی از سایت‌هایی که دایا چنج شما را در خرید از آن‌ها همراهی می‌کند اشاره می‌کنیم.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا