اقتصادیبرترینهای کسب و کارعمومی

مسکونی طراحی نقشه خانه 80 متری دو خوابه

هزینه اجرای ویلا ۸۰ متری چقدر است ؟

این ساختمان ها به دلیل کوچک بودن آن مسلما هزینه اجرای کم تر و مناسب تری نسبت به ویلاهای با متراژ بزرگتر دارد. اما یکی از دلایلی که این ویلا ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند این است که شما برای ساخت و طراحی این نوع از ویلاها می توانید از سازه های سبک یا پیش ساخته که نسبت به ساخت و مصالح ویلاهای معمول، دارای قیمت کم تری هستند، استفاده کنید . همچنین هنگام ساخت این سازه ها به دلیل آماده بودن آن ها از قبل و نصب آسان و راحت و استفاده کم تر از نیروی انسانی، از هزینه های مورد نیاز آن ها کاسته می شود و برای کسی که بودجه زیادی ندارد بسیار مناسب می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ویلا وارد این صفحه شوید.

نحوه چیدمان خانه های ویلایی کوچک

در طراحی داخلی منزل اگر که به هر دلیلی خانه های ویلاهای کوچک با متراژ 70 الی 80 متر مربع انتخاب شما هستند، ناگزیر هستید از مبلمان کلاسیک استفاده نکنید. مبل های کلاسیک فضای شما را کوچکتر نشان می دهند و کارایی چندانی هم برای شما نخواهند داشت. مناسب ترین نوع مبلمان برای خانه های ویلایی کوچک، مبلمان های راحتی، نیم ست، تاشو و L شکل هستند. این گونه مبلمان علاوه بر کارایی مطلوب فضای منزل شما را نیز محدود نمی نمایند. همچنین بهتر است که از فرش های کوچک استفاده شود.

طراحی داخلی رستوران تهران: با توجه به کفپوش های مدرن اکثر خانه های امروزی، فرش هایی با اندازه کوچکتر برای فضای داخلی بهتر هستند تا تمام سطح کف را پوشش ندهند. برای کف موزاییک ها نیز استفاده کردن از موکت های بدون طرح، با بافت عمودی، شکل و رنگ خنثی برای پوشاندن کف دکوراسیون داخلی خانه های ویلایی کوچک مناسب تر است.

البته ناگفته نماند نوع تاثیر مستقیم در نحوه چیدمان مبلمان دارد و معمولا نقشه های مستطیل شکل فضای مناسب تری را برای جانمایی وسایل منزل در اختیار ما قرار می دهند.

نکات مهم در طراحی خانه های کوچک ویلایی 

طراحی داخلی مجتمع اداری:همانطور که قبلا گفتیم، این که چگونه ویلا را بزرگ نشان دهیم، از مهم ترین و اساسی ترین نکاتی است که در طراحی می بایست رعایت نمود. در قدم اول باید رنگ ساختمان را در نظر داشته باشیم. هر ساختمانی با طراحی ویلای مدرن به رنگ سفید رنگ آمیزی شده که باعث می شود ویلا بزرگ تر دیده شود. اگر رنگی که برای طراحی خانه های ویلایی کوچک استفاده می کنید از انواع رنگ های تیره باشد نتیجه مخالفی برای شما به دنبال خواهد داشت.

در این حالت فضای شما به حد خیلی زیادی کوچک به نظر می آید. مطالبی که بیان شد منبع علمی دارند و برگرفته از روانشناسی رنگ ها می باشند. یکی از نکات مهمی که در بزرگ به نظر آمدن خانه های ویلایی کوچک کاربردی می باشد، بلند نمودن ارتفاع ساختمان است. شما می توانید از گسترش ارتفاع تا حد زیادی برای بزرگ نمایی خانه استفاده نمایید.

پلان مسکونی سه خواب به همراه نمای ساختمان

طراحی نقشه ساختمان مسکونی دوبلکس 250 متری با طراحی شیک و زیبا ،مدرن بوده و نمای آن کلاسیک می باشد.طراحی نقشه ساختمان مسکونی سه خوابه کاملا مدرن طراحی شده و در زیرزمین آن فضای بازی در نظر گرفته شده و همچنین جا به جایی بین طبقات نیز با توجه به خواست کارفرما با یک عدد لیفتراک برقی انجام می شود.نقشه ساختمان رایگان فراوانی را برای شما آماده کردیم که می توانید از سایت خانه معمار جستجو کنید و نهایت استفاده را از آن ببرید.

خانه دوبلکس 250 متری به همراه نمای ساختمان

پلان باغ شهری+نما و لندسکیپ

در این پلان باغ شهری فضاها تفکیک شده و فضاهای مستقلی برای تفریح و زندگی در نظر گرفته شده است .این پکیج شامل پلان معماری،نما و لندسکیپ می باشد.طراحی نقشه ساختمان مسکونی این پلان به طور کامل انجتم شده که می توانید مشاهده کنید.

طراحی نقشه ساختمان مسکونی 300 متری+ نما

این نقشه ساختمان 300 متری،دارای طراحی بسیار زیبا و رویایی است؛خانه دارای مساحت خوبی است و به صورت تمام دوبلکس طراحی گردید.همچنین پلان دارای آسانسور،استخر،سونا و جکوزی نیز هست.در صورتی که به طراحی نقشه ساختمان مسکونی نیاز داشته باشید،می توانید از قسمت جستجو پلان معماری مورد نظر خود را پیدا کنید.

نقشه خانه یک طبقه+نما

نقشه خانه یک طبقه در زمینی به ابعاد 19/64×12/41 با اصول مهندسی و بر طبق استانداردهای روز دنیا توسط تیم خانه معمار طراحی گردید.طراحی نفشه ساختمان مسکونی یک طبقه با پیشنهاد کارفرما و مهندس به گونه ای است که تا از همه فضاهای زمین استفاده شود و هم با سلیقه مشتری جور است.

نقشه دوبلکس+نما و دکوراسیون

نقشه ساختمان دوبلکس 440 متری به همراه فایل کامل نقشه معماری و نمای ساختمان و دکوراسیون یک پیشنهاد عالی است؛برای شما که به دنبال نقشه ساختمان دوبلکس هستید!!!!

ساختمان شمالی دو طبقه

طراحی نقشه ساختمان مسکونی در زمینی شمالی انجام شده.ساختمان دوطبقه مصالح بنایی است .طبقه زیر زمین به پارکینگ و انباری اختصاص یافته و همکف ساختمان یک خانه سه خوابه می باشد،که سالن پذیرای آن مستقل است.آشپزخانه این خانه علاوه بر نهارخوری،در همجواری حیاط خلوت قرار گرفته که می توان از آن به عنوان آشپزخانه کثیف استفاده نمود.این نقشه ساختمان شمالی را ببینید.

نقشه یک طبقه

طراحی نقشه ساختمان مسکونی در زمینی به ابعاد 10 در 20 توسط تیم خانه معمار انجام گردیده .راه پله در جنوبی سمت ساختمان امکان ساخت طبقه دوم را برای مالک خود فراهم می آورد.ساختمان دوخوابه کمترین فضای پرت را به خود اختصاص می دهد.برای دیدن نقشه ساختمان یک طبقه کلیک کنید.

نقشه ساختمان سه خواب شمالی

ساختمان در زمینی با موقعیت شمالی واقع شده.سازه این ساختمان اسکلت بتنی می باشد. به همین خاطر حداقل فضا به حجم دیوار اختصاص یافته .این نقشه ساختمان سه خوابه دارای هال پذیرایی مجزا و فضایی برای نهار خوری است. جزئیات بیشتر درباره نقشه ساختمان سه خوابه  را حتما ببینید.

دکمه بازگشت به بالا