اقتصادیبرترینهای کسب و کارعمومی

لباس مجلسی بچه گانه از کجا بخرم

باس بچگانه در مدلهای دخترانه،پسرانه،پرسپولیس،استقلال،مجلسی به فروش می رسد.قبل از خرید آنلاین لباس بچگانه به بررسی نکات خرید آن می پردازیم:

قیمت لباس مرد عنکبوتی بچه گانه: همیشه لباس‌های برند و مارک‌دار که قیمت بالایی دارند همیشه با کیفیت نیستند.پس به دنبال لباس‌هایی باشید که قیمت مناسب و کیفیت بالا را باهم دارند.
پیش ازخرید شلوار دخترانه یا پسرانه، تیشرت، پیراهن، لباس زیر بچگانه، کفش بچگانه و… حتما به راحتی لباس کودکتان توجه کنید
پارچه های نخی وپنبه ای معمولا جنس لطیفی دارند
و با پوست کودکان سازگارترند. موقع خرید لباس بچه در زمستان سراغ لباس‌های گرمی بروید که هم گرمای خوب داشته وهم تن کودک را ازار ندهد سعی کنید از لباس های پشمی برای کودکانتان خودداری کنید
لباس های دارای تور گیپور و پارچه های براق پوست را آزارمی دهندو باعث قرمزی و خارش می شود، از انتخاب‌تان برای خرید حذف کنید.

مقاله پیشنهادی:
قیمت لباس بتمن واقعی: برای کودکان خود، لباس‌هایی با رنگ تیره یا طرح‌های شلوغ که لکه‌ها را نشان نمی‌دهند؛ انتخاب کنید
برای خرید شلوار برای فرزندتان، یادتان باشد شلوارهایی را که کمر آنها با کش قابل تغییر سایز دارندرا انتخاب کنید.
درکنار خرید لباس بچه می‌توانید از کلاه، پاپیون و ساق بند برای پسرها و گل سر و زیورآلات کوچک برای دخترها استفاده کنید.
لباس قهرمانان کارتونی: رنگ آبی برای پسر و رنگ صورتی برای دخترها انتخاب کنید چون با روحیه انها سازگارتر است. توصیه می‌کنیم کمتر در پی خرید لباس مشکی بچگانه برای فرزندتان باشید. چرا که رنگ‌های شاد و روشن به کودکتان انرژی و روحیه می‌بخشد.

1-پیراهن دخترانه مدل Special Beauty 2020

مشخصات

  • طراحی بالاتنه با دانتل و والان های پرچین
  • زیرسازی کامل لباس با پارچه های نخی ضد حساسیت

بسیاری از کودکان از زیپ لباس، یک دکمه‌ شلواری که به شکمشان فشار وارد می‌کند، گره کروات بچگانه، یقه اسکی پلیور پسرانه یا دخترانه، جوراب توری، پیراهن توری و… احساس ناراحتی می‌کنند.

مقاله پیشنهادی:
به یاد داشته باشید که رشد کودکان سرعت بالایی دارد و به سرعت لباس‌شان تنگ و کوچک می‌شود. بنابراین به منظور صرفه جویی در هزینه‌های می‌توانید از حراج، فروشگاه‌های تخفیفی یا حراج فصل خرید کنید.
ما در فروشگاه آنلاین دنیزیول طیف گسترده‌ای از محصولات پوشاک و اکسسوری را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم و شما می‌توانید با از خرید اینترنتی پوشاک از ترکیه، بهترین محصولات را برای خود و عزیزان‌تان تهیه کنید .

2-ست 3 تکه لباس دخترانه مدل دختر کفشدوزکی L54

مشخصات

برای پدرو مادر ها خرید لباس برای دلبندانشان  لذت بخش است اما  ازاینکه چه جنسی  بخرند برابشان گاهی سخت می شود. لباس  زمانی یک هدیه جذاب است که سایزش مناسب باشد یا کودکمان از پوشیدنش لذت ببرد واحساس راحتی کند

مقاله پیشنهادی:

در اینجا نکاتی برای خرید راحت  به شما میگوییم: لباسی بخرید که راحت،ژیبا،هم جنس،قیمت ماسب داشته باشد تا باپوشیدنش کودک دلبندتان جذاب و دوست داشتنی تر به نظر برسد.درهنگام خرید کیفیت جنس برایتان دارای اولویت باید باشد.قصد داریم مطالبی درباره خرید لباس نوزاد،دخترانه،پسرانه  برایتان ارائه دهیم  پس با ما همراه باشید تابتوانید بهترین وبا کیفیت ترین لباس را برای دلبندتان خریداری کنید.

-جوراب بچگانه طرح خرگوش مهربان

مشخصات

  • اداری و رسمی , مهمانی , اسپرت , روزمره

در زمان خرید لباس برای کودک باید به برند توجه کنیم

زمانی که به فروشگاه میرویم ومیخوایم برای فرزندمان  لباس بخریم،فروشنده  برند های ایرانی وخارجی برا یمامعرفی میکند.بعضی برند های  لباس بچه گانه از لحاظ قیمتی بالااست  ولی از لحاظ جنس وکیفیت،مطمئن هستیم.

مقاله پیشنهادی:

باتوجه به برندهای ایرانی وخارجی می توانیم بهترین وزیباترین لباس را برای دلبندمان خریداری کنیم.

4-ست 3 تکه لباس دخترانه وچیون مدل GOL33

مشخصات

در زمان خرید  لباس برای کودکتان به رنگ ان توجه کنید

مقاله پیشنهادی:

رنگ لباس دخترانه ولباس پسرانه باهم متفاوت است  پس در زمان خرید به این نکته توجه کنید..بهترین رنگ برای نوزادان رنگ سفید است.اکر فرزند شما دختر است بهتراست از رنگ های شاد مانند:صورتی،قرمز،بنفش واگر فرزندتان پسراست از رنگ های ابی،یا ترکیبی از ابی وسفید  برای رنگ لباس فرزندتان درنظر بکیرید.رنگ لباس به سلیقه خودتان بستگی دارد ولی زمانی که کودکتان کمی بزرگتر شد به نظر اوهم احترام بگذارید.

5-پیراهن دخترانه مدل مهربانو 2

مشخصات

درهنگام خرید لباس  بچه گانه به سایز لباس توجه کنید

همانطور که میدانید کودکان  روز به روز در حال رشد هستند پس زمانی که می خواهید برای دختر یا پسر خود لباس بخرید یک یایز بزرگتر بخرید.خرید لباس تنگ باعث می شود شما خیلی سریع به خرید لباس  بروید وهزینه بپردازید.

مقاله پیشنهادی:

علت عرق سوز شدن نواخی پای نوزادان  چیست؟پوشبدن لباس تنگ باعث عرق سوز شدن و همچنین در زمان تعویض لباس دچار مشکل میشویم.

پس حتما یادتان باشد برای کودکمان حتما یک سایز بزرگتر انتخاب وخرید کنیم

6-ست تی شرت و شلوارک دخترانه کد 101

مشخصات

دکمه درلباس های بچه  گانه باید چگونه باشد

یکی از زیبایی های لباس وجود دکمه روی لباس کودک است.فقط باز وبسته کردن  دکمه در زمان تعویض لباس  کاری  سخت است.قبل از خرید حتما چندین بار دکه ها را باز وبسته کنید  تا مطمئن شوید به راحتی باز وبسته می شوند.برای نوزاد خود لباسی بخرید که زیاد دکمه نداشته باشد.

7-ست پیراهن و کلاه دخترانه مدل A&S7173

مشخصات

مشخصات

درهنگام خرید به مدل  لباس دقت کنید

کودکان چون در هنگام تعویض لباس بی قراری میکنند بهتر است لباس ساده وراحت  انتخاب کنید  که زیاد دکمه نداشته باشد ویقه لباس به صورتی باشد که به راختی بشود لباس ش را تعویض کنیم.

8-ست تی شرت و شلوارک دخترانه کد 137

مشخصات

لباس بچه گانه زیپ دار

از خریدن لباس زیپ دار برای کودکان مخصوصا نوزاد ها  خودداری کنید چون  گاهی اوقات باعثحساسیت و به پوست کودکان اسیب وارد می کند.

درهنگام خرید لباس بچگانه به الیاف لباس توجه کنید

چون بچه ها دارای پوست نرم وحساسی  هستند باید لباسی برایشان بخریم که از الیاف طبیعی مانند پنبه،نخ باشد برای  اطمینان از نرمی روی لباس دست بکشید،تا پوست بدنشان اذیت نشود.

9-پیراهن دخترانه مدل Exclusive Princess Style

مشخصات

مواردی که برای خرید لباس بچه گانه باید در نظر بگیریم

برای اینکه فرشته های کوچکمان ازار نبینند باید در انتخاب لباس انها دقت زیادی داشته باشیم.فقط ظاهر لباس نباید برایتان مهم باشه بلکه توجه به جنس لباس که از چه الیافی  است، وراحتی ونرم ولطیف بودن لباس  دقت کنیم.وجون لباس کودکان زیاد  کثیف میشود وباید  چندین بار شسته شود پس باید لباسی که پارچه مقاوم وبا کیفیت است را تهیه کنیم

دکمه بازگشت به بالا