برترینهای کسب و کارعمومی

بازی نوستالژی و خاطره انگیر سوپر ماریو Super Mario 64 Rom

سوپر ماریو Super Mario 64 که در سال 1996 منتشر شد، لحظه ای مهم در تاریخ دنیا بازی بود. این عنوان منحصربه فرد که توسط نینتندو برای کنسول نینتندو 64 (N64) ساخته شد، نه تنها بازیکنان را با سبک پلتفرم سه بعدی آشنا کرد، بلکه پایه و اساس بسیاری از بازی های آینده را نیز پایه گذاری کرد. طرفداران و توسعه دهندگانی از جمله سایت Hexrom با ارائه رام Mario 64 Rom این امکان را فراهم کردند تا این نسخه جادویی را با یک Emulator روی اندروید و ویندوز اجرا کرده و تجربه خاطره انگیز این بازی را بعد 36 سال دوباره زنده کند. رام های Super Mario 64 کپی دیجیتالی از کد و داده های همان بازی اصلی هستند(کپی اصلی از کارتریج بازی ماریو) که می توانند بر روی پلتفرم های مختلف از جمله شبیه سازها اجرا شوند.

 

ویژگی های Super Mario 64 Rom

رامهای اصلاح شده

رام های Super Mario 64 به طور دقیق توسط مددرهای با استعداد بهبود یافته اند تا از وضوح بالاتر و بافت های بهبود یافته پشتیبانی کنند و دنیای پر جنب و جوش بازی را مانند قبل زنده کنند. بازیکنان می توانند نوستالژی ماجراهای ماریو را تجربه کنند و در عین حال از مزایای قابلیت های گرافیکی مدرن نیز لذت ببرند.  برخی از سازندگان رام سطوح، چالش‌ها و شخصیت‌های جدیدی را به Super Mario 64 اضافه کرده‌اند که عملاً طول عمر بازی را افزایش داده و به بازیکنان تجربه‌های تازه‌ای با همان حال و هوای بازی قدیمی را خواهند داشت. رام های Super Mario 64 ارتباط ما را با یک بازی کلاسیک تقویت میکنند و همچنان میتواند قلب بازیکنان در سراسر جهان را تسخیر کند.

 Cross-Platform Play مالتی پتلفرم بودن

رام‌های Super Mario 64 موانع انحصاری پلتفرم را شکسته‌اند و بازیکنان را قادر می‌سازد تا از بازی در دستگاه‌های مختلف فراتر از کنسول اصلی Nintendo 64 لذت ببرند. شبیه سازها و رام ها امکان اجرای بازی را بر روی کامپیوتر، گوشی های هوشمند و حتی دستگاه های بازی قابل حمل فراهم میکنند.

دکمه بازگشت به بالا