برترینهای کسب و کارسلامت و تندرستی

هزینه کاشت موی طبیعی چقدر است + دریافت مشاوره رایگان از کلینیک کاشت مو مریم قربانی

کاشت مو نوعی جراحی است که موها را به قسمت‌های طاس یا کم پشت پوست سر منتقل می‌کند. این روش به افرادی که قبلا سایر درمان های ریزش مو را امتحان کرده اند و نتیجه ندیده اند، توصیه می شود. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود موهای خود را از دست بدهید. گاهی اوقات ریزش مو موقتی است، اما می تواند دائمی نیز باشد. کاشت مو می تواند به ریزش موی دائمی ناشی از موارد زیر کمک کند:

  • آلوپسی آره آتا: یک بیماری خود ایمنی است که به فولیکول های مو حمله می کند.
  • عوامل ژنتیکی
  • بیماری های تیروئید یا عدم تعادل هورمونی.
  • جراحات مربوط به آسیب دیدگی ناشی از ضربه و سوختگی.
  • رژیم غذایی نامناسب
  • مصرف بعضی داروها

خطرات و عوارض جراحی کاشت مو

مانند هر جراحی دیگری، پیوند مو با خطراتی همراه است. این خطرات شامل موارد زیر است:

  • واکنش آلرژیک به بیهوشی.
  • از دست دادن خون بیش از حد.
  • پیوند یا فلپ ناموفق.
  • عفونت در محل های برش در منطقه اهدا کننده و کشت
  • علاوه بر موارد فوق، این جراحی عوارضی مانند پوسته، خارش، درد، تورم، بی حسی، جای زخم و اسکار در منطقه اهدا و کاشت می باشد.

مراحل کاشت مو

در این بخش به بیان مراحل کاشت مو در دو تکنیک FUT و FUE و بیان نقاط قوت و ضعف هر یک می پردازیم.

پس از تمیز کردن کامل پوست سر، جراح از یک سوزن کوچک برای بی حس کردن ناحیه ای از سر با بی حسی موضعی استفاده می کند.

دو تکنیک اصلی برای به دست آوردن فولیکول برای پیوند استفاده می شود: FUT و FUE.

در پیوند واحد فولیکولی (FUT)، جراح از چاقوی جراحی برای بریدن نواری از پوست پشت سر استفاده می کند. برش معمولا چندین اینچ طول دارد. بعد از آن محل برش را با بخیه می بندد. سپس جراح قسمت برداشته شده از پوست سر را با استفاده از چاقوی جراحی به بخش های کوچک تقسیم می کند. در صورت کاشت، این بخش ها به رشد موی طبیعی کمک می کند.

در استخراج واحد فولیکولی (FUE)، فولیکول‌های مو مستقیما از پشت سر از طریق صدها تا هزاران برش پانچ کوچک بریده می‌شوند. جراح سوراخ های ریزی را با تیغ یا سوزن در ناحیه ای از پوست سر شما در محل کاشت ایجاد می کند و سپس به آرامی موها را در این سوراخ ها قرار می دهند.

هزینه کاشت موی طبیعی

هزینه کاشت مو بسته به عوامل متعدد متفاوت است. مثلا اینکه عمل کاشت مو را در بیمارستان انجام می دهید یا کلینیک؟ یا مثلا اینکه چه روشی را انتخاب می کنید؟

کاشت مو یک روش جراحی است و برای افرادی که ریزش موی بیش از حد دارند طراحی شده است. اگر شما یکی از این افراد  هستید و از این عارضه رنج می برید، ممکن است نیاز به عمل جراحی کاشت مو داشته باشید. این روش درمان می تواند بهترین نتایج را مطابق میل شما داشته باشد. برخی از افراد می گویند که هزینه کاشت مو در مقایسه با سایر درمان های ریزش مو، بالاتر است. باید این را هم در نظر بگیرند که نتیجه دائمی است و فقط یک بار باید کاشت مو را انجام دهند.  هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد.

  • تعداد پیوند موی مورد نیاز عامل اصلی تاثیر گذار بر هزینه کاشت مو است. تعداد کل فولیکول ها بر اساس درجه و منطقه طاسی که مختل شده است، به صورت مستقیم بر قیمت نهایی جراحی کاشت مو در تمام روش ها تاثیر گذار است.
  • تکنیک های مختلف برای کاشت مو وجود دارد، مانند کاشت موی FUT، FUE، هیبرید و رباتیک. اینکه چه روشی را انتخاب می کنید، با توجه به امکانات مورد نیاز و تعداد جلسات و تخصص مورد نیاز در آن روش، قیمت ها نیز متفاوت خواهد بود.
  • هزینه کاشت مو نیز بستگی به استفاده از ابزار و تجهیزاتی دارد که در یک عمل جراحی استفاده می شود.
  • مهارت‌ها، تخصص و دانش جراح و تیم او یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کاشت مو است. اگر جراح ماهری را انتخاب می‌کنید، ممکن است در مقایسه با دیگران هزینه کمی بیشتر برای شما داشته باشد.
  • مکان قرارگیری کلینیک: موقعیت جغرافیایی کلینیک می تواند در قیمت موثر باشد.
  • داروهای کنترل درد، داروهای التهابی برای جلوگیری از تورم و آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت، پس از کاشت مو ممکن است توصیه شود که بر هزینه های نهایی کاشت مو تاثیر گذار هستند.
  • میزان رقابت بین کلینیک ها از فاکتورهای دیگر می باشد. ممکن است به دلیل تعدد کلینیک ها در یک مکان، آنها برای جذب مشتری و رقابت با یکدیگر قیمت ها را کمی کاهش دهند.
  • مراقبت های پس از کاشت مو در افراد مختلف و روش های مختلف متفاوت است، توجه داشته باشید گاهی هزینه جراحی در یک روش کمتر از روش دیگر است ولی هزینه های مراقبت های پس از عمل در آن بیشتر است.

معرفی یک کلینیک خوب در زمینه کاشت مو

 اگر دچار ریزش مو یا نازک شدن مو هستید و با پزشک خود در مورد درمان ها صحبت کرده اید و متوجه شده اید که سایر درمان های رایج رشد مجدد مو برای شما موثر نبوده است، به دنبال کاشت مو باشید. اگر کاندیدای خوبی برای کاشت مو هستید و تیم پزشکی شما فکر می‌کند که احتمالاً نتایج مثبتی را با کاشت مو خواهید دید، این روش را بررسی کنید.

در این بررسی کلینیک کاشت مو مریم قربانی، به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو در کنار شماست. کلینیک کاشت مو مریم قربانی، یکی از کلینیک های موفق در عرصه کاشت مو و ابرو می باشد. این کلینیک می تواند شما را در تمامی مراحل کاشت مو از مشاوره گرفته تا مرحله جراحی و مراقبت های پس از آن، همراهی کند. این کلینیک با داشتن تیمی مجرب و بهره گیری از به روزترین دستگاه ها و تکنولوژی ها به شما در حصول نتایجی رضایت بخش در زمینه کاشت مو و ابرو کمک می کند. چنانچه متقاضی کاشت مو و ابرو هستید؛ حتی اگر هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارید، با این کلینیک تماس بگیرید.

آدرس وب سایت: ghorbani-hairtransplant.com/

شماره تماس: 09388098921

آدرس: شیراز- خیابان ستارخان- جنب کوچه ششم

دکمه بازگشت به بالا